Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands
He kan niet alleen inschenken, maar zelfs tappen...Superwoman he
___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!
Dec-14-2004 23:08
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
een beetje man...eh
anyway, nu verzand het weer in een wat-moet-een-vrouw-allemaal-kunnen-om-een-man-niveautje-bouwvakker-te-pleasen....
ga nu slapen, morgen zal ik mijn ellende eens posten
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Dec-14-2004 23:20
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Ach stelletje boeren dat jullie zijn!!
Een vrouw moet lief zijn en lekker kunnen knuffelen.
Daarnaast humor hebben en hezellig zijn. Meer niet
Al dat koken en schoonmaak gezeik! Stelletje pubers!!
___________________
Allemaal gelul!!
Dec-14-2004 23:44
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
quote:
Originally posted by eieregooie
pics or stfu
wil nou wel es weten wie je bent, want heb je op arise niet gesproken...
Ik heb jou wel gezien, geloof ik, want ik had je wel es op een foto gezien. Anyway, ik heb maar 1 redelijke foto van Arise gevonden waar ik op sta, samen met Galen en Esrem. En dat JP en ik samen aan t roken waren, daar heb ik helaas geen foto van
Fotootje:
Kijk dat vrouwtje op de achtergrond eens chagrijnig kijken
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Dec-14-2004 23:45
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by TranceZoner
Fotootje:
Kijk dat vrouwtje op de achtergrond eens chagrijnig kijken
die met dat kruisje op haar hoofd?
Mijn vereisten aan een vrouw zijn:
- zelfverzekerd
- eigen sociaal leven
- uitstraling
De grote 3 kenmerken van een perfecte vrouw, al kom je met 1 en 3 ook al een heel end (ze is knap en ze weet t )
Dec-15-2004 12:28
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Esrem
He kan niet alleen inschenken, maar zelfs tappen...Superwoman he
Nou dan heb je idd best talent. Maar voor mij zou halen toch genoeg zijn want ik drink het toch het liefst uit het flesje als een bouwvakker zoals JP al zei.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Doe dan de dierentuin ofzo.
eens!
gister met meisje (ze is 23) naar de dierentuin geweest, t ging echt PERFECT! genoeg gespreksstof van al die leuke diertjes Het was alleen wel koud maarja, gelukkig zijn er in de Burgers Zoo hier veel binnen-area's
uiteindelijk is ze ook blijven slapen ja
___________________
Dec-15-2004 14:27
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by HBtje
uiteindelijk is ze ook blijven slapen ja
en vond ze je PVD dekbed hoes leuk?
___________________
Dec-15-2004 14:32
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Remy D
Dit zijn echt van die Hitkrant vereisten.
Hmm denk het niet. Want als jij heel erg aanhankelijk bent heb je niks aan zo'n vrouw. Ik kan er bijvoorbeeld niet tegen als ze me 3 x per week belt of ik langs kom. Of dat ze continue mee wil gaan stappen. Of dat ze totaal geen inspiratie heeft om wat leuks te gaan doen (en dan vooral niet op de bank hangen en film kijken). Terwijl er zat mensen zijn die niet zo'n dynamisch leven leiden, en dit allemaal prima vinden
Dec-15-2004 14:42
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
haha ga je de hitkrant met haar lezen in het park.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Remy D
haha ga je de hitkrant met haar lezen in het park.
goed plan, kan ik gelijk weer wat inspiratie opdoen voor "mijn verhaal"
oja hb:
quote:
Originally posted by HBtje
eens!
gister met meisje (ze is 23) naar de dierentuin geweest, t ging echt PERFECT! genoeg gespreksstof van al die leuke diertjes Het was alleen wel koud maarja, gelukkig zijn er in de Burgers Zoo hier veel binnen-area's