|
| quote: | Originally posted by dj Elof
Ik denk dat jullie eerst eruit moeten komen wat je wil: een party voor jullie BETA club of een party waarbij beetje op de massa gemikt wordt. |
Beetje de gulden middenweg 
En het gaat er niet om dat je al dan niet betaalde boekingen voorrang geeft, ik snap best dat het uw job is en dat ge er zoveel mogelijk probeert uit te halen als mogelijk is. Het gaat er gewoon om dat we - niet nu, maar toch binnen een paar weken - gewoon zekerheid moeten hebben over uw eventuele aanwezigheid en beschikbaarheid. Niemand gaat u scheef bekijken als ge op tijd zegt "ik kom toch ni draaien mannen want ik kan ergens anders betaald draaien.". Zo werkt de business nu eenmaal. Maar wij als organisatie moeten dat gewoon weten om onze line-up te kunnen opstellen en reclame te maken. Ons uithangbord als "Beta's" hangt daar ook aan vast met het oog op eventuele latere parties, of die nu privé of publiek zouden zijn. Ge zit zelf in de party-business, dat kan je toch begrijpen vanuit ons standpunt? We zijn geen Sensation, maar de analogie valt wel makkelijk te maken: Sensation zet Tiesto op de affiche, en de zaal zit afgeladen vol met Tiesto-fans. Maar ondertussen weet de organisatie nog altijd niet of Tiesto überhaupt wel zal komen, en als hij komt, om hoe laat? Das toch geen manier van werken? 
Dus nogmaals, het is echt heel fijn van u dat ge wilt komen draaien, maar we moeten uw al dan niet onvoorwaardelijk engagement om te komen draaien toch een redelijke periode op voorhand weten. Het zou heel leuk zijn om u erbij te hebben als Dj, maar als het echt niet gaat zal het ook zeker geen ramp zijn...