Viber
In Search Of Unicorns

Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
|
|
|
| quote: | Originally posted by Shahar
תגיד שתטס לחו"ל או משו כולם טסים בפסח
ואל תהיה פראייר אחי אם שולחים לך מכתב איום תחזיר מכתב תראה איך הם יפסיקו
|
כן אבל אתה צריך לדבר עם הרכזת שיכבה מפחידה רצח לפני
היא תאכל אותי (ואני מיתכוון לזה באופן מילולי)1
ועזוב לא מתעסקים איתם,יזמינו אותי עוד פעם לדבר עם המנהל השששרוט הזה...
"-אתה הולך לצבא?
-לאן אתה הולך לצבא
-אתה רוצה ללכת לקרבי?
-למה אתה לא רוצה ללכת לקרבי?
אני:לא יתנו להיות בקרבי גם אם אני ירצה אין מה לעשות
-יקבלו אותך לקרבי מה אתה מיתווכח?!
-אקיצר לך לקרבי,תנסה מה אכפת לך"
אני לא יעמוד בעוד שיחה כזאת
ניראה מה נעשה לא יודע...
|
|