In die zaak van Zillion Zundays vind ik dat telefacts een enorme vuile rol speelt, sinds deze reportage hebben ze voor mij volledig afgegaan. Verschillende interviews gemanipuleerd, met verborgen camera binnen.
Dance4Mation - Op nieuwjaar startte Frank Verstraeten een nieuw concept in discotheek BBC. Deze club uit Sint-Niklaas (BE) had een grondige restyling gekregen.
Op het forum van Zillion en op Dance4Mation kondigt Frank Verstraeten (alias Fou) zijn ontslag in BBC aan. Hierbij het volledige bericht:
"Bij deze kan ik jullie melden dat ik de samenwerking met BBC zelf heb beëindigt. Het heeft hier geen zin om alle details hiervan uit te smeren in het forum of in de media. BBC is en blijft dezelfde discotheek zoals het vorige jaar op een droevige manier sloot omwille van een te laag bezoekersaantal. Ik had getracht BBC stap voor stap uit dit dal te halen met goeie feesten, show, muziek met veel variëteit, etc... en zo de naam te zuiveren en er terug een topzaak van te maken. Mijn wekelijkse 'mood' formule heeft gewoon geen enkele kans en tijd gekregen om bij het publiek de nodige waardering te genieten met volle zalen als gevolg. Ook bleven de geplande investeringen uit en de beloofde belangrijke mentaliteitsveranderingen ten opzichte van het oude beleid. Ik wens Walter Vermeulen (de enige baas en eigenaar) en zijn personeel nog heel veel succes met het verdere verloop van deze discotheek.
Bron: D4M
Mar-19-2005 07:57
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Frank Verstraeten zei
"Bij deze kan ik jullie melden dat ik de samenwerking met BBC zelf heb beëindigt."
gni
Last edited by Bertn on Mar-19-2005 at 10:38
Mar-19-2005 10:27
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
twas daar idd wel tamelijk leeg.
Maar wel een toffe disco, staat er ook wel snoeihard maja
Als ge ni goe weet hoe het eruit ziet binnen moet ge is kijken tussen mijn foto's en 180mb aan filmkes op men site (http:// 4bomen.narfum.org/PartyPics )
Vind het ook weer belachelijk dat hij dat op forums post. Who gives a fuck?
Mar-19-2005 15:49
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by djcresto
ff van dance4mation gepikt:
In die zaak van Zillion Zundays vind ik dat telefacts een enorme vuile rol speelt, sinds deze reportage hebben ze voor mij volledig afgegaan. Verschillende interviews gemanipuleerd, met verborgen camera binnen.
Nr Zundays zelf ben ik nooit geweest, heb er wel eens voor de deur gestaan maar we mochten niet binnen omdat we niet volledig int zwart, latex, leer of ontbloot bovenlijf waren. Dan maar naar den BBC getrokken waar er een X-kiss night was met niets verhullende lesbische acts...
Telefacts heeft bij altijd voor sensatie en manipulatie van beeldmateriaal gestaan.
En ik snap nog steeds niet wat er aan is om naar een dicotheek te gaan om wat gewaagde dingen te zien of om ze te doen. De reactie is ene uiting van de hypocriete preutsheid van de "Traditionele Vlaming" (die zich graag verlekkert op erotica-beurzen en i-net), maar het verdwijnen van het concept kan me ook geen bal schelen.
Alleen moet Frankske dringend stoppen met den geslagen hond te spelen elke keer dat zijn projectjes mislukken, tis echt nooooit zijn fout hé.
Mar-19-2005 16:39
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
eind april ook in MM... vandaag affiches gezien. hehe mss ns gaan zien hoe da show is
Mar-19-2005 17:22
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Zehra
eind april ook in MM... vandaag affiches gezien. hehe mss ns gaan zien hoe da show is
serieus? heb daar nog geen posters van gezien M2 zeker?
Mar-19-2005 17:26
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
^ pauwengraaf