Ik wil niet vervelend/beledigend or whatsoever doen hoor, maar ik vind die draaitafel niet top. Ik vind um eigenlijk wat aan de saaie kant.
Vooralsnog stem ik VOOR dat van DJ ALPHA, die vinnik, zekers in die kleurencombinatie echt roelen.
ik denk trouwens dat ik die nickname van me maar vervang door addicted yet of zoiets.... ik vind niet dat iedereen mijn compunaam hoeft te weten, zekers omdat ik um ook naar andere gelegenheden aan wil doen. Maar goed, kzal es vlot beslissen wat ik doe.
greetz kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Nov-30-2001 09:24
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Dj Alpha staat op kop
Als echt alles rond is (als alle wensen ingecalcullerd zijn) zal ik s een oferte laten maken
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Nov-30-2001 10:29
Gekhous
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
sorry, maar ik vind de orginele logos van de bestaande shirts toch ECHT mooier, maar een andere kleur shirt zou inderdaad geen overbodige luxe zijn...
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
Nov-30-2001 12:05
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location:
quote:
Originally posted by Miss Proximus Dj Alpha staat op kop
Als echt alles rond is (als alle wensen ingecalcullerd zijn) zal ik s een oferte laten maken
Ik vind die van Alpha ook het mooist, maar ik heb een leuk ideetje..
Op de voorkan gewoon die tekst die gemaakt is..(zonder sachduw dan) en dun op de mous, op het uiteinde die T en die A (TA)
Ik zal een proberen te maken wat ik bedoel..
Nov-30-2001 16:10
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location:
Hmmz..
Is best moeilijk, maar hier is wat ik ongeveer bedoel:
Nov-30-2001 16:46
The Groove
Senior tranceaddict
Registered: May 2001
Location: Ede, The Netherlands
Blijft de voorkant met het TA logo toch het mooiste! But keep up the good work! PRobeer anders iets leuks voor de achterkant te verzinnen
Nov-30-2001 17:23
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location:
quote:
Originally posted by The Groove Blijft de voorkant met het TA logo toch het mooiste! But keep up the good work! PRobeer anders iets leuks voor de achterkant te verzinnen
Het was maar een idee, ik wilde ff laten zien wat ik bedoelde...
Ik vind trouwens dat de achterkant niet te veel moet staan..
is naamelijk ook niet zo relaxed.. ik heb wel eens gahd dat je dat votl.. dat gaat dan ook helemaal plakken en dan ga je op die plekken super zweten.. echt ranzig...
Gewoon "Addicted Jet..?" als text bovenaan achterop..
En dan voorop het logootje.. dat lijkt me dan het mooist...
Nov-30-2001 17:37
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location:
Owja..
Als we het laten drukken, in welk formaat moeten de logotjes dan naar de drukker..? jpg, bmp, gif...?
met gif heb je ook aplha (doorzichtigheid) das misschien wel makkelijk voor de drukker...
Ik denk dat, dat logo ff in een goed formaat gemaakt moet worden, want nu is het alleen zo'n klein dingetje hè..?
Of heeft iemand 'm al in vol formaat..???
Nov-30-2001 17:39
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
gif lijkt mij idd het handigst.. Ennuh.. voorop de achterkant.. tsja.. ik heb t idee dat mensen kunne kiezen:
of nickname, of addicted yet.. Ik denk dat iedereen het wel mee eens is, zo niet dan hoor ik het wel
Dec-01-2001 05:13
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Ik heb ook effe plaatje gemaakt, kwist het nie meer zo goed,
pixels van da plaatje van Timeporte zijn dik veel pixels te zien, kwam omdat PSD file dik veel groter was dan GIF filetje..moet je maar niet op letten....................issie......
___________________
Allemaal gelul!!
Last edited by New Wave on Dec-01-2001 at 15:48
Dec-01-2001 15:42
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
hijs zeer fraai. cool dat je het logo zo hebt gelaten, met die tekst erboven en eronder ziet ie er erg goed uit, mieters werk