|
volgens mijn bescheiden mening, zie je zo weinig vrouwen (alleen), omdat ze het spuugzat worden om steeds maar weer de mannen (dat is NIET het goede woord) van zich af te houden...
als ik als man weleens hoor hoe andere mannen praten en doen (tegen-)over vrouwen dan schaam je je als man kapot. "zag je die lekkere snol dicht tegen mij aan danse???? ze wil me èèècht wel" (betreffende "snol" had he-le-maal niets in de gaten en was gewoon lekker aan het dansen....)
en het mooiste eraan is: iedereen "wil" zo'n lekker wijf aan zijn zij, maar komen uiteindelijk met het tegenovergestelde thuis... want ze kunnen het absoluut niet handlen dat ze continu die "aandacht" krijgt...(low self esteem, boys?)
van eenieder (vrouw) die met mij (ons) mee is geweest naar (bijvoorbeeld) duitsland. (hoop haakjes weer, sorry), hoor ik dat de houding van mannen anders is. dat men zich daar prettiger bij voelt.
en stuk voor stuk durfden ze eindelijk eens aan te trekken wat ze zelf mooi vonden... zonder dat ze zich hoeven te irriteren aan het gedrag zoals boven beschreven. (lees: rokje aan, zonder kutopmerkingen/versierpogingen/starende ogen/open monden met kwijl van derden.
(en ik heb het hier niet over puberende meisjes sie zo extreem mogelijk willen doen.... ter verduidelijking.)