Originally posted by @win
Je hoeft echt niet bezopen te zijn om alles te proberen hoor Experimenteren in de sex roeleert
moet je hem horen heej
Nov-06-2004 13:48
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by Cellec
moet je hem horen heej
Ik zei dus: EXPERIMENTEREN IN DE SEX ROELEERT!!!
Nov-06-2004 13:56
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
maar experimenteren als je bezopen bent is veel grappiger en gevarieerder want dan kom je der achter dat sommige standjes toch ECHT NIET KUNNEN!.. alleen sex als je bezopen bent heeft toch niet het effect als je nuchter bent, je komt immers 10x moeilijker klaar..
Originally posted by TimeportE
maar experimenteren als je bezopen bent is veel grappiger en gevarieerder want dan kom je der achter dat sommige standjes toch ECHT NIET KUNNEN!.. alleen sex als je bezopen bent heeft toch niet het effect als je nuchter bent, je komt immers 10x moeilijker klaar..
of ga ik nu te ver voor dit forum
Nee, dat is precies de reden waarom ik het had over bezopen expirimenteren Je doet dingen sowieso wat makkelijker met wat alcohol erbij, en dat niet zo snel klaarkomen is alleen maar handig joh, kan je lekker lang expirimenteren
of gaan we nu echt te ver?
Nov-08-2004 10:41
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Wokkels
of gaan we nu echt te ver?