En om nog maar ff door te gaan met zeuren (het is zo makkelijk )
ongebrijpelijk dat De Haan Maduro liet staan. Volgens mij zag zelfs een blinde dat hij het vandaag gewoon echt niet had. Haal m er dan af, ook al is hij de aanvoerder. Was niet alleen beter geweest voor het team, maar ook voor Maduro zelf.
Maar goed, het is over. Niks meer aan te doen.
Volgend jaar Maduro en Vlaar mee naar het grote mensen WK.
Vermeer, Babel, Kruys, Quincy en Afellay moeten dan ook tegen de selectie aan kunnen hikken.
Overige spelers zullen we ws niet in het echte oranje zien.
Last edited by BaRTeZ on Jun-25-2005 at 20:09
Jun-25-2005 20:02
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Drost vond ik ook niet slecht spelen dit WK. Lijkt me ook zeker een kanshebber voor het "grote" oranje net als Kruys als ie zo door blijft gaan. Vlaar is inderdaad een supertalent. Zal me niks verbazen als ie binnen no time ook een basisplaats onder Van Basten heeft.
Maduro had inderdaad zijn dag niet, leek de laatste wedstrijd ook al minder met veel balverlies. Vermeer komt er zeker, was samen met Vlaar de beste van Oranje dit WK in mijn ogen. Als ie een jaartje of 2 verhuurdm wordt aan goede eredivisieclubs en er is een nieuwe keeper voor Ajax 1.
Erg kut, maar ja... het zat er ook niet meer in, ook al was Nigeria ook echt niet goed. Ik vond ze de eerste helft nog niet eens zo slecht spelen, maar daarna was duidelijk de pijp leeg. Vond alleen Vlaar en Vermeer (ook al is hij absoluut geen penalty-stopper) echt top. Kruys was ook redelijk. Maar goed, het zijn ook nog maar jonge jongens, er zit zeker genoeg potentie in dit team.
Jun-26-2005 12:26
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Ach, volgende keer beter....
En...het zijn toch weer die penalty's....
Jun-26-2005 14:04
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by nwopper
Ach, volgende keer beter....
En...het zijn toch weer die penalty's....
dit is overigens de langste penalty-serie die ik ooit in mijn leven gezien heb...
Jun-26-2005 14:31
Jantjeuh
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2003
Nigeria rolt Marokko uiteindelijk toch nog redelijk makkelijk op.. 0-3. Kan nog best wel eens een leuke finale worden
Lekker gedrag van die toeschouwers weer zeg Vraag me af hoe het eruit had gezien als het NL was geweest ipv Nigeria, heh.
Jun-28-2005 20:43
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Goh, waarom verbaast me dat gedrag nou niet En die lui zich maar afvragen waarom wij steeds meer zo gaan denken .....
Argentinie - Nigeria, lijkt me zeker mooie finale
Jun-28-2005 20:53
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
ME in actie bij wedstrijd Nigeria-Marokko
De ME was vanavond nodig om relschoppers bij de wedstrijd Nigeria-Marokko in toom te houden. Bij de wedstrijd in Kerkrade, gehouden in het kader van het wereldkampioenschap voetbal voor spelers onder de twintig jaar, sloeg bij de overwegend Marokkaanse supporters de vlam in de pan nadat hun favoriete ploeg met 3-0 achterkwam. Tien tot vijftien mensen werden bij vechtpartijen aangehouden.
Een aantal toeschouwers kwam het veld op en een groot aantal stoeltjes werd vernield. Ook werden tijdens het duel flesjes op het veld gegooid. Niet alleen bij de toeschouwers sloegen overigens de stoppen door. Twee Marokkaanse voetballers werden in de laatste tien minuten na zware overtredingen met een rode kaart bestraft en het veld uitgestuurd.
De twee ploegen streden om een plek in de finale. Nigeria mag het daarin zaterdag opnemen tegen Argentinië, dat in blessuretijd de winnende 2-1 tegen Brazilië scoorde. Eerder op de dag spelen Marokko en Brazilië de wedstrijd om de derde plaats.
Bron: De Telegraaf
Jun-29-2005 00:00
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Ik zat in het stadion, maar we zijn nog lekker even een half uurtje blijven zitten. Niet normaal hoe die lui zich gedragen, er werd een steward in de hoek van een vak door 5 man in elkaar gebeukt tot er uiteindelijk hulp kwam.
Sowieso al fluiten tijdens het volkslied, in welk jaar leven we? Er werd zelfs gefloten toen de nigerianen hun vaste gebedje voor de wedstrijd aan het doen waren. Als je zelf een beetje respect wil moet je je vooral zo gedragen...
Jun-29-2005 07:48
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
En de vooroordelen zijn wederom bevestigd.......heel het wk geen problemen en uitgerekend gisteren wel, wat een toeval