|
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר כפי שראית הצבא זה לא כזה קל כמו שאמרת
והעובדה שלא הגעת לכלא ביום הראשון אומרת שאתה תתפנה כמו ילד טוב בסופו של דבר לאן שיגידו לך
ות"ש יעשו לך חיים מה זה קשים... יפלו עליך בביקורי בית,
יבדקו ויחקרו את הבעיה שלך.... כמו שצח אמר זה שיא הקשה...
ויש אנשים שכל הטירונות שלהם עונים למפקדת ב"אני רוצה קב"ן" והיא שמה עליהם זין... תבין , אתה . כזה קטן והם שמעו כבר על הכל ...
בכל מקרה אחי שיהיה בהצלחה, ולמה אתה לא חוזר אלי באייסיקייו |
בקשר לכלא מה קשור עכשיו כלא?! הכלא זה רק מיום הגיוס והלאה...הם לא יכולים היום להכניסתי גם אם אני רושם לקצין מיון שאני מתחייב לא להתפנות מהבקום...רק כשאני יעשה את זה הם יכולים
חבר שלי אמר לקצין מיון שירשום כבר עכשיו שאם הוא קרבי הוא הולך לכלא
והקצין מיון רשם ואמר לו תודה אתה יכול לצאת
וכמו שחברים שלי לא הלכו גם אני לא ילך למה מה אני מניאק?
ובקשר למשקית היא הסבירה לי בדיוק מה הולך וזה פסדר...
ואני באייסי יותר בלילות אתה אווי כל הזמן
| quote: | Originally posted by markfeldman
אחי, עם פתגמים כאילו לא תגיע רחוק....
תאמין לי מנסיוני ראיתי רבים וטובים כמוך שנפלו על אמונתם העיוורת באגדות... |
זה לא אגדות זה גבעת חלפון אחי

|