Tur att jag hittade den här tråden :P.
Hade nämligen glömt bort mitt NR till ICQ haha
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Feb-06-2005 13:47
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Re: hier ist meine
quote:
Originally posted by dj christian
78950258
oder add mich on msn.
w000t, en örebroare
Feb-07-2005 02:58
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
Re: hier ist meine
quote:
Originally posted by dj christian
78950258
oder add mich on msn.
uhu såg du va från örebro...äntligen en ny ÖrTA member behövs ju nu när förädar erik dragit till kanada..vårt medlemsantal minska minst me 25% då ...
___________________
Feb-10-2005 20:32
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Re: Re: hier ist meine
quote:
Originally posted by Amnezia
uhu såg du va från örebro...äntligen en ny ÖrTA member behövs ju nu när förädar erik dragit till kanada..vårt medlemsantal minska minst me 25% då ...
dude, living in örebro or not, i will always be loyal to ÖrTA