|
|
|
|
 |
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
|
|
| quote: | Originally posted by djcresto
mag je zomaar fototoestellen meenemen in Asta? Op hun site staat dat je toestemming moet vragen... |
Lol, waarom ga je in godsnaam een fototoestel meenemen als je op stap gaat? Meneer werkt voor de pers?
|
|
Jul-23-2005 15:52
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003
|
|
|
Om 20.05u kwam ik toe in Dendermonde waar ik meteen TOR en Lizzy zag staan en Cresto en Brenda waren naar hen aan het stappen. Na een sigaret konden we vertrekken richting Den Haag.
Op de weg zaten we in de file maar we zijn er weg van gereden en hebben een andere route genomen.
Met de routeplanner vonden we de parking zonder probleem, en TOR leidde ons naar de Asta. Die was nog niet open dus zijn we in de Cocoon iets gaan drinken.
Om 23u gingen we op mijn aandringen naar de Asta en we waren maar net binnen en Gladius, Kelly en Pooley kwamen ook toe.
Heel ff in de main room gegaan maar na nog geen 5 minuten boven gegaan om naar de piepjonge Roel H te gaan kijken. Hij heeft een zalige set neergezet met een combinatie van minimal en tech house, de enige track die ik herkende was John Tejada - Sweat (On the walls). De rest ging terug naar beneden maar ik ben blijven hangen om de rest van Roel H te zien en eens naar Jav D te luisteren.
Hij was alles behalve goed. Zijn overgangen waren heel ruw en hij zat er een paar keer goed naast dus ben ik beneden gegaan om de anderen te zoeken.
Toen ik in de main room kwam was Adam White bezig en hij was net Whiteroom aan het spelen. Een ander nummer dat passeerde was Armin van Buuren - Shivers, wat een verschrikkelijke vocals. Om 1u ben ik met TOR en Lizzy naar boven gegaan voor het begin van Özgür Can vs LikWit.
LikWit was nog niet klaar en Roel H heeft weer een paar tracks gespeeld. Na een tiental minuten nam Özgür het over en begon meteen goed met Tiefschwarz - Issst (Nathan Fake remix). Even later zijn we naar een stukje Menno de Jong gaan kijken.
Menno was goed en enthousiast bezig en TOR vertelde op een bepaalde ogenblik dat hij zijn track 'Majestic' speelde. Wat later terug naar boven gegaan met Lizzy voor wat Furry Nipples. Toen we boven kwamen waren ze net Özgür Can - Changed (Gabriel & Dresden remix) aan het spelen.
LikWit heeft voor de een of andere reden bitter weinig zitten spelen, het was bijna allemaal Özgür. Toen LikWit even richting de toilet ging heb ik mijn plicht van Jasper gedaan en hem de groetjes gedaan.
Roel H begon terug een paar plaatjes te draaien en toen zijn we weer naar beneden gegaan voor Signum.
Ik had nog nooit een set van hen gehoord en door hun producties verwachtte ik uplifting trance maar het ging toch een beetje naar de harderde kant van trance, wat ik wel positief vond, met als gevolg dat ik volle bak begon te shaken.
Dan weer met Lizzy naar boven kort gevolgd door TOR, Cresto en Brenda. Na een tiental minuutjes tot de conclusie gekomen dat Pooley en Gladius toen ook boven zaten. Op een gegeven moment speelde Özgür Andre Kraml - Safari (James Holden remix). Özgür en LikWit zijn vroeger gestopt dan voorzien en Roel H nam het weer even over voor de lichten aan gingen en we gevraagd werden om naar beneden te gaan.
Daar was Jonas Steur (aka Estuera) met uplifting trance bezig. Zijn laatste plaat was zijn 'Castamara'. De lichten gingen aan we zijn vertrokken.
Dankzij een lege autosnelweg en Cresto die hard reed (150 km/u op een gegeven moment) waren we op 1,5 uur terug in Dendermonde, om 7.15u.
Eerst nam Lizzy de trein en daarna TOR, en ik ben tot 9u mogen blijven wachten op de eerste bus richting Aalst, leuk is anders 
|
|
Jul-24-2005 08:16
|
|
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
Jul-24-2005 14:06
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:54.
Forum Rules: