Originally posted by pooley
Buoy, Dries, Tom et moi.
Ow ja, UK dj's, hoe goed ze ook mogen zijn, trekken geen volle keten dus no can do.
Allé, altijd zagen voor die en die en die dj moet komen ma als ze er zijn dan gaat niemand, of bijna niemand.
volledig mee akkoord , trouwens ik was er ook
Apr-21-2005 16:57
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
bewust weggelaten
___________________
Apr-21-2005 17:14
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Leuven
Hoor ik er dan ni bij ofzo
Apr-21-2005 17:17
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Ge moet 5cent achter u gooien en dan hoort ge bij het clubke !
nee, wist ni da ge er waart, of wel ,I dunno.
champieter avond :x
___________________
Apr-21-2005 17:27
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
quote:
Originally posted by Estuera
(Ik ken een feest dat 'way of trance' heet waar dus een hardstyle dj in de line up staat bijvoorbeeld )
je bedoelt DJ GIO van Producelast?
ik ben vorig jaar naar dat feestje geweest, was toen inderdaad niet echt een gepaste naam, kheb lang zitten wachten op een tranceplaat, geen idee of die nog gekomen was ...
Dit jaar ziet de linup er niet beter uit, ik zie niet veel trance staan bij de dj voorstellingen.
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Apr-22-2005 15:04
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium
quote:
Originally posted by Push2005
Ik wil nog even een postje doen over Fred Baker tussendoor ( daar ging deze topic toch int begin over hé ).
Fred is echt een fantastische producer en een voorbeeld van goede trance.
Vind ik ook, recent vind ik vooral Confirmation fantastisch. Die plaat raak ik niet beu. Ook zijn platen met Terry Bones vond ik heel goed. En dan Active Sight natuurlijk, Fred Baker samen met M.I.K.E. kon/kan bijna niet slecht zijn. De remix van Siberian Sun - Frostbite is ook wel vrij zalig.
Apr-25-2005 13:26
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
die nyram van confirmation
zat op de bus naar trance energy (onze foorbus dus)
nyram is eigenlijk marijn. en zat daar samen met de hardstyle dj 'coone'
zover enige kort informatie
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.