Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Street Fighter var i går. Så usel film enda som får mig och se klart den är Kylie Minogue.

Asså figurerna är inte ens likt dom i spelet. Skandal

Old Post Aug-21-2004 07:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

såg spiderman 2 igår, måste säga att jag grymt besviken. det fanns alltid något som man kunde störa sig oändligt på och fundera varför det var så ytligt i dialog eller story.. tur dock att kirsten dunst är en 10 poängare

blev lite sugen på att se wimbledon (hier)

laszlo: vet du något om directors cut på donnie darko kommer som dvd release? borde den göra va?

förresten, hänger några utav er på imdb.com? mycket bra sida för film-allvetenskap! imponerande tom.

Old Post Aug-21-2004 12:56  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by nils
laszlo: vet du något om directors cut på donnie darko kommer som dvd release? borde den göra va?

förresten, hänger några utav er på imdb.com? mycket bra sida för film-allvetenskap! imponerande tom.

Så vitt jag vet borde den redan finnas ute....

IMDB är ett skitbra ställe att kika in på om man vill veta något om någon film....det går att starta en liten diskussion om varje film också, vilket är ett plus i kanten...finns en väldigt intressant diskussion att följa om just Donnie Darko, om folks olika tankar och uppfattningar....

Såg förresten American Beauty idag - måste varit minst två år sen jag såg den sist...(dock var jag inte helt nykter idag). Detta är också en kanonfilm. Spacey är ju hur jävla klockren som helst....

www.laszlo.se

Old Post Aug-21-2004 23:11 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Kollade på Big Fish igår och måste säga att jag blev positivt överraskad.
Manusförfattaren måste ha en 7-helvetes fantasi altså
Några filmer ni sett nyligen som man borde se?

Old Post Oct-04-2004 22:07  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Street Fighter var i går. Så usel film enda som får mig och se klart den är Kylie Minogue.

Asså figurerna är inte ens likt dom i spelet. Skandal

det bästa med street fighter är att den är så ofantligt dålig så det blir automatiskt roligy

Old Post Oct-04-2004 23:01  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Blow är ett tips, rätt gammal nu men grym

"One Perfect Day" ska bli intressant att se.. ID&T hade ett finger med i spelet. PVD har en del tracks i den med tror jag.

Human Traffic Remixed är ju också en klassiker.

Old Post Oct-05-2004 00:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

såg nyss på Oldboy, grymt bra japansk thriller! Blev helt paff av intensiteten i slutet..

http://www.imdb.com/title/tt0364569/

Old Post Oct-05-2004 01:02  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
biznology
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2000
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Big Fish var liksom Islands sagor till historien - det var jattefint...hur sager man - 'storytelling'!

Old Post Oct-05-2004 01:44  United States
Click Here to See the Profile for biznology Click here to Send biznology a Private Message Add biznology to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

big fish e riktigt grymt.. sett den flera gånger.. lika bra varje gång

för dem som inte sett butterfly effect så e det ett måste att se... riktigt grym film.... också sett den flera gånger om.. o lika bra varje gång...

Old Post Oct-05-2004 21:36  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Filmtips on top of my head

Lost in translation
The eternal sunshine of the spotless mind
Confession of a dangerous mind
Shrek 2
Rushmore

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-05-2004 21:45  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Aendy
The eternal sunshine of the spotless mind

Asså, jag är ett riktigt riktigt stort fan av Jim Carrey!
Men denna filmen blev jag inte klock på altså...
Har iofs bara sett den en gång, får väl ge den ett par chanser till
Kollade förresten på Kogänget "Home of the Range" ikväll, bästa Disney gjort på länge altså

Old Post Oct-06-2004 00:11  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tobo99
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2000

Apropå Butterfly Effect, missa inte att det finns en Director's cut på den som är klart bättre.

För er som gillar Ghost in the Shell så får ni inte missa Avalon, samma regisör men en film som många missat.

Infernal Affairs, Hong Kong drama som det just nu görs en remake på med bla Matt Damon.

För er som gillade Dawn of the Dead så är ju Shaun of the Dead helt lysande!

Till sist vill jag alltid propagera för Riket, säger bara Danskjävlar! Ernst-Hugo äger!

Old Post Oct-06-2004 20:25  Sweden
Click Here to See the Profile for tobo99 Click here to Send tobo99 a Private Message Add tobo99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGerman anthem 1994 (Possibly Eye-Q) [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirscape - Sosei [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:50.

Forum Rules: