Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hårprodukter, hjälp!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Cloudburst
Ok, fråga lilla mamsen.

Juste juste hittade ju burken här hemma, trodde den var kastad då den typ är slut.

*Camilla springer iväg efter burken*

RUSK
Being Shocked
adhesive i (utan pricken över i:t) adhésif

Sen vilket som värkligen är namnet på produkten och vad som är namnet på ja nått annat vet jag inte men det där står i alla fall på locket till bööörken

Old Post Jun-12-2005 19:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Sry för att jag gräver upp den här otroligt straighta tråden

Vet nån var jag kan köpa d:fi's eller american crew's vax här i Göteborg? Har inte lust att irra omkring överallt på cykel i det här regnet
Brukade köpa det hos min frisör i Jkpg, så jag har ingen aning om vilka affärer som brukar ha det.. Är väl samma i alla städer antar jag

Old Post Jul-20-2005 12:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

testat hos en frisör? :P

Old Post Jul-20-2005 13:43  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

quote:
Originally posted by jofawe
testat hos en frisör? :P

quote:
Originally posted by Jeremy H
Sry för att jag gräver upp den här otroligt straighta tråden

Vet nån var jag kan köpa d:fi's eller american crew's vax här i Göteborg? Har inte lust att irra omkring överallt på cykel i det här regnet
Brukade köpa det hos min frisör i Jkpg, så jag har ingen aning om vilka affärer som brukar ha det.. Är väl samma i alla städer antar jag

Old Post Jul-20-2005 14:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:

Fan va gnällig du är då! :P
Det är ju göteborg, lär ju finnas ganska bra kollektivtrafiksresurser där, sen har du ju en frisör i varje stadsdel!

Gaska upp dig!

Old Post Jul-20-2005 15:14  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Behold, my arse.

quote:
Fan va gnällig du är då! :P
Det är ju göteborg, lär ju finnas ganska bra kollektivtrafiksresurser där, sen har du ju en frisör i varje stadsdel!

Gaska upp dig!

Haha, kollektivtrafiken är helt sne nu eftersom dom bygger om i hela innerstan Och jag påminner om att det regnar nåt galet! Har inte lust att simma omkring och leta

Old Post Jul-20-2005 15:20  Sweden
jofawe
Official Manb00bs of TA

quote:
Haha, kollektivtrafiken är helt sne nu eftersom dom bygger om i hela innerstan Och jag påminner om att det regnar nåt galet! Har inte lust att simma omkring och leta

jag tycker fortfarande att du är gnällig..

Old Post Jul-20-2005 15:41  Sweden
Jeremy H
Ja hallå?

quote:
jag tycker fortfarande att du är gnällig..

sftu!

Old Post Jul-20-2005 15:49  Sweden
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

finns ju frisörer överallt i gbg.. e la bara att gå in o kolla på nått ställe

Old Post Jul-20-2005 17:06  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

quote:
Originally posted by dbl
finns ju frisörer överallt i gbg.. e la bara att gå in o kolla på nått ställe

Bah, jobbiga ni är
Tänkte om nån visste något ställe så att jag slapp att leta

Old Post Jul-20-2005 19:48  Sweden
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

Syrran påstår att d:fi bl.a. finns i panasche (eller hur det nu stavas) i nordstan. (Brukar be henne att handla sånt, eftersom hon typ ändå hänger runt där hela dagarna )

Old Post Jul-20-2005 21:00  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

quote:
Originally posted by cviper
Syrran påstår att d:fi bl.a. finns i panasche (eller hur det nu stavas) i nordstan. (Brukar be henne att handla sånt, eftersom hon typ ändå hänger runt där hela dagarna )

Ah, det var ingen dum idé!
Tack (till syrran) för tipset

edit: Såg precis på hemsidan att dom hade.. och för grymt bra pris dessutom Tack igen!

Old Post Jul-20-2005 21:05  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hårprodukter, hjälp!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrAnCeR's...U MuSt ChEck ThIs OuT...ID? [2002] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFreemasons feat Siedah Garrett - "Rain Down Love" (2006 Club Mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:30.

Forum Rules: