Originally posted by Kaidreas
ik vind het best wel leuk dat MIKE op grotere events zen eigen tracks draait. en dat mag ie zeker. anders doet hij dit wel maar ook niet extreem veel.
anyways MIKE@ dancevalley---> silver bath. dat was gewoon ff te gek.
z'n openingsnummer dan!!! de premiere van twixt 2004! stond toen echt flink te spacen!
Dec-12-2004 17:35
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
hehehe flink te spacen.. wat een uitdrukking.
ja, het was gewoon een vette set toen.. we hebben strange world heel de tijd nog zitten zingen
Dec-12-2004 17:36
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
hopelijk wordt dit een editie van het niveau als AiB, m.a.w John en M.I.K.E. die de jaarbeurs opblazen met brute psy en een hoop M.I.K.E. klassiekers
Registered: Sep 2004
Ik herinner me dat Push (dus MIKE) ooit eens een liveshow weggaf op een eerdere editie van TE..... Die staat zowat op mijn netvlies gebrand....zo goed was die!!
Wel grappig dat er de hele tijd wordt afgegeven op TE en nu is er een goede lineup en nou wil heel NLTA opeens naar TE nadat het een doodskopje heeft gekregen op Jp's Coolboard.... Ik ben godzijdank al concequent uncool sinds 2000.....
Dec-13-2004 09:10
Ben_Lei
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2004
Helemaal mee eens. Vind dat de Trance Energy bashers deze editie ook maar thuis moeten blijven