|
יצא לי לשמוע את מייק פוש בסט שלו ב קו מיליונים במסגרת נקסט, והוא נתן סט מאוד בינוני,לטעמי סט הרבה פחות טוב מהסטים של ספיידר ב קו, זנגלביץ' בקו, האחים פלאש ב קו, מרקוס שולץ ב טי אל וי, והרשימה ממשיכה, כך שאם הוא ה די ג'יי היחידי שמגיע מחו"ל, לטעמי אין סיבה לרדת לאילת.
דבר נוסף, לפי מה שראיתי עכשיו באתר של נקסט, אסטרל פרוג'קשן אמורים להיות גם הם במסגרת אותו סוף שבוע, שזה דבר טוב כשלעצמו, אבל אני מעדיף להמתין לפעמים שהם יתקלטו באזור המרכז, פוקנצייה של נוחיות, ושל כסף
___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
|