Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djdavid
Supreme tranceaddict

Registered: May 2003

tja, er moet idd iemand de boel gaan leiden hiero anders komt er nog niks van de grond... ik heb daar geen tijd voor, maar als t zover is: count me in voor een dj-setje

Old Post Jun-02-2005 12:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for djdavid Click here to Send djdavid a Private Message Add djdavid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Het liefst iemand met een goede verbinding en ftp-account...Dus dan val ik al af.

Of als we het als .wma bestand opslaan en via yousendit sturen, dat kan natuurlijk ook. Dat scheelt ruim de helft in omvang en iedereen heeft toegang. Andere suggesties?

Old Post Jun-02-2005 12:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Hoeveel schijfruimte en bandbreedte zouden we ongeveer naar kijken?
Ik heb wel een rielekste verbinding die ik opzich best beschikbaar wil stellen, als 't maar niet te gek wordt
Wat ik dan ook wel wil doen is de setjes "blind" maken, dus een nummertje i.p.v. een naam geven.
Ik wil de leiding van 't gebeuren wel op me nemen dus, maar ik heb geen zin om 3x achter iemand aan te moeten om te zorgen dat ze hun jurering geven of ze hun setje eindelijk eens inzenden

[EDIT]
Het uiteindelijk verspreiden van de setjes naar iedereen die het horen wil WEL graag via yousendit, want dat is een behoorlijke hoeveelheid bandbreedte!

Old Post Jun-02-2005 13:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Phortje
Hoeveel schijfruimte en bandbreedte zouden we ongeveer naar kijken?

Ik denk dat er totaal 15 mensen DJ-en als ik t zo inschat. 15 uur dus ongveer, dus +- 1275 MB...

En dat van die nummers is idd prima, want we moeten niet bevooroordeeld zijn natuurlijk...

Old Post Jun-02-2005 13:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Cosmic
Ik denk dat er totaal 15 mensen DJ-en als ik t zo inschat. 15 uur dus ongveer, dus +- 1275 MB...

En dat van die nummers is idd prima, want we moeten niet bevooroordeeld zijn natuurlijk...

1275MB upload verkeer ja, maar de juryleden moeten ze ook weer downloaden om ze te beoordelen. Nou hoeft niet ieder jurylid elke mix te luisteren als we hetzelfde poule systeem gebruiken als vorige keer. Maar zeg dat de helft van de mixen door ieder jurylid gedownload moet worden zit je toch alweer aan ruim 10gb dataverkeer.

Old Post Jun-02-2005 13:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Ding Chavez
1275MB upload verkeer ja, maar de juryleden moeten ze ook weer downloaden om ze te beoordelen. Nou hoeft niet ieder jurylid elke mix te luisteren als we hetzelfde poule systeem gebruiken als vorige keer. Maar zeg dat de helft van de mixen door ieder jurylid gedownload moet worden zit je toch alweer aan ruim 10gb dataverkeer.

max 2gb opslag en laten we zeggen 15GB dataverkeer is no problemo

Old Post Jun-02-2005 13:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Ik heb over 2 weken 4 tentamens, dus heb ik nu ff weinig tijd. Maar voordat de sluitingsdatum er is heb ik wel wat tijd om wat PM's te sturen naar de Dj's en juryleden.

Doe zelf wel mee aan de contest, maar dat maakt niet.

- Afhankelijk van het aantal en "soort" Dj's zullen we moeten bepalen of we alles in 1 categorie dumpen of niet.

- Afhankelijk van het aantal juryleden en deelnemers zal bepaald moeten worden hoe de verdeling voor het jureren wordt gemaakt.

Heb ff geen tijd om deze topic erop na te lopen, maar tot nu toe was er niet zo veel animo als de vorige keer dacht ik. Zal straks nog is ff kijken.

Zijn er de vorige keer bepaalde regels opgesteld of is er alleen een sluitingsdatum bepaald?

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-02-2005 16:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Voor jureren heb ik wel tijd, op zich ook wel een FTP, maar dan zit ik aan de bandbreedte van mijn broertje te knabbelen en aangezien die zelf sites beheert, zal hij daar (gezien oude ervaringen ) niet zo blij mee zijn.

Als jurylid ben ik nog altijd beschikbaar, ik heb toch de godganze dag muziek aan (met name setjes) dat ik rustig een TA er doorheen ram, niet echt gericht luisteren is het dan, maar het gaat in eerste instantie toch om het feit of het setje lekker luistert.
Siesta kan ik bv complimenteren met zijn laatste proggiesetjes, die staan al weer een tijdje in mijn playlist

Old Post Jun-02-2005 17:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Tip voor de djs: NIET de tags in je setje zetten met het oog op objectiviteit...

kan me een setje herinneren van de vorige keer waarin steeds 'mixed by Massive' voorbij kwam op de windoos media player o.i.d. !

Hard = goed

Old Post Jun-03-2005 10:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Tip voor de djs: NIET de tags in je setje zetten met het oog op objectiviteit...

kan me een setje herinneren van de vorige keer waarin steeds 'mixed by Massive' voorbij kwam op de windoos media player o.i.d. !

Maakt niet zoveel uit, tags die sloop ik er toch allemaal uit
Ik zal van 't weekend wel even de thread nog een keer helemaal doorlezen en een nieuwe thread maken met een lijstje deelnemers en juryleden. D'r moet dan alleen nog wel een datum geprikt worden met uiterste inzending en bekendmaking beoordeling. Daarover kunnen hier ideeen gegeven worden. Wat is handig? Hoeveel tijd was er de vorige keer?

Old Post Jun-03-2005 12:04  Netherlands
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
uitendelijk werd het 3 maanden ofzo

Old Post Jun-05-2005 08:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:
Originally posted by Phortje
Maakt niet zoveel uit, tags die sloop ik er toch allemaal uit

He nerd, dat mag nie!

Old Post Jun-05-2005 09:34 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Is het niet tijd voor een nieuwe nlta-mix competitie?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackelectro house id request [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAxwell - Submariner [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:25.

Forum Rules: