Originally posted by mellow_head
aan New Wave dus, kut TA
aan mij jongens! WHOEEHOEEEE
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-07-2005 17:06
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by tango
PICS or STFU
Dan krijg ik weer ruzie met Nyah.
Jun-07-2005 17:06
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by magrec
Wat zijn het toch leuke wezens die belgen. als ze alleen maar letten op spelfouten tsja dan win je nooit een beker
He geweldig, dan kunnen ZIJ mijn reports gaan doorspitten
quote:
Originally posted by Nyah too funny, deze thread .. wel n leuke afleiding na een hele dag blokken
Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was?
Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-07-2005 17:07
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by mellow_head
bla
Zit je op de Zevensprong of 'T Pomphuisje?
Mag je al alleen naar huis lopen
Jun-07-2005 17:08
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
Eindelijk weer eens een rel op het forum??!! Uber
Lol@ Remy en New Wave voor alle replies. Heerlijk.
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Jun-07-2005 17:08
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Location: in trance
quote:
Originally posted by SnuggLe
He geweldig, dan kunnen ZIJ mijn reports gaan doorspitten
Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was?
Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide
ze is m'n nicht nie
Jun-07-2005 17:09
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by X-Tune
Dan moet je maar niet veralgemenen.
En heb je geen "mobieltje"?
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom? (oeh inkoppertje )
Wat heeft veralgemenen nou met een foto te maken?
Daarnaast zal een kwade belg op een foto hetzelfde uit zien als een kwade nederlander.......Je snapt toch wel dat het hier om 'de taal' gaat? Of moet ik je dat nog gaan uitleggen ook? Ik geef er notebene nog een voorbeeld bij.
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-07-2005 17:09
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by New Wave
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom? (oeh inkoppertje )
Wat heeft veralgemenen nou met een foto te maken?
Daarnaast zal een kwade belg op een foto hetzelfde uit zien als een kwade nederlander.......Je snapt toch wel dat het hier om 'de taal' gaat? Of moet ik je dat nog gaan uitleggen ook? Ik geef er notebene nog een voorbeeld bij.
En maar raar vinden dat wij Nederlanders de Belgen dom vinden...
___________________
Down-Under was da bomb
Jun-07-2005 17:12
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Zehra
ze is m'n nicht nie
Je zus dan, of weet ik veel wat, you get my drift Zehratje
quote:
Originally posted by X-Tune
Dan moet je maar niet veralgemenen.
En heb je geen "mobieltje"?
edit:
Haha, je bent camaraman.
Een mobiel is in NL nog altijd om te bellen.
Ik weet niet wat jullie er mee doen, in je neusgat stoppen?
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-07-2005 17:12
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by SnuggLe
He geweldig, dan kunnen ZIJ mijn reports gaan doorspitten
Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was?
Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide
Wat noem je timide? Jij bent waarschijnlijk die luidruchtige, arrogante Nederlander die Antwerpen elke week komt bezoeken.
We zien jullie graag komen.
Jun-07-2005 17:12
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je zus dan, of weet ik veel wat, you get my drift Zehratje
Een mobiel is in NL nog altijd om te bellen.
Ik weet niet wat jullie er mee doen, in je neusgat stoppen?
Foto's meemaken. Even serieus, staan jullie nog niet zo ver?
Jun-07-2005 17:13
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was?
zehra is een vriendin/klasgenote van mij, niet mijn nicht
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide
bij mensen die ik niet ken, ben ik wat 'rustiger' ... om dat als 'timide' te omschrijven, dunno