Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kelly*
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

Ik ga men fotoding alleszins meepakken... geraakt wel binnen

Old Post Jul-23-2005 13:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by djcresto
mag je zomaar fototoestellen meenemen in Asta? Op hun site staat dat je toestemming moet vragen...

Lol, waarom ga je in godsnaam een fototoestel meenemen als je op stap gaat? Meneer werkt voor de pers?

Old Post Jul-23-2005 15:52 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by X-Tune
waarom ga je in godsnaam een fototoestel meenemen als je op stap gaat?

Het is heel normaal onder de BeTA's hoor

Old Post Jul-23-2005 16:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by X-Tune
Lol, waarom ga je in godsnaam een fototoestel meenemen als je op stap gaat? Meneer werkt voor de pers?

Waarom neem je een fototoestel mee op vakantie? Toch ook niet omdat je voor de pers werkt?

Old Post Jul-23-2005 18:05 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Aaah eindelijk thuis.
Parkings die om 1 uur sluit = no fun (we waren gewaarschuwd maja )

leuk feestje, zullen de anderen wel beamen.
trance rox (lang gelende hé)

Old Post Jul-24-2005 07:17  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Om 20.05u kwam ik toe in Dendermonde waar ik meteen TOR en Lizzy zag staan en Cresto en Brenda waren naar hen aan het stappen. Na een sigaret konden we vertrekken richting Den Haag.

Op de weg zaten we in de file maar we zijn er weg van gereden en hebben een andere route genomen.

Met de routeplanner vonden we de parking zonder probleem, en TOR leidde ons naar de Asta. Die was nog niet open dus zijn we in de Cocoon iets gaan drinken.

Om 23u gingen we op mijn aandringen naar de Asta en we waren maar net binnen en Gladius, Kelly en Pooley kwamen ook toe.

Heel ff in de main room gegaan maar na nog geen 5 minuten boven gegaan om naar de piepjonge Roel H te gaan kijken. Hij heeft een zalige set neergezet met een combinatie van minimal en tech house, de enige track die ik herkende was John Tejada - Sweat (On the walls). De rest ging terug naar beneden maar ik ben blijven hangen om de rest van Roel H te zien en eens naar Jav D te luisteren.

Hij was alles behalve goed. Zijn overgangen waren heel ruw en hij zat er een paar keer goed naast dus ben ik beneden gegaan om de anderen te zoeken.

Toen ik in de main room kwam was Adam White bezig en hij was net Whiteroom aan het spelen. Een ander nummer dat passeerde was Armin van Buuren - Shivers, wat een verschrikkelijke vocals. Om 1u ben ik met TOR en Lizzy naar boven gegaan voor het begin van Özgür Can vs LikWit.

LikWit was nog niet klaar en Roel H heeft weer een paar tracks gespeeld. Na een tiental minuten nam Özgür het over en begon meteen goed met Tiefschwarz - Issst (Nathan Fake remix). Even later zijn we naar een stukje Menno de Jong gaan kijken.

Menno was goed en enthousiast bezig en TOR vertelde op een bepaalde ogenblik dat hij zijn track 'Majestic' speelde. Wat later terug naar boven gegaan met Lizzy voor wat Furry Nipples. Toen we boven kwamen waren ze net Özgür Can - Changed (Gabriel & Dresden remix) aan het spelen.

LikWit heeft voor de een of andere reden bitter weinig zitten spelen, het was bijna allemaal Özgür. Toen LikWit even richting de toilet ging heb ik mijn plicht van Jasper gedaan en hem de groetjes gedaan.
Roel H begon terug een paar plaatjes te draaien en toen zijn we weer naar beneden gegaan voor Signum.

Ik had nog nooit een set van hen gehoord en door hun producties verwachtte ik uplifting trance maar het ging toch een beetje naar de harderde kant van trance, wat ik wel positief vond, met als gevolg dat ik volle bak begon te shaken.

Dan weer met Lizzy naar boven kort gevolgd door TOR, Cresto en Brenda. Na een tiental minuutjes tot de conclusie gekomen dat Pooley en Gladius toen ook boven zaten. Op een gegeven moment speelde Özgür Andre Kraml - Safari (James Holden remix). Özgür en LikWit zijn vroeger gestopt dan voorzien en Roel H nam het weer even over voor de lichten aan gingen en we gevraagd werden om naar beneden te gaan.

Daar was Jonas Steur (aka Estuera) met uplifting trance bezig. Zijn laatste plaat was zijn 'Castamara'. De lichten gingen aan we zijn vertrokken.

Dankzij een lege autosnelweg en Cresto die hard reed (150 km/u op een gegeven moment) waren we op 1,5 uur terug in Dendermonde, om 7.15u.

Eerst nam Lizzy de trein en daarna TOR, en ik ben tot 9u mogen blijven wachten op de eerste bus richting Aalst, leuk is anders

Old Post Jul-24-2005 08:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Pumaz
Toen LikWit even richting de toilet ging heb ik mijn plicht van Jasper gedaan en hem de groetjes gedaan.

You actually did it!? Thanks

Old Post Jul-24-2005 10:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-Tune
trancEaddict in JAIL

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by eieregooie
Waarom neem je een fototoestel mee op vakantie? Toch ook niet omdat je voor de pers werkt?

Op vakantie ben ik een toerist en maak ik van alles wat mooi is een plaatje. Hang jij de toerist uit in discotheken?

Old Post Jul-24-2005 10:22 
Click Here to See the Profile for X-Tune Click here to Send X-Tune a Private Message Add X-Tune to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

Wreed goe feestje
Leuk volk (nice to meet y'all )
Lastige garages

Old Post Jul-24-2005 12:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Vond het ook een zeer geslaagd avondje.
Eventjes paar puntjes neerzetten:

+ Miika Kuisma: had nog nooit van die kerel gehoord, maar ben positief verbaasd.
Dat was helemaal m'n ding
+ Stoeltjes om uit te rusten
+ Nie te druk
+ Leuk sfeertje
+ Hollanders, must be the funniest species on earth

- k was ni echt in vorm, al moe voorda'k vertrok
- geweldig luide muziek, thank you filterz, anders was k nu doof denk ik

Merci aan taxi Cresto voor een veilige thuiskomst.
Merci aan de rest voor een leuke avond!

Old Post Jul-24-2005 13:24  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Soooow, was een leuk feessie Heb me prima vermaakt op de sets van Miika, Adam, Menno, Signum, Jonas en Furry. Altijd leuk om de BETA-afvaardiging weer te begroeten

Pics: http://www.emmaspartypictures.com/p...ionsummerevent/

Beetje schokkerig af en toe, maar had geen zin om constant camera bij te stellen

Old Post Jul-24-2005 13:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Pumaz
Dankzij een lege autosnelweg en Cresto die hard reed (150 km/u op een gegeven moment) waren we op 1,5 uur terug in Dendermonde, om 7.15u.

daar gaat zn reputatie....

leuk feestje.. niet OMFG, maar heb me toch goed geamuseerd. had wat hetzelfde probleem als Lies, ik was niet zo erg in vorm.. de Gentse Feesten van de avond/ochtend ervoor waren nog niet helemaal verwerkt, hehe anders had ik op de bovenste verdieping wel staan te springen (Ozgur & Stian waren erg sterk aan het draaien).. maar die stoelen waren zo verleidelijk

al bij al een geslaagde avond.. Miika Kuisma was idd zeer goed, net als Menno; altijd een plezier om die bezig te zien. van de andere trance dj's had ik eerlijk gezegd iets meer verwacht. Adam White moet verdorie van die flanger afblijven

Old Post Jul-24-2005 14:06  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 23-7 Intuition Summer Event - Asta, Den Haag, NL
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold style early trance '94 - please help [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - "UB Devoid" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:54.

Forum Rules: