Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat is de beste club van Nederland ?
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Tim81
Heb je zo vaak gestemd dan

Ik heb met alle email adressen die ik had inderdaad 5 keer gestemd.. dus minimaal de helft van alle stemmen komt bij mij vandaan

Old Post Mar-30-2005 11:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

als je dan nog geen prijs wint!

Old Post Mar-30-2005 12:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

De Haagse club Paard van Troje is de winnaar geworden van
Nieuwe Revu’s Nachttempel 2005, de jaarlijkse verkiezing
van beste club van Nederland, georganiseerd door het weekblad
Nieuwe Revu. De club ontvangt naast de Award een
geldbedrag van € 15.000,- om de overwinning in haar club
te vieren met het Nachttempelfeest 2005.
Een vakjury bestaande uit 150 absolute kenners van de
uitgaans-scene bepaalde de 10 nominaties. Hierna was
gedurende 5 stemweken het laatste woord aan het uitgaanspubliek
van Nederland. Ruim 13.000 stemmers, een
record, brachten op www.nachttempel.nl hun stem uit op
hun favoriete club.

‘Paard’ versloeg in een nek-aan-nekrace het Rotterdamse
Now & Wow en het Amsterdamse Panama en is hiermee
de opvolger van de winnaar van 2004, Las Palmas (Rotterdam).
In haar motivaties roemden de stemmers vooral
de brede programmering en het fantastische geluid van
Paard van Troje.

Old Post Apr-05-2005 17:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Cool dat Het Paard gewonnen heeft! Niet voor niets zo vaak gestemd

Sasha!

Old Post Apr-05-2005 18:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Goeie reclame voor het Haagse nachtleven...

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-05-2005 18:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Absolute kenners, yeah right

Maar vet dat het Paard het is geworden, ik feliciteer mezelf met de keuze van het publiek voor mijn stamkroeg/discotheek
Ben nu benieuwd wat voor een vet feest er komt!!! Ze moeten de lineup van de Now&Wow kunnen overtreffen...mits ze er tenminste een housefeest van maken.

Indirect is dit ook een pluim voor Everybody, die er toch ongeveer zijn residency had.

Old Post Apr-06-2005 05:49 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar vet dat het Paard het is geworden,

Indirect is dit ook een pluim voor Everybody, die er toch ongeveer zijn residency had.

ZEKER VET!!!

Het is ook gewoon de beste club... moet zeggen dat ik het niet had vewacht omdat Now&Wow toch wel langer een hechte groep vaste bezoekers heeft. Maar ben ook zeker benieuwd naar die line-up... Everybody, Isle of MTV waren idd altijd waanzinnige avonden, dankzij het Paard

Old Post Apr-06-2005 10:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Ik las vandaag in de krant dat Ted Langenbach het oneerlijk vond dat zijn Now&Wow moest concurreren met gesubsidieerde clubs/podia als Het Paard en Panama, terwijl de Now&Wow het helemaal zelf moet zien te redden. Op zich heeft hij hier wel een punt mee vind ik, net als met de opmerking dat 13.000 stemmers niet echt veel is voor een landelijke verkiezing. Dat hadden ze toch zeker wat beter moeten promoten.

Old Post Apr-06-2005 17:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Die subsidie zit toch op de toegangskaarten? Net als bij andere gesubsidieerde cultuurevenementen als cabaret en toneel. Het is toch niet zo dat die subsidie besteed wordt aan de inrichting van een pand of licht/geluid. Dacht ik tenminste hoor... Als die subsidie wel geldt voor inrichting, geluid e.d. dan vind ik z'n kritiek enigszins terecht.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Apr-06-2005 17:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik bedoelde daarmee dat het bull is met dat 'kenners', dat *ehum* is dus omdat ik totaal geen kenner ben. En dus dat zo'n competitie nooit objectief is. Kenners? Bull. Meer dan de helft ervan woont in A'dam en komt Amsterdam ook niet uit. Geen wonder dat clubs die daar zijn vaker genomineerd zijn.

Get my drift?

Hoer, je vond het wel stoer! Lul niet! MWHAHAHA BIKKEL! Vuile pijpslet!

Old Post Apr-06-2005 17:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by Matthijs
Ik las vandaag in de krant dat Ted Langenbach het oneerlijk vond dat zijn Now&Wow moest concurreren met gesubsidieerde clubs/podia als Het Paard en Panama, terwijl de Now&Wow het helemaal zelf moet zien te redden. Op zich heeft hij hier wel een punt mee vind ik, net als met de opmerking dat 13.000 stemmers niet echt veel is voor een landelijke verkiezing. Dat hadden ze toch zeker wat beter moeten promoten.

Ik weet niet hoe het bij het Paard zit, maar ik weet van Nighttown, wat ook gesubsidieerd wordt dat het geen ene cent uit mag geven aan de 'dance' feesten die ze geven. Ik denk dus dat het Paard ook alleen subsidie krijg voor het programmeren van bandjes en dergelijke...

En IK vind Ted Langebach gewoon een slechte verliezer!! Het gaat om wat de bezoeker ervaart, niet om hoe dit alles tot stand komt!

Old Post Apr-06-2005 18:17  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Matthijs

Op zich heb je wel een punt ja..... maarja.... allemaal achteraf gepraat. Wist niet dat Langenbach echt zoveel waarde aan deze wedstrijd hechtte.

Wat je zegt, weinig stemmers ja, 13.000 maar.....
Dat betekent wel dat het Paard van Troje mij (en zeker ook nog wat anderen hier) heel heel erg dankbaar mag zijn Want ik heb toch zeker in totaal 15x gestemd. DUS.

Old Post Apr-07-2005 06:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat is de beste club van Nederland ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld trance [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhatjak - Dirty Monday (Bart van Wissen Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:28.

Forum Rules: