|
הרביעי באוגוסט שנת 2005 התחיל אצלי בסוג של מרטון מוסיקת משחקי וידאו
לאחר מכן נמשך בצביעת השיער אצל חבר במספרה בת"א
לאחר שהגעתי חזר לבייתי השעה כבר הייתה בערך איזה שמונה בערב אני חושב
החלטתי שאני זקוק למנוחה של איזה שעתיים ככה לקרת הלילה,
קפצתי למיתה והתגלגלתי שעתיים מצד לצד כאשר כל מה שבראש שלי זה שהיום מקבלים
PVD
בראאאאשששש...
אז לא הצלחתי להרדם כמובן, לצערי.
צח מודיע לי באמצעות שליחת הודעת אסאמאס שאני שהוא אוסף אותי ב 11
קמתי עשיתי כלים, עשיתי פן קטן והתלבשתי עם חולצת הוואנדיט וטראנסאדיקט שהכינוני מראש
טוען תבטריות של המצלמה
ואוכל סרטים נון סטופ בקשר למסיבה
וגם סנדוויץ חביתה עסיסי ביותר...
צח כבר למתה ממתין,
קופץ למכונית וחוטף מכת קור מהמזגן שלו!
נוסעים לתחנה המרכזית החדשה לאסוף לאסוף את רוני רובוטיקה, חברתו ונקבה נוספת
הגענו באיזה 15 דקות לפני אז העסקנו את עצמנו בקניית מסטיק אורביט תפוח והאזנו ל 102 אף.אם
עם מזרחית הבוקעת המחנויות בתחנה...
פרומו קטן על המסיבה בהאומן צץ לו ברקע כאשר השדרנית מכריזה על
פור-אן-אנג'ל כהלהיט הגדול,
ולא מתביישת להסתלבט ואומרת שאפילו בחתונה שהיא הייתה ניגנו את הקטע
מצב גדול שאם הייתי באולפן לא היה עובר הרבה זמן עד שהיא הייתה מגיעה לחדר מיון.
טוב אז שמענו את ה
RE-Work
של שיר החתונות שלה ששודר לאחר הפרומו...
עם הזמן הרובוט מגיע עם שני הברביות,
וגם הוא מתלונן על המזגן אצל צח ברכב ככה שעכשיו זה לא רק אני חחח...
00:05
מגיעים, חונים, ברקע אפשר היה לראות...
אוהבי טראנס וקהל קבוע של המסיבות הגדולות של נקסט מתדלקים להם בחוץ!
עוד כמה לקחו על עצמם לעשות חולצות והשקיעו את ה 100ש"ח לחולצה.
החבר'ה נשארו ותדלקו להם במכונית,
מה שלי אין טעם מן הסתם וגם לא להמתין להם בערב כזה...
חושב קשות האם בכלל להכנס עם המצלמה למה שמצופה שהולך להיות בפנים והאם לא להכניס?
בחרתי לאחר חשיבה מעמיקה שעל הזין שלי וזרקתי את התיק באותו...
מגיע לכניסה, נכנס, רשימות, 80ש"ח והנה אני בפנים
זאת פעם שניה שלי בהאומן פה בת"א אז עדיין לא ממש זכרתי איפה כל דבר
אז לקח קצת זמן.
פוגש את שחר, מוש, ירון ועוד מקהל הקבועי טראנס של נקסט
ברקע מושמעת לה מוסיקת עולם צ'יל האוט משעמם ומזעזע!!!
וואלה ממש לא מבין למה לעזזל לפתוח מסיבת טראנס עם מוסיקה של גלריית תמונות!
משעמם במרכזית וגם מישהו חנק אותי עם הסיגר שלו, מה שאומר מהר לחדר פסיי-טראנס...
המוסיקה הייתה טובה אבל המעברים היו גרועים ביותר מה גורם לך להפסיק לרקוד כל טראק וטראק
מה שאומר לחזור למרכזית ולראות את הרחבה פתאום מאוכלסת במלא אנשים!!!
המוסיקה הפכה להיות מסחרית ולהיטים של פרוג, האוס ואלקטרו...
חבל מאוד, סהר יודע לתת סטים מצויינים ביותר אבל זה בטוח לא אחד מהם...
עוד פורומיסטים כבר בפנים
הסאונד היה ממש על הפנים וכואב באוזניים...
ואטמי האוזניים שלי בתיק באותו של צח למה מיהרתי להכנס וברח לי לקחת איתי פנימה!
מה שאני מחפש מישהו עם אטמים להביא לי מה שהסיכויים היו קלושים אבל בכל זאת זכיתי להצלחה!!!
חבר שולף לי סוג של שעווה לאוזניים...
משהו הכי לא נוח שיש לפעמים שומעים הכל לפעמים לא שומעים כלום חחח שיהיה
אז עד שפול עלה השארתי אותם ולאחר מכן נפתרתי מהם מן הסתם
היה ממש גטו לא היה אפשר לנשום ולא ראיתי כלום מרוב עשן בעיניים!!!
אנשים אומרים לי שלום ואני אומר להם בחזרה
למרות שאין לי מושג מי הם למה לא ראיתי כלום מרוב ששרף לי!!!
צריך להתחיל להגיע עם משקפת למסיבות
02:10
הולך ליציאה שם המתינו עוד לא מעט אנשים לברוח החוצה מה שהשומרים לא נותנים
מישהי כמעט התעלפה עלי ולא בגלל שאני כוסון הורס...
לאנשים לא נשארה שום ברירה והעיפו את השומרים לעזזל
דחפו כולם בייחד את הדלתות וברחו החוצה!!!
מה לעשות, הם צודקים!!!
ועוד כמה חברה באים ונלחמים עם השומרים מעיפים אחד את השני בשביל לברוח!!!
וזה לא היה בשביל לתדלק באותו אלה בשביל לסגת מהמקום הזה...
לאחר המתנה של 10 דקות נוספות ליד היציאה נותנים סוף סוף לצאת השומרים!!!
יוצא החוצה ורואה שבחוץ יש עוד כמות של חצי ממה שיש בפנים
בקיצר יוצא הולך לקיוסק וקונה שני רד-בולים ושואב אותם...
בחוץ עוד חבורות של אנשים שהצליחו לצאת בשלום מתלוננות על מה שהלך בפנים
יאללה אין זמן קופץ פנימה מהר למה אין מצב להפסיד את התחלת הסט...
והנה הוא עלה!!!


!!!...ENERGY...!!!



זהווווווו בזמן הזה הכל היה על הזיל שלייייי!!!
לא הסאונד, לא זה שלא יכולתי לנשום לא העשן בעיניים ולא קהל הפוזה
פשוט לחפורררררר ולהתפררקקקקק!!!!!!!!!!
ולתת כמה שיותר כבוד לאליל...
פוצצתי מלא אנשים במרפקים!!!
לא באשמתי כמובן חחח...
וישנו מצב שהורדתי 20 קילו מזיעה חחח...
כל העצבים של כמה חודשים רעים ללא טראנס בארץ הוצאתי באותו סט!!!
עד שממש ממש לא נשמתי וקניתי בקבוק מים בבר
למה רד-בול בפנים עולה מליון דולר ככה שמן הסתם לא יצא החוצה בזמן הסט!
פוגש עוד חבר'ה, לא שהיה איכפת לי ממישהו חוץ מעצמי באותו זמן חחח!!!
פול לא מרחם ונותן סט מגוון מאוד
אם זה פרוג, אן.אר.ג'י, מלודי וטקנואי
איש הסאונד משחרר בבום נצנצים על הקהל...
מה שגרם לפול לקפוץ כאילו זה פיגוע טרור חחחחחח...
פול הזה מצחיק ביותר!!!
מזל שטראנס זה אוויר תאור בשבילי למה אחרת הייתי מתעלף בדוק!
לאחר הסט באים להצתלם עם פול אבל השומרים בהאומן מאבטחים אותו על קרני לייזר ומערכות הגנה!!!
ולא נותנים בכלל להתקרב לאיזור וזה ממש דבילי...
יוצא החוצה אולי לתפוס שם את פול אבל שוב יש צלפים על גגות העיר!
בכל מקרה רואה שנשארו לי 4ש"ח הולך לקיוסק ומקבל בקבוק מים
צח קורא לי נואשות לאוטו שצריך לחזור הולך ורואה את הרובוט והברביות במכונית
וואלה לא הרגישו טוב אז הפסידו את הסט של פול והיו באותו חבל.
למכונית נכנסתי, לא לפני ששתי שקית ניילון על המושב מפני שכולי הייתי זיעה אחת גדולה בעעע...
ולמרות כמה שהזעתי המזגן במכונית של צח היה פשוט לא נסבל חחחחח
בכל מקרה נוסעים מורידים את רוני והבנות בחזרה בתחנה מרכזית
ומתרסק לי על המיתה...
ולסיכום:
קל, בהחלט לא היה
מהנה, ביותר!
כל הגוף שבור!!!
הצלמים עשו חרא של עבודה, אי אפשר לסמוך עליהם גם לא באירועים כאלו וחבל...
תודה ל: גיא על האטמים, צח על הנסיעות,
מישהו כלשהו שגנבתי לו חצי בקבוק מים,
תודה להאומן על היבוא, ותודה להאליל עצמו...
אה והנה אני...!!!...VANDIT...!!!

!!!...PpppppppVvvvvvvvvDddddddddddd...!!!

___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
|