Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hulde voor ID&T!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .

denk dat ze met de helft van het geld ook nog een aardig eindje in de buurt komen van in ieder geval quitte spelen... beter een uitverkochte zaal met de helft van de kaarten, dan een half lege zaal.

Old Post Nov-22-2004 18:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NoisyNeil
orangensfat



Registered: Feb 2004
Location: Almere, NL

quote:
Originally posted by Eye-Riz
denk dat ze met de helft van het geld ook nog een aardig eindje in de buurt komen van in ieder geval quitte spelen... beter een uitverkochte zaal met de helft van de kaarten, dan een half lege zaal.


Mee eens, een schaars gevulde RAI lijkt me niks!

Zou Duncan dit ook hebben gedaan als de kaartverkoop wel goed liep? Misschien een ietwat retorische vraag, maar wat denken jullie...


___________________

Way Out West - Surrender [Hope]
Marco V. - Environmental Solution [In Charge]
Rex Mundi feat. Susana - Nothing At All (Elevation Remix) [Coldharbour]
Mat Zo - Default [Anjunabeats]

Old Post Nov-22-2004 20:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for NoisyNeil Click here to Send NoisyNeil a Private Message Visit NoisyNeil's homepage! Add NoisyNeil to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

quote:
Originally posted by Eye-Riz
TUURLIJK KUNNEN DIE DAAR IN MEE GAAN!!! Damn, Nexus is vijf jaar lang bezig geweest om jullie allemaal te laten zien dat je HELE LEUKE AVOND kunt hebben voor VEEEEEEEL MINDER GELD.


sorry ben nog nooit op een nexus feest geweest.
maar tis goed te weten dat de markt zo niet doodgeconcurreerd wordt door meneer stutterheim en co.


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Nov-22-2004 21:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

quote:
Originally posted by NoisyNeil
Zou Duncan dit ook hebben gedaan als de kaartverkoop wel goed liep? Misschien een ietwat retorische vraag, maar wat denken jullie...


Eeehh..

Even denken...

Eehhh...

NEE.


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-23-2004 07:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Holland

Is het nou al bekend hoeveel goedkoper de kaartjes volgend jaar worden? Nee toch?

Old Post Nov-23-2004 08:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

quote:
Originally posted by Magic83
Is het nou al bekend hoeveel goedkoper de kaartjes volgend jaar worden? Nee toch?

Waarom zou je dat NU AL willen weten? Innercity 2004 is nog niet eens geweest..


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-23-2004 09:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Holland

quote:
Originally posted by basd
Waarom zou je dat NU AL willen weten? Innercity 2004 is nog niet eens geweest..


Gewoon, benieuwd he...

Old Post Nov-23-2004 09:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

quote:
Originally posted by Magic83
Is het nou al bekend hoeveel goedkoper de kaartjes volgend jaar worden? Nee toch?


Iets van 10-15% heb ik ergens gelezen...

Old Post Nov-23-2004 09:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by Eye-Riz
TUURLIJK KUNNEN DIE DAAR IN MEE GAAN!!! Damn, Nexus is vijf jaar lang bezig geweest om jullie allemaal te laten zien dat je HELE LEUKE AVOND kunt hebben voor VEEEEEEEL MINDER GELD.



ja daar heb je helemaal gelijk in, en Nexus feesten waren altijd kwaliteit
Wat je mijn inziens wél uit het oog verliest, en ook in de Arise thread, is dat de Rai of een Vereeniging wel een behoorijk ander huurbedrag heeft als een tractieweg, wat dus automatisch een hogere vaste lastenpost met zich mee brengt.
m.a.w. een feest in de Vereeniging voor 10 euro kan nooit. Dus op zoek gaan naar een andere locatie? ja dat zou een optie kunnen zijn ja...


___________________

Sasha!

Old Post Nov-23-2004 09:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Esrem
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands

Ik word er echt gek van dat bijna de hele wereld draait om marketing strategie...
Het geeft me vaak het gevoel dat ik bedrogen word. Waar zijn oprechtheid en eerlijkheid gebleven? Je kan natuurlijk zeggen dat het in principe niet vals is, maar we worden wel voor de gek gehouden.
Ik, schaapje, leef in een schijnwereld...:s


___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!

Old Post Nov-23-2004 10:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Esrem Click here to Send Esrem a Private Message Add Esrem to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

quote:
Originally posted by Esrem
Ik word er echt gek van dat bijna de hele wereld draait om marketing strategie...
Het geeft me vaak het gevoel dat ik bedrogen word. Waar zijn oprechtheid en eerlijkheid gebleven? Je kan natuurlijk zeggen dat het in principe niet vals is, maar we worden wel voor de gek gehouden.
Ik, schaapje, leef in een schijnwereld...:s


welcome to the real world :S


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Nov-23-2004 10:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

ID&T zet de actie door naar Thunderdome, nu begin ik me toch echt af te vragen wat er mis is bij ID&T

Dance Valley gaat het moeilijk krijgen, al die oude gabbers kunnen voor 20 Euro gaan hakkuh...

Old Post Nov-24-2004 16:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hulde voor ID&T!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackslylee tuneZ part 2-need ID like Asap Omg! 16B OMID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCre8or - "Underground" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:18.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!