Originally posted by Nyah
dat hebben ze al es gedaan: naar t schijnt hebben vrouwen meer problemen in 'spatiale' relaties d.w.z. afstanden inschatten enz. En ik moet toegeven dat da bij mij echt wel zo is. Ik oefen thuis bij mij in de straat soms wel es met parkeren, omdat dat toch n rustig straatje is, ik rij dan achteruit (staat n boom) en soms denk: 'nu zit ik er toch echt wel héél dicht op' stap ik uit, ga ik kijken, is er nog meer als een meter over
kheb dat toch ook hoor. Is toch ook een groot verschil van auto tot auto denk ik.
Originally posted by djcresto
kheb dat toch ook hoor. Is toch ook een groot verschil van auto tot auto denk ik.
dunno, ik heb al met 4 verschillende auto's moeten parkeren en ik heb altijd t zelfde probleem
May-31-2005 11:29
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
dat hebben ze al es gedaan: naar t schijnt hebben vrouwen meer problemen in 'spatiale' relaties d.w.z. afstanden inschatten enz. En ik moet toegeven dat da bij mij echt wel zo is. Ik oefen thuis bij mij in de straat soms wel es met parkeren, omdat dat toch n rustig straatje is, ik rij dan achteruit (staat n boom) en soms denk: 'nu zit ik er toch echt wel héél dicht op' stap ik uit, ga ik kijken, is er nog meer als een meter over
Ahkhee, dat is dus al een sonderzocht.
Goed blijven oefenen.
Trouwens, het systeem van rijbewijs halen in nederland is anders dan in belgie. Jullie krijgen les van je ouders. Is dat niet gigantisch irritant? Al dat gezeik enzo. Hier les je bij een rijschool. Rij je volgens mij een stuk relaxder dan zo'n schreeuwende, zweetende nerveuze ouder naast je. Ik heb ene keer filmpjes gezien waarbij een vader helemaal gefreakt uit die auto kwam vallen. Zeer humoristisch was dat
May-31-2005 14:29
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by New Wave
Ahkhee, dat is dus al een sonderzocht.
Goed blijven oefenen.
Trouwens, het systeem van rijbewijs halen in nederland is anders dan in belgie. Jullie krijgen les van je ouders. Is dat niet gigantisch irritant? Al dat gezeik enzo. Hier les je bij een rijschool. Rij je volgens mij een stuk relaxder dan zo'n schreeuwende, zweetende nerveuze ouder naast je. Ik heb ene keer filmpjes gezien waarbij een vader helemaal gefreakt uit die auto kwam vallen. Zeer humoristisch was dat
bij ons kan je ook via rijschool hoor; dan doe je 20 uur rijschool en dan mag je alleen de baan op om te oefenen
ofwel doe je 6 maand rijschool, maar dan moet je nog met je ouders/begeleider de baan op
ofwel doe je op 9 maand, dan is het constant met je ouders/begeleider
ik ga voor de eerste optie ... geen mens op de wereld die mij kan overtuigen om met men ouders te leren rijden
May-31-2005 14:34
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
ik ga voor de eerste optie ... geen mens op de wereld die mij kan overtuigen om met men ouders te leren rijden
ik dacht juist hetzelfde, ge moet er veel voor betalen, ma tis het snelste gedaan ook.
May-31-2005 14:41
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik heb met mijn mammie leren rijden. En ik heb haar een zenuwinzinking gegeven toen we voor het eerst op de autosnelweg gingen oefenen
May-31-2005 15:09
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
geen mens op de wereld die mij kan overtuigen om met men ouders te leren rijden
bij mij ist andersom, ze willen et mij gewoon nie lere
luie pattaten
May-31-2005 15:24
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
ik heb het beide gedaan
daarom dat ik ook men theorie 2 keer heb moeten doen.
5 jaar geleden met men pa leren rijden maar dat botste nogal en uiteindelijk bijna nie geoefend en laten verstrijken.
Vanaf augustus vorig jaar was het weer mogelijk om een 2e keer een voorlopig te krijgen. Dus in het najaar heb ik der eindelijk werk van gemaakt.
Mjah, das eigenlijk stiekem wel mijn plan
Mijn ouders zo laten afzien dat ze uiteindelijk zeggen "tis goe jong, volg maar lessen, we zullen wel bijleggen"
Ik oefen thuis bij mij in de straat soms wel es met parkeren, omdat dat toch n rustig straatje is, ik rij dan achteruit (staat n boom) en soms denk: 'nu zit ik er toch echt wel héél dicht op' stap ik uit, ga ik kijken, is er nog meer als een meter over
Da's natuurlijk ook een kwestie van de auto kennen... Gewoon WETEN hoe groot je auto is... En oefenen gaat heel goed onder het motto "Boem is ho"