Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.
Mar-18-2005 20:33
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
DJ Noah behind the wheels of steel!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.
-1!
___________________
Mar-18-2005 20:35
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind DJ Noah echt dikke bagger. Een paar keer gehoord en kon me echt totaal niet boeien. Zat totaal geen emotie in de platen die hij draaide. Ik miste het gevoel. En hij stond ook als een stijve hark achter die draaitafels, niet normaal meer.
Mar-18-2005 21:51
Tom Lont
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2000
Location: Holland
Ik heb Ton TB toen bij de Just Be release party van Tiesto voor het eerst gehoord, wat een afknapper, totaal geen opbouw in zijn set. Andere sets van hem konden mij ook al niet boeien