|
Zo, net terug, was aangenaam druk: niet te druk, niet te weinig volk.
Binnegekomen rond 12 toen Wout bezig was, eerste plaat die ik hoorde was Cosmic Gate - Freefall. Dat was meteen het hoogtepunt van zijn set, nadien enkel jump en retrohitje met geregeld slechte mixen, hij had beter in de zaal ernaast van the oh gepast. Absoluut dieptepunt: Felix Project - On The Floor . Tussendoor ook een paar keer naar Nico buiten geweest die gelukkig wel deftige platen oplegde, dat ze die lieten spelen voor Ferry. Dan was het tijd voor Ferry Corsten, hij kwam op en de zaal liep half leeg. Goede set, as usual, misschien een paar nummers iets harder ivm andere sets van hem. Speelde een kwartier langer en ondertussen begon de zaal weer voller te lopen want Illusion en BeTA-held Regi begon er aan. Direct een opening van formaat: "the anthem, the anthem, keep the party dancing" dus maar snel weg uit Oostende.
Ook nog even vermelden dat een aantal mensen begonne te hakken tijdens Ferry Corsten Maar ja wat verwacht je anders van mensen die nog steeds een klakske en kappa-trainingsvest aandoen om uit te gaan .
___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
Last edited by MikeVee on Jul-16-2005 at 03:26
|