een vooroordeel van vele mensen word weer eens bevestigd
jammer....
___________________
I hate the global warming hoax
Nov-02-2004 13:06
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Zo je leest even niet mee en er gebeurt een hoop. Maar als ik zo een paar van de reacties lees vraag ik me echt af waar moet het heen...
___________________
Nov-02-2004 13:15
nickh
Junior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar stoer hoor dit, maar zeg zoiets de volgende keer eens als je voor me staat op een feest. Als je persoonlijk wordt, kan ik dat ook hoor. Dan los ik het niet op met een 'ban', maar met een 'goed gesprek'.
Neej dat is erg volwassen en stoer ook imo
Nov-02-2004 13:17
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zo je leest even niet mee en er gebeurt een hoop. Maar als ik zo een paar van de reacties lees vraag ik me echt af waar moet het heen...
Rellen op de dam en in multiculturele wijken ben ik bang.... daar gaat het heen als ik de stellige reacties hier al lees.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Nov-02-2004 13:18
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zo je leest even niet mee en er gebeurt een hoop. Maar als ik zo een paar van de reacties lees vraag ik me echt af waar moet het heen...
wij (nederlanders) voegen vooralsnog geen daad bij woord, maar er hoeft denk ik niet veel meer te gebeuren voordat dat wel gebeurt...
het is trouwens wel apart, paar minuten na de daad wordt hij gepakt door grote groepen politie met kogelvrije vesten aan. die motor agent die neer is geschoten had een kogelvrij vest aan. volgens mij heeft de politie standaard geen kogelvrije vesten aan. en ze waren zeker toevallig in de buurt? allemaal vet vaag, net als bij pim fortuin, 10.000 politie lui in busjes enzo. het lijkt er op dat ze er van wisten ofzo in bijde gevallen. want als er een random cimineel wordt geliquideerd dan worden de daders noooooooit gepakt.
___________________
I hate the global warming hoax
Nov-02-2004 13:22
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by nickh
Neej dat is erg volwassen en stoer ook imo
I know i know, liet me ook even gaan. Sluit mooi aan bij het onderstaande citaat:
quote:
wij (nederlanders) voegen vooralsnog geen daad bij woord, maar er hoeft denk ik niet veel meer te gebeuren voordat dat wel gebeurt...
Oftewel het gaat nergens over.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Nov-02-2004 13:23
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
quote:
Originally posted by SnuggLe
I know i know, liet me ook even gaan. Sluit mooi aan bij het onderstaande citaat:
heb het niet over mezelf, maar ik zou niet vreemd opkijken
Originally posted by DJ_Siesta
het is trouwens wel apart, paar minuten na de daad wordt hij gepakt door grote groepen politie met kogelvrije vesten aan. die motor agent die neer is geschoten had een kogelvrij vest aan. volgens mij heeft de politie standaard geen kogelvrije vesten aan. en ze waren zeker toevallig in de buurt? allemaal vet vaag, net als bij pim fortuin, 10.000 politie lui in busjes enzo. het lijkt er op dat ze er van wisten ofzo in bijde gevallen. want als er een random cimineel wordt geliquideerd dan worden de daders noooooooit gepakt.
Dat is wel standaard. Steekvrij/kogelvrij vest. Niet voor iedereen standaard, maar in Den haag bv wel. Of anders zitten ze in ieder geval in iedere auto, dus altijd bij de hand. Ze waren toevallig in de buurt ja. Dat parkje is redelijk bekend/berucht, PLUS d'r zit daar op 100 meter een politiebureau.
Ze wisten er niet van hoor...echt niet. Waarom zouden ze er in hemelsnaam vanaf weten?
Dit is geen liquidatie, maar moord. Liquidatie is heel goed gepland etc door beroepscriminelen die er vandoor gaan op een motor of iets dergelijks. Deze vent was lopend en zeker geen beroepscrimineel.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Nov-02-2004 13:26
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is wel standaard. Steekvrij/kogelvrij vest. Niet voor iedereen standaard, maar in Den haag bv wel. Of anders zitten ze in ieder geval in iedere auto, dus altijd bij de hand. Ze waren toevallig in de buurt ja. Dat parkje is redelijk bekend/berucht, PLUS d'r zit daar op 100 meter een politiebureau.
Ze wisten er niet van hoor...echt niet. Waarom zouden ze er in hemelsnaam vanaf weten?
Dit is geen liquidatie, maar moord. Liquidatie is heel goed gepland etc door beroepscriminelen die er vandoor gaan op een motor of iets dergelijks. Deze vent was lopend en zeker geen beroepscrimineel.
natural born killer
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Nov-02-2004 13:28
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by dj_spare
heb het niet over mezelf, maar ik zou niet vreemd opkijken
I know, ik heb het juist wel over mezelf, maar het is maar een voorbeeld hoor
Maar serieus, wat zou je echt als individu kunnen doen? Ik heb al eens vaker nagedacht bij dit soort dingen. Er zijn bijna geen legitieme middelen hiervoor om je woede hierover kwijt te doen. De politiek doet er geen fuck aan, terwijl 'die mensen' zelf wel voor radicale middelen kiezen (zoals dit).
Zelfde bv als je anti amerika bent. Wat ken je in fucking hell in je eentje doen, behalve het boycotten van hun producten?
Oftewel individuele boosheid heeft geen zak zin. Wat maybe wel zin heeft is om collectief dingen te doen. En dan niet collectief vanavond een stel marokkanen in elkaar rossen. Al lucht dat maybe wel op.....voor sommigen.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Nov-02-2004 13:30
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
wtf, echt te triest dit........Gaat weer ietsjes minder met de populariteit van de Marok.