ik ga deze thread hier nie teveel lezen. Kheb in men leven al genoeg en te ongezond gegeten wat al gans men leven leidde tot overgewicht. De laatste maanden heb ik daar nog echt iets aan gedaan. En theeft nog geholpen ook. Kmoet zeggen bij momenten is het echt wel moeilijk om die lekkere dingen te laten liggen.
Originally posted by djcresto
ik ga deze thread hier nie teveel lezen. Kheb in men leven al genoeg en te ongezond gegeten wat al gans men leven leidde tot overgewicht. De laatste maanden heb ik daar nog echt iets aan gedaan. En theeft nog geholpen ook. Kmoet zeggen bij momenten is het echt wel moeilijk om die lekkere dingen te laten liggen.
moet wel hard zijn =\. Ik mag zoveel eten ik wil, ik kom toch niets bij. Ik ben wel vrij mager (mss te mager), maar het boeit me niet echt om er struiser uit te zien. (al die spieren kweken -fitness bv- komt imo toch maar neer op machogedrag). Als ge gewicht kwijt wilt geraken, ga dan echt sporten eh...
seg Tom, stuur me zo 'ns wat bammetjes aub =).