Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > What is "peurf"?!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
that guy
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2004

i recognize his face, wasn't he in lmds? roi heenok looks like he's pulling a tupac "hit em up" style: "on vient avec des lugers en pleine journee". haha, i dunno why someone would beef with dubmatique.

k-maro is to music what cancer is to people.

Last edited by that guy on Nov-04-2004 at 04:51

Old Post Nov-04-2004 04:24 
Click Here to See the Profile for that guy Click here to Send that guy a Private Message Add that guy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sEpH
Ezlv

yes K-maro was in LMDS. now hes just doing some commercial cheesy tracks.
I was in france this summer and his song " Femme Like U " was playing on radio 24/24.

Old Post Nov-04-2004 04:45  Canada
Click Here to See the Profile for sEpH Click here to Send sEpH a Private Message Visit sEpH's homepage! Add sEpH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
j@y
p€uRf $qu@Ð

Registered: Sep 2002

ok sEpH t quand meme solide comme disciple de roi....
y'en a pas bcoup que je connais qui le connaisse deep comme ca avec le vidéo caché des Slides!

J'avou que ca fite que ca soi Pelich :P

Bon a mon tour d'amener des morceau qui sont des fois expliciites

Old Post Nov-04-2004 05:19  Canada
Click Here to See the Profile for j@y Click here to Send j@y a Private Message Add j@y to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
j@y
p€uRf $qu@Ð

Attend attend attend... et Une chose que je veux Clarifier
a tous ces auditeurs t'entend..mon AUdiToire...Céline..Elle S'enrichie sur vous..ce sert de vous ...et ne partage pas avec vous ...Le roi Heenok est une lÉgeNde Dans les rues.. de Queens, Mais j'aime mieu
Revenir ici et aider la cause en francais en m'exprimant bien SAns Anglisssiisme ,Et en essayant de parler bien, le..mm le mieux que je peux, car j'ai parlé pendant 10..10 ans You know what im saying, t'entend t'en Queens HENNN..South...South Ja..Jamaica Queens,J'essaye de reprendre mon francais du mieu que je peux pi.. jchpeux dire MOÉ TOÉ Criss de Tabarnac..Mais j-j'essaye de m'exprimer POur que les Africains, TOUte Mon MOnde puissent relationner avec moi pis ca ca va te profiter a toi meme si que.. J'fais des morceau que souvent qui sont ex-plicite pis le monde, Qui touche les emotions du ..Ee... monde, car tout ça reste de la poé-sie je détruit un micro Allemand

Paix a Hell T
Paix a Hell T

Old Post Nov-04-2004 05:37  Canada
Click Here to See the Profile for j@y Click here to Send j@y a Private Message Add j@y to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sadmafioso
p€uRf $qu@Ð

Registered: Feb 2002

jai qqchose pour stratege et corna

Old Post Nov-04-2004 05:50 
Click Here to See the Profile for Sadmafioso Click here to Send Sadmafioso a Private Message Add Sadmafioso to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Epicurus
Dark Proggy House Beats

Registered: Feb 2004

Bwahahahaha...J'arrive pas a arreter d'rire...

Old Post Nov-04-2004 06:00  Lebanon
Click Here to See the Profile for Epicurus Click here to Send Epicurus a Private Message Visit Epicurus's homepage! Add Epicurus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SparcZ
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by SiM PeµRf
ayoye ahahahahah
ah ca, ca fait ma journee

ah vous êtes trop drole!!

k, jai juste qqk remarques a faire....jrépliquerai pas au attaques gratuites pcq fast va se facher vu que ctun peurf qui écrit

bref,
-peurf=langage???
lol! peurf ctun mot....thats it thats all....le restes des EXPRESSIONS quon utilise y vienne du roi.....pis meme si ca fait pas tout son sens...c juste drole
entk
-2e chose, ceux qui parle a peine francais pis qui lisent nos posts...jpas mal persuadé que c pcq, moi entre autre, jécris souvent abrégé en criss....fak ca se lis au son.....so, on est pas tout seul a faire ca....
ca fait que peurf language....mettons que jle prend pour une autre connerie que vous nous shooter...mais cmon, jespere c pas sérieux....
pis la plupart des posts "peurf" c souvent quand on se parle entre nous.....tout comme le faisait les mofos dans le temps.....pis tout comme caliss quand qqn sadresse a qqn dautre pis fait une joke....stu si grave que c pas tout le monde qui comprend....
entk, I still got the point.....will try to be understandable...but lol, stop becoming crazy when seing peurf in a post

My first language is French but i moved away when i was 8. Somehow I understood 98% of that gotta love quebec slang!

Old Post Nov-04-2004 06:12  Canada
Click Here to See the Profile for SparcZ Click here to Send SparcZ a Private Message Visit SparcZ's homepage! Add SparcZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sEpH
Ezlv

quote:
Originally posted by j@y
ok sEpH t quand meme solide comme disciple de roi....
y'en a pas bcoup que je connais qui le connaisse deep comme ca avec le vidéo caché des Slides!

Le roi a été une légende a Queens mais maintenant c'est une légende représentant la rive sud, Montréalité et Québec Cité.

Respect a mom boucher et a Céline Dion.

BLLLOOOOOOOOOOPPPPPPP

Old Post Nov-04-2004 15:32  Canada
Click Here to See the Profile for sEpH Click here to Send sEpH a Private Message Visit sEpH's homepage! Add sEpH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
j@y
p€uRf $qu@Ð

voyon....de quoi tu parle??!?!

il supporte pas céline du tout

celine...s'enrichie sur nous, se sert de nous...et ne partage pas avec nous

c comme dire quil supporte statège l'architecte

Old Post Nov-04-2004 17:14  Canada
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

Registered: Jul 2002
sa performance de 12 cylindres est remplie de haine face a stratège c malade

ah oui ah oui, nouveau matériel mafia.....

faut le connaitre plus avant de le partager par contre

Old Post Nov-04-2004 17:16  Canada
Click Here to See the Profile for SiM PeµRf Click here to Send SiM PeµRf a Private Message Add SiM PeµRf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sEpH
Ezlv

quote:
Originally posted by j@y
voyon....de quoi tu parle??!?!

il supporte pas céline du tout

celine...s'enrichie sur nous, se sert de nous...et ne partage pas avec nous

c comme dire quil supporte statège l'architecte

Ahhhh! ca fait longtemps que jai écouter... fo que jle ré-écoute pour me mettre a jour :P

Old Post Nov-04-2004 18:19  Canada
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

qui est ce stratége ?

Old Post Nov-04-2004 18:30  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > What is "peurf"?!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat's This Stunning Track? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown - "Busted" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:29.

Forum Rules: