Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

geen woorden voor!

een vooroordeel van vele mensen word weer eens bevestigd

jammer....

Old Post Nov-02-2004 13:06 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Zo je leest even niet mee en er gebeurt een hoop. Maar als ik zo een paar van de reacties lees vraag ik me echt af waar moet het heen...

Old Post Nov-02-2004 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nickh
Junior tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar stoer hoor dit, maar zeg zoiets de volgende keer eens als je voor me staat op een feest. Als je persoonlijk wordt, kan ik dat ook hoor. Dan los ik het niet op met een 'ban', maar met een 'goed gesprek'.

Neej dat is erg volwassen en stoer ook imo

Old Post Nov-02-2004 13:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for nickh Click here to Send nickh a Private Message Add nickh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zo je leest even niet mee en er gebeurt een hoop. Maar als ik zo een paar van de reacties lees vraag ik me echt af waar moet het heen...

Rellen op de dam en in multiculturele wijken ben ik bang.... daar gaat het heen als ik de stellige reacties hier al lees.

Old Post Nov-02-2004 13:18 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Ding Chavez

wij (nederlanders) voegen vooralsnog geen daad bij woord, maar er hoeft denk ik niet veel meer te gebeuren voordat dat wel gebeurt...

Old Post Nov-02-2004 13:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

het is trouwens wel apart, paar minuten na de daad wordt hij gepakt door grote groepen politie met kogelvrije vesten aan. die motor agent die neer is geschoten had een kogelvrij vest aan. volgens mij heeft de politie standaard geen kogelvrije vesten aan. en ze waren zeker toevallig in de buurt? allemaal vet vaag, net als bij pim fortuin, 10.000 politie lui in busjes enzo. het lijkt er op dat ze er van wisten ofzo in bijde gevallen. want als er een random cimineel wordt geliquideerd dan worden de daders noooooooit gepakt.

Old Post Nov-02-2004 13:22 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by nickh
Neej dat is erg volwassen en stoer ook imo

I know i know, liet me ook even gaan. Sluit mooi aan bij het onderstaande citaat:

quote:
wij (nederlanders) voegen vooralsnog geen daad bij woord, maar er hoeft denk ik niet veel meer te gebeuren voordat dat wel gebeurt...

Oftewel het gaat nergens over.

Old Post Nov-02-2004 13:23 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

quote:
I know i know, liet me ook even gaan. Sluit mooi aan bij het onderstaande citaat:

heb het niet over mezelf, maar ik zou niet vreemd opkijken

Old Post Nov-02-2004 13:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
het is trouwens wel apart, paar minuten na de daad wordt hij gepakt door grote groepen politie met kogelvrije vesten aan. die motor agent die neer is geschoten had een kogelvrij vest aan. volgens mij heeft de politie standaard geen kogelvrije vesten aan. en ze waren zeker toevallig in de buurt? allemaal vet vaag, net als bij pim fortuin, 10.000 politie lui in busjes enzo. het lijkt er op dat ze er van wisten ofzo in bijde gevallen. want als er een random cimineel wordt geliquideerd dan worden de daders noooooooit gepakt.

Dat is wel standaard. Steekvrij/kogelvrij vest. Niet voor iedereen standaard, maar in Den haag bv wel. Of anders zitten ze in ieder geval in iedere auto, dus altijd bij de hand. Ze waren toevallig in de buurt ja. Dat parkje is redelijk bekend/berucht, PLUS d'r zit daar op 100 meter een politiebureau.

Ze wisten er niet van hoor...echt niet. Waarom zouden ze er in hemelsnaam vanaf weten?

Dit is geen liquidatie, maar moord. Liquidatie is heel goed gepland etc door beroepscriminelen die er vandoor gaan op een motor of iets dergelijks. Deze vent was lopend en zeker geen beroepscrimineel.

Old Post Nov-02-2004 13:26 
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Dat is wel standaard. Steekvrij/kogelvrij vest. Niet voor iedereen standaard, maar in Den haag bv wel. Of anders zitten ze in ieder geval in iedere auto, dus altijd bij de hand. Ze waren toevallig in de buurt ja. Dat parkje is redelijk bekend/berucht, PLUS d'r zit daar op 100 meter een politiebureau.

Ze wisten er niet van hoor...echt niet. Waarom zouden ze er in hemelsnaam vanaf weten?

Dit is geen liquidatie, maar moord. Liquidatie is heel goed gepland etc door beroepscriminelen die er vandoor gaan op een motor of iets dergelijks. Deze vent was lopend en zeker geen beroepscrimineel.

natural born killer

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Nov-02-2004 13:28 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by dj_spare
heb het niet over mezelf, maar ik zou niet vreemd opkijken

I know, ik heb het juist wel over mezelf, maar het is maar een voorbeeld hoor

Maar serieus, wat zou je echt als individu kunnen doen? Ik heb al eens vaker nagedacht bij dit soort dingen. Er zijn bijna geen legitieme middelen hiervoor om je woede hierover kwijt te doen. De politiek doet er geen fuck aan, terwijl 'die mensen' zelf wel voor radicale middelen kiezen (zoals dit).

Zelfde bv als je anti amerika bent. Wat ken je in fucking hell in je eentje doen, behalve het boycotten van hun producten?

Oftewel individuele boosheid heeft geen zak zin. Wat maybe wel zin heeft is om collectief dingen te doen. En dan niet collectief vanavond een stel marokkanen in elkaar rossen. Al lucht dat maybe wel op.....voor sommigen.

Old Post Nov-02-2004 13:30 
New Wave
We are all a number......

wtf, echt te triest dit........Gaat weer ietsjes minder met de populariteit van de Marok.

Old Post Nov-02-2004 13:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId Please? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPirates of the carribean - He's a Pirate (Remo-con Remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:48.

Forum Rules: