Originally posted by X-Tune
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing.
ROFL, die schapen waren vorige week op Coloursfest ook al veelvuldig te zien tussen het publiek De drummer die met M.I.K.E. mee was wist er ook wel raad mee
Jun-11-2005 13:21
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Freezel
ROFL, die schapen waren vorige week op Coloursfest ook al veelvuldig te zien tussen het publiek De drummer die met M.I.K.E. mee was wist er ook wel raad mee
drummer bij M.I.K.E. ....nu ben ik wel curieus
maar idd, ik denk dat die dingen supergoed verkopen tijdens het festivalseizoen
___________________
Ask and you shall receive.
Jun-11-2005 13:25
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Dark Apostle
drummer bij M.I.K.E. ....nu ben ik wel curieus
Ivan, drummer van het groepke waar vroeger Peter Evrad ook nog in heeft gezongen. Die drumt al jaren tijdens de live-acts van Mike
^^ gij moet redacteur bij den Dag Allemaal worden.
btw waar vinde van die schapen, heb binnenkort 2 vrijgezellefeesten
___________________
Jun-11-2005 14:08
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
^de Peter heeft overlaatst nog de deur van de frituur open gehouden voor mij.. teh kewl
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Jun-11-2005 14:08
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gij arm schaap toch...
hij heeft wel een punt natuurlijk
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Jun-11-2005 14:10
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by X-Tune
Hoe zit het eigenlijk met bannen? Mag onze mod ook iemand bannen omwille van uitspraken op een ander subforum? Het Beta forum is een stuk minder tolerant dan NLTA en als ik uitspraken doe zoals New Wave hierboven, dan krijg ik al een waarschuwing.
OWWHH wat ben jij een grote miet zeg. Laat zich eerst 1000 keer uitlullen, zegt vervolgens niets meer en gaat dan met een tactische hint voorstellen om mij te laten bannen. Ik heb je op zeer diplomatieke en politiek correcte wijze onder de tafel gelult en heb je in geen enkele geval een ziekte of zelfs de dood toegewenst dus hou op met je gezwans kerel! Je bent een lachertje!
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-11-2005 14:34
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Aalst, Belgium
quote:
Originally posted by pooley
^^ gij moet redacteur bij den Dag Allemaal worden.
btw waar vinde van die schapen, heb binnenkort 2 vrijgezellefeesten
hoogst waarschijnlijk in de betere sexshops... Antwerpe zit er vol van, dus ga daar eens rondneuzen