Het ziet ernaar uit dat ik deze winter naar Chili ga
Mar-26-2005 19:52
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Pumaz
Het ziet ernaar uit dat ik deze winter naar Chili ga
zalig. wat ga je precies doen?
al met een paar mensen op school zitten dromen over een tour door Zuid-Amerika.. Peru, Bolivië, Ecuador... mmmmmm
Mar-26-2005 20:07
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by TOR
wat ga je precies doen?
Euhm... dat zie ik daar wel
Mar-26-2005 20:17
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
lol, zo bedoelde ik het niet.
strandvakantie, trekking, ... ? dunno
Mar-26-2005 20:20
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Het zal Santiago worden (mijn tante woont daar) dus daar in de omstreken eens Zuid-Amerika ontdekken op alle mogelijke manieren
Mar-26-2005 20:24
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Ik ben net terug van Geneve, CERN gaan bezoeken: machtige dingen gezien; pics op aanvraag.
Ben ik uit mijn hotelkamer mijn laptop, rugzak, draagbare cd mp3 speler en de lader van mijn GSM wel niet gepikt zeker
Verzekering zal waarschijnlijk tussenkomen, maar toch, heel wat persoonlijke stuff en muziek kwijt
Apr-01-2005 15:04
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai Ben ik uit mijn hotelkamer mijn laptop, rugzak, draagbare cd mp3 speler en de lader van mijn GSM wel niet gepikt zeker
Verzekering zal waarschijnlijk tussenkomen, maar toch, heel wat persoonlijke stuff en muziek kwijt
ben zo ook al vaak dingen kwijtgespeeld ... hoogstwaarschijnlijk een poetsvrouw ofzo die da eeft zien liggen en zich niet kon bedwingen ofzo ... maarjah, dat zie je nooit meer terug spijtig genoeg
Apr-01-2005 15:23
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
ben zo ook al vaak dingen kwijtgespeeld ... hoogstwaarschijnlijk een poetsvrouw ofzo die da eeft zien liggen en zich niet kon bedwingen ofzo ... maarjah, dat zie je nooit meer terug spijtig genoeg
Ik weet het niet, er was een golf van diefstallen, er waren uit telkens andere kamers 25€ en een fles parfum gepikt, verder nog een geopende en doorsnuffelde zak. Al mijn gerief zat in mijn zak, ze moeten die echt doorsnuffeld hebben, zelfs als je de zak opendeed kon je geen elektronica zien liggen. 't Ergste, maar ja, life goes on.
Apr-01-2005 16:16
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ik ben net terug van Geneve, CERN gaan bezoeken: machtige dingen gezien; pics op aanvraag.
Graag
Wat voor dingen hebt ge zoal gezien? Dat moet wel vet geweest zijn.
Komt ge morgen naar de BETA-Party trouwens? Zoja, vertel het dan morgen maar
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ben ik uit mijn hotelkamer mijn laptop, rugzak, draagbare cd mp3 speler en de lader van mijn GSM wel niet gepikt zeker
Bastards
Apr-01-2005 19:43
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by CygnusX
Graag
Wat voor dingen hebt ge zoal gezien? Dat moet wel vet geweest zijn.
Komt ge morgen naar de BETA-Party trouwens? Zoja, vertel het dan morgen maar
Jammer, maar de Party ga ik niet halen; ik wens jullie het allerbeste en geniet van de trance!
En de foto's, een voorsmaakje:
U ziet de linac (lineaire accelerator) van de PS (proton synchrotron)
U ziet (achter mij) de CMS (compact muon solenoid), een deeltjesdetector voor de LHC (large hadron collider). Laatste is de krachtigste deeltjesversneller ter wereld starting operation in 2007.
Het stuk op de foto is 1 van de 9 delen van de detector die in totaal 12 duizend ton gaat wegen en 1 miljard euro kost
Foto van internet, maar ook gezien in dezelfde hal. Uiteinde van de CMS.
Ik moet nog foto's krijgen, als ze de moeite zijn post ik ze wel nog
Last edited by Belgian Bonzai on Apr-01-2005 at 22:15
Apr-01-2005 21:46
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
da staat in mijne living se
Apr-01-2005 22:23
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
sinds gisterenavond terug van 3 dagen Parijs. En daarvoor nog 3 dagen Oostende meegepikt. Kheb me al zeer hard vermaakt deze week. En dan moet de climax deze avond nog komen...