Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ט"ו באב
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

חזרתי עכשיו מלילה סופני ויש לי דוגמא מהיום להוכיח תדברים שלי
מחר אני יספר למה עוד 5 שעות אני מתעורר

לילההה

Old Post Aug-22-2005 22:08 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

טוב משום מה נשארתי ער עד עכשיו גם לי בטח יהיה מה להגיד פה שוב...
שחר יש לי תחושה שהסיפור שתביא יהיה תשובה לשאלה "אם את אישה חכמה למה לא כדאי לך להכנס לקשר עם שחר"


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-23-2005 01:32 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

סיסי אלי ברוכים השבים!!!


___________________
Never again.

Old Post Aug-23-2005 08:12 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com



Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono

אהלן צ'וקי
באמת היה כיף להתחיל לרשום שוב..לא יודע למה אבל לא יצא לי להתקרב לפורומים בכלל בתקופה האחרונה
תמיד כיף לחזור


___________________
*** Sig edited -> no banner ads in sig (Rule #2)
http://img113.**************/img113/6323/1ej5.gif

Old Post Aug-23-2005 10:33 
Click Here to See the Profile for Black Dragon Click here to Send Black Dragon a Private Message Visit Black Dragon's homepage! Add Black Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

קיצור אתמול בלילה נסענו למסעדה של אחד המפקדים אצלנו
אכלנו היה בנזונה
נסענו אל חבר הבית לרמת דגן לשבת בשכונה שלו
מפה לשם החבר הזה תמיד סיפר לנו שיש לו גולף שנת 90 משופרת
קיצור הוא עשה לנו סיבוב בעיר הראה לנו תביצועים של האוטו
אוטו מטורףףףףףףף
הוא לקח תמזדה שלי להתאמץ בכלל!!
קיצור הגענו לסביבת רמת אפעל עשינו סיבובים ראינו 3 בנות
אמרנו בא לכם לבוא איתנו לעשות לחיצות עם נהגים?
אמרו כן באו
נסענו עד יפו מצאנו שם אחד עם לאנסר 2005
חבר שלי אמר לו מה תאומר יש לחיצה ככה בספונטני?
ההוא אמר יאללה בוא
חבר שלי רק נגע בדוושה לא ראינו את הלאנסר בכלל!!
קיצור אמרנו לבנות בואו לשכונה שבו איתנו על נרגילה אמרו בא להם בטוב
נסענו
בערך בצומת מסובים ראינו אימפרזה חבר שלי אמר לו יש לחיצה?
ההוא אמר מתאים
עם 6 אנשים באוטו זיייייינו את האימפרזה הנהג היה בהלםםםם!! לא הבין מה עשינו לרכב!!
קיצור אחר כך נסענו לשכונה שלו חזרה ישבנו עם הבנות קיבלנו טלפונים וחתכנו הבית
קיצור בנות לא פריחות לא ערסיות לא כלום אולי צפוניות אפילו באו גם בלי שנתחנן ונלקק להם ועם כל הפוזה של האוטו המשופר וזה עדיין זרמו ואני יודע מלא פה יגידו אנחנו ערסים אבל וואלה מי שמכיר אותי יודע שאנלא
והתאוריה שלי כן תופסת
ואולי אפילו הם יבואו איתנו לאומן בחמישי אם נלך

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב משום מה נשארתי ער עד עכשיו גם לי בטח יהיה מה להגיד פה שוב...
שחר יש לי תחושה שהסיפור שתביא יהיה תשובה לשאלה "אם את אישה חכמה למה לא כדאי לך להכנס לקשר עם שחר"


וואלה לא
תיודע שזה לא הכוונה אבל הכוונה זה שעד היום הגישה שלי באה בטוב ויש לי על מה להתבסס וזה מביא לי תעצבים שאנשים סתם מדברים באוויר בזמן שאין להם כלום ביד ולי יש

Old Post Aug-23-2005 15:43 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

אוקי כמה דברים
א. אם יש לך חברה מה אתה לוקח מספרים של בחורות...

ב. לא עשית עליהן פוזה והן באו לעשות איתך סיבוב
זה לא מוציא אותן פרחות / ערסיות
אבל זה לרגע לא מוציא אותך גבר, או לרגע לא מוציא אותך מכל מה שאמרו עליך פה בטרד' הזה
זה לא שאמרת לה "תקשיבי בובה, בא לך לעשות סיבוב" או "בואי בואי אני אקרע לך ת'תחת כמו שאני אקרא לאימפרזה"
כולה היו צחוקים, זה היה יכול לקרות לי לך ואפילו ליובל
(מת עליך אחי.. פשוט לא בא לי ליפול על יגאל ואתה מטרה קלה)

אז מה זה קשור? אתה יכול לספר את הסיפור הזה בתור סתם סיפור לחבר'ה
אבל לא בתור הוכחה ל...כלום


תיכף תגיד לי שהעובדה שזיינתי שוודית בשיחים בנאפה הופכת אותי למשהו


___________________
Never again.

Old Post Aug-23-2005 17:01 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DjChook
אוקי כמה דברים
א. אם יש לך חברה מה אתה לוקח מספרים של בחורות...

