Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by Asperge
Net ff gebeld en de kaarten zijn idd al te koop bij de bovengenoemde winkels en velvet.
Thanks, heb net m'n kaarten gehaald!
Apr-25-2005 17:29
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by jp
Tiesto is geen club DJ maar een popster die zijn koninkrijk regeert vanaf Magikal Mountain. Van Tokyo tot Sydney is de naam Tijs Verwest synoniem voor een nieuwe wereldgodsdienst genaamd 'dance'. Beatrix is haar status als vertegenwoordiger van Nederland al lang verloren, in plaats van lintjes worden er nu plaatjes gemixt. Bang om het contact met het volk te verliezen heeft de trancevoorlichtingsdienst besloten volksfeesten te organiseren op lokaal niveau, waarbij een afspiegeling van het dancepubliek aanwezig mag zijn.
Onwennig aan de intieme locatie zal Tiesto al snel de muren op zich af zien komen. Het wordt van kwaad tot erger als tientallen meisjes flauwvallen bij het bestormen van het podium. Het draaien gaat helemaal niet meer als Tijs last begint te krijgen van z'n chronische RSI. Handtekeningen uitdelen zal nu wel ook niet meer lukken.
Nee, onze held wil terug naar de heuvel, het stadion, het grote plein met de neonreklames. Daar is hij op z'n best, daar voelt hij zich op z'n gemak.
*hihi* JP my hero
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Apr-25-2005 18:26
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Donna
*hihi* JP my hero
Kom je ook?
Apr-25-2005 18:38
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
quote:
Originally posted by jp
Kom je ook?
als jij nou ff lekker oprot met je luna sig!
___________________
Ga eens dood!
Apr-25-2005 20:33
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Kaartjes voor Panama lagen in de brievenbus
___________________
Down-Under was da bomb
Apr-26-2005 15:16
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
ik ga zeker naar the matrixx en misschien nog naar Panama, maar daar kan ik toch altijd kaarten voor krijgen dus dat heeft niet zo'n haast om te beslissen
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Weet iemand of Tiesto nou de enige is die op die avond draait? Morgen btw gauw kaarten halen in Den Haag. Gozer van de Rhythm Import vandaag gebeld, die had er nog een hoop maar ik kon vandaag niet Maar hopen morgen dus...
May-02-2005 20:53
HardKiller
EDM Addict
Registered: Mar 2002
Location: Holland
quote:
Originally posted by Magic83
Weet iemand of Tiesto nou de enige is die op die avond draait? Morgen btw gauw kaarten halen in Den Haag. Gozer van de Rhythm Import vandaag gebeld, die had er nog een hoop maar ik kon vandaag niet Maar hopen morgen dus...
22-00 Misja Helsloot
00-03 Tiësto
03-06 Montana
___________________
May-02-2005 21:07
Magic83
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Holland
quote:
Originally posted by HardKiller
22-00 Misja Helsloot
00-03 Tiësto
03-06 Montana