|
| quote: | Originally posted by DjChook
אוקי כמה דברים
א. אם יש לך חברה מה אתה לוקח מספרים של בחורות...
ב. לא עשית עליהן פוזה והן באו לעשות איתך סיבוב
זה לא מוציא אותן פרחות / ערסיות
אבל זה לרגע לא מוציא אותך גבר, או לרגע לא מוציא אותך מכל מה שאמרו עליך פה בטרד' הזה
זה לא שאמרת לה "תקשיבי בובה, בא לך לעשות סיבוב" או "בואי בואי אני אקרע לך ת'תחת כמו שאני אקרא לאימפרזה"
כולה היו צחוקים, זה היה יכול לקרות לי לך ואפילו ליובל 
(מת עליך אחי.. פשוט לא בא לי ליפול על יגאל ואתה מטרה קלה)
אז מה זה קשור? אתה יכול לספר את הסיפור הזה בתור סתם סיפור לחבר'ה
אבל לא בתור הוכחה ל...כלום
תיכף תגיד לי שהעובדה שזיינתי שוודית בשיחים בנאפה הופכת אותי למשהו |
כי כל אחד שהיה רואה את זה היה אומר שאנחנו ערסים
תחשוב גולף שנת 90 עם דיכאון ו2 מרוקאים ואחד תמני

ונכון לא אמרנו להם תקשיבו בא לכם לעשות סיבוב אמרנו בא לכם לעשות לחיצות עם נהגים?
זה בערך אותו דבר
וזה לא יקרה ליובל

בכל מקרה פעם הבאה שאתה בא לחר"פ תקפוץ אלי לראות איך אני מדבר עם השומרות ותגיד אם התאוריה שלי נכונה או לא..
[edit]
ובקשר לשאלה שך
אני לוקח מספרים מבנות וגם שומר על קשר למה כל עוד זה ידידות אין בעיה לא לי ולא לחברה שלי
היא יודעת אני אוהב אותה לא יסתכל בחיים על אחרות
Last edited by Shahar on Aug-23-2005 at 17:24
|