ב. לא עשית עליהן פוזה והן באו לעשות איתך סיבוב
זה לא מוציא אותן פרחות / ערסיות
אבל זה לרגע לא מוציא אותך גבר, או לרגע לא מוציא אותך מכל מה שאמרו עליך פה בטרד' הזה
זה לא שאמרת לה "תקשיבי בובה, בא לך לעשות סיבוב" או "בואי בואי אני אקרע לך ת'תחת כמו שאני אקרא לאימפרזה"
כולה היו צחוקים, זה היה יכול לקרות לי לך ואפילו ליובל
(מת עליך אחי.. פשוט לא בא לי ליפול על יגאל ואתה מטרה קלה)

אז מה זה קשור? אתה יכול לספר את הסיפור הזה בתור סתם סיפור לחבר'ה
אבל לא בתור הוכחה ל...כלום


תיכף תגיד לי שהעובדה שזיינתי שוודית בשיחים בנאפה הופכת אותי למשהו


כי כל אחד שהיה רואה את זה היה אומר שאנחנו ערסים
תחשוב גולף שנת 90 עם דיכאון ו2 מרוקאים ואחד תמני


ונכון לא אמרנו להם תקשיבו בא לכם לעשות סיבוב אמרנו בא לכם לעשות לחיצות עם נהגים?
זה בערך אותו דבר

וזה לא יקרה ליובל


בכל מקרה פעם הבאה שאתה בא לחר"פ תקפוץ אלי לראות איך אני מדבר עם השומרות ותגיד אם התאוריה שלי נכונה או לא..

[edit]
ובקשר לשאלה שך
אני לוקח מספרים מבנות וגם שומר על קשר למה כל עוד זה ידידות אין בעיה לא לי ולא לחברה שלי
היא יודעת אני אוהב אותה לא יסתכל בחיים על אחרות

Last edited by Shahar on Aug-23-2005 at 17:24

Old Post Aug-23-2005 17:17 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

אני בא יום ראשון לועדה רפואית
אבל לא בשעות שאתה נמצא שם
(14:30)


___________________
Never again.

Old Post Aug-23-2005 17:57 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DjChook
אני בא יום ראשון לועדה רפואית
אבל לא בשעות שאתה נמצא שם
(14:30)


שמע תמיד יש סיכוי שאני יהיה
בכל זאת זה יום ראשון
ובגלל ההתנתקות מכריחים אותנו להזדהות איתם ובלה בלה
לא יודע אם אני יהיה או לא
בכל מקרה אם אתה בא ב 2:30 אתה בטח תצא משם באיזה 4 ואין מצב שאני כבר יהיה בבסיס

Old Post Aug-23-2005 18:31 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
ובקשר לשאלה שך
אני לוקח מספרים מבנות וגם שומר על קשר למה כל עוד זה ידידות אין בעיה לא לי ולא לחברה שלי
היא יודעת אני אוהב אותה לא יסתכל בחיים על אחרות


קנאיות אובססיביות זה דבר בעייתי אבל תסלח לי שאני אומר את זה שחר לחברה שלך יש בעיה גדולה אם היא מאשרת לך להכיר ידידות חדשות
אתה יכול לשכנע אותה אותי את כל הפורום את חברים שלך ואת כל העולם שאתה רק מכיר "ידידות" חדשות... מעניין כמה זמן ייקח לך לשכנע את עצמך שזה באמת המצב


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Aug-23-2005 20:47 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
קנאיות אובססיביות זה דבר בעייתי אבל תסלח לי שאני אומר את זה שחר לחברה שלך יש בעיה גדולה אם היא מאשרת לך להכיר ידידות חדשות
אתה יכול לשכנע אותה אותי את כל הפורום את חברים שלך ואת כל העולם שאתה רק מכיר "ידידות" חדשות... מעניין כמה זמן ייקח לך לשכנע את עצמך שזה באמת המצב


שמע בחברה שלי אנלא יבגוד
תגיד מה שתרוצה
גם חברים אומרים לי שבדוק עם ידידות כאלה אי אפשר להתאפק וחייבים לבגוד אבל תכלס לא
ובגלל זה יש ידידות שאני מעדיף לא לישון אצלהם ולא לעשות דברים שיגרמו לדברים לקרות

Old Post Aug-24-2005 13:07 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yahel222
Psytrance Addict



Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel

שחר מה אתה קשור לחר"פ??

ואיזו שכונה בר"ג ??

Old Post Aug-24-2005 14:13  Israel
Click Here to See the Profile for yahel222 Click here to Send yahel222 a Private Message Add yahel222 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ט"ו באב
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId this [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMichel de Hey - "Camera" (Funk'd Void Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!