Originally posted by New Wave Het gaat bij mij om zijn achterlijke,domme,arrogante, nerderige sukkelige, kinderachtige, kinderneukende supermacho mentaliteit die hij telkens naar voren laat komen........triest gewoon.........
Goh, wat eigenaardig.. Dat vind ik nou van de meeste posts die ik van jou heb gezien. Maar goed, da's ook maar een mening..
En gelukkig hecht ik niet zoveel waarde aan jouw mening en jij volgens mij ook niet aan de mijne. Dus we hebben geen last van elkaar.
Is dat niet mooi? Het leven kan zo simpel zijn...
Jan-12-2002 01:48
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Jan-12-2002 02:40
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Op Qontact jongst leden liet Jean ons een zeer goede set horen en mja,ik heb hem ook minder horen draaien. Maar kan nou niet zeggen dat ik Marco V,Tiesto,Armin Van Buuren ect ect altijd een goede set vind neerzetten dus sja....
ff back 2 topic....;
Radio 192 31.5%
ID&T-Radio 20.6%
Radio Nationaal 16.3%
Radio 10FM 11.9%
Gaat de goede kant op?
Goh, wat eigenaardig.. Dat vind ik nou van de meeste posts die ik van jou heb gezien. Maar goed, da's ook maar een mening..
En gelukkig hecht ik niet zoveel waarde aan jouw mening en jij volgens mij ook niet aan de mijne. Dus we hebben geen last van elkaar.
Is dat niet mooi? Het leven kan zo simpel zijn...
Billemaatje van Jean ofzo?......tieten zeg.....
Kan wel zien dat jij hier heel weinig komt.....verbaast me dat je eens in een andere tread post die je niet zelf gemaakt het......alleen als er wat te promoten valt of als je onze steun wilt hebben dan kom jij effe met je spuit 11 smoel om de hoek kijken........trieste sukkel....tsssjjjjjzzzzz
Doe maar ff de groeten aan DSmarty en Buzzman, mijne mede Team BVD genoten
Laat de koeien maar grazen
Jan-12-2002 18:37
Miss Proximus
titelloos
het zit ook echt heel lekker op die hand!!
hey Obez....hoe moeten wij (engelsen, sweden, fransen en nederlanders) jou vinden op TE? misschien kun je een leuke foto van ons maken weeeeeeeeeeeeeeeee
Jan-12-2002 19:44
New Wave
We are all a number......
quote:
Originally posted by Obi
Inderdaad, jong, als je het hier zo saai vind dat je der van moet gapen.........kom dan hier niet.......sukkel.......mister "you own the world" lazer toch op man......nerd.......
Jan-12-2002 22:27
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by magrec
j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is.
Ik wel Jean draaide zeker VET op Qontact (31-12-01) en op Massive deed hij ook een paar mixkunstjes waar menig dj nog wat van kan leren. Maarja veelmensen die Jean afkraken doen dat om mee te lopen en niet op hun eigen ervaringen. Hetzelfde geld voor Johan Gielen.
Verder is Jean zeker geen favo van mij ofzo maar draaien kan hij best wel. Alleen hij word vaak te overmoedigend en dat gaat die rare dingen doen.