Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Novembre 2004
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Aghnär
hmmm il a été releasé y a quelques semaines deja, a - k ce soit un nouveau remix de MV ? (c le nom du rmx "Angel in paradise" qui me fait douter)

En tt cas un truc est sur c k Adam Spears (= Starkid) a jamais pu le jouer, puisque ce remix est dédicacé à sa mémoire

Sinon très très bon remix tt come le Leama & Moor Rmx sur le meme vinyl

EDIT : bon en y réfléchissant il y a un seul remix de MV c sur, le nom du remix étant assez explicite, tt comme le L&M "In Loving Memory Of Starkid" remix

c'est vrai qu'il est pas mal ce titre, meme si je trouve que y'a guère d'évolution au fil de la zik.

tient en passant, une nouvelle qui me met en joie.
http://www.mcm.net/news/index.php/50530/8/

Old Post Nov-18-2004 21:10  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

Pour les intéressés, y'a du nouveau sur http://www.uktrancealliance.com/site/djmixes.html dans la section Forum.

Entre autre:

Markus Schulz, Komas Epsilon & Mike Koglin, 4 Hours Global DJ Broadcast 15-11-2004

Armin Van Buuren - Asot 175 18-11-04, Live at Colors Helsinki Finland

Voilà

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-19-2004 20:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Quel bohneur de retrouver dans la boite aux lettres de mes parents après 2 semaines d'absence le dernier joof rec. Miika Kuisma - Atmosphere E.P. (Dark + Light Disc)

Old Post Nov-20-2004 14:36  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

ce que je viens de voir sur Juno....

djs, faites chauffer vos CB

quote:
NATY: Toi Mon Toit (Universal France)
12": "Toi Mon Toit" (Benassi Bros club mix) [mp3] / "Toi Mon Toit" (house club mix) [mp3] / "Toi Mon Toit" (electro club mix) [mp3] / "Toi Mon Toit" (original club mix)

Old Post Nov-21-2004 11:27  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_TranceLover
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
"Toi Mon Toit" (Benassi Bros club mix)

"TOI TOI MON TOIT, TOI TOI MON TOUT MON ROI" (un truc comme ça)
Avec le zoin zoin derrière, moi je dis, CA VA LE FAIRE GRAVE!

...N°1 des clubs!

ZTL

EDIT: aller, on s'lécoute!
C'EST ICI QUE TU TROUVERAS LA BOMBE

Old Post Nov-21-2004 11:44  France
Click Here to See the Profile for The_TranceLover Click here to Send The_TranceLover a Private Message Add The_TranceLover to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by The_TranceLover
"TOI TOI MON TOIT, TOI TOI MON TOUT MON ROI" (un truc comme ça)
Avec le zoin zoin derrière, moi je dis, CA VA LE FAIRE GRAVE!

...N°1 des clubs!

ZTL

EDIT: aller, on s'lécoute!
C'EST ICI QUE TU TROUVERAS LA BOMBE

ca déchire !
"les papillons, et les fourmis..."

Old Post Nov-21-2004 12:11 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
elie medeiros doit se retourner dans sa tombe

Old Post Nov-21-2004 12:17  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_TranceLover
Senior tranceaddict

PTDR

ZTL

Old Post Nov-21-2004 12:33  France
Click Here to See the Profile for The_TranceLover Click here to Send The_TranceLover a Private Message Add The_TranceLover to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Je suis trop déçu du remix 2004 de Second Wave. Faut dire l'original est si surpuissant que c'est dur de faire mieux. Mais j'avais adoré le remix 2004 de First Strike alors du coup je reste sur ma faim

Old Post Nov-21-2004 13:39  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

Registered: Sep 2004

Ton TB-Dream Machine (Nu nrg live mix)> surpuissant, la bassline est à tomber!
écouté dans le live @ GAS Sydney 16 10 2004.

http://myspace.com/djshredr

Old Post Nov-21-2004 13:58  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_TranceLover
Senior tranceaddict

quote:
Je suis trop déçu du remix 2004 de Second Wave. Faut dire l'original est si surpuissant que c'est dur de faire mieux.

Ce que j'adore dans cette version 2004 de SECOND WAVE, c'est la rythmique bien puissante du début! Le seul reproche que je ferais aux deux versions 'SIGNUM SIGNAL REMAKE' de FIRST STRIKE et SECOND WAVE, c le manque d'un CLAP!

ZTL

Old Post Nov-21-2004 14:54  France
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

Peut etre parce que ce sont juste des REMAKE, je sais pas s'il y a une différence avec un REMIX, je suppose que oui.

Rien a voir mais:

Tiesto il aurait pas passé Johan Gielen - Dreamchild à Hasselt ?

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-21-2004 17:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Novembre 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid from Max Graham San Diego podcast [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackINFERNAL - SUNRISE [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:59.

Forum Rules: