Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by The_G0dfather
is er iets waar jij wel voor betaalt ?
haha viel me ook op . Tjah, komt ervan als ge vakantiejob geld gekregen hebt... wordt je ineens een wrek
Neneen, maar waarom betalen als ge t zelfde ook gratis kunt krijgen (vooral ivm PC/open source dingen )
@Tom, thanks!
Aug-18-2005 12:28
Nyah
Registered: Dec 2003
Ow ja, de kerel int roze heb ik een paar keer zien rondlopen in de buurt van q-dance. Vond die wel cool .
Aug-18-2005 18:11
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Uit welke reeks komt die pic Nyah, want die ben ik nog niet tegengekomen.
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Aug-18-2005 18:29
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by BZRK
Uit welke reeks komt die pic Nyah, want die ben ik nog niet tegengekomen.
ah toevallig gevonden van iemand uit men msn lijst
Aug-18-2005 18:32
speentje
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2005
heb die kerel in het roze verschillende keren gezien daar op Tomorrowland, was wel lachen
Aug-18-2005 22:58
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
en dan nog bij de Q-Dance !
Aug-19-2005 10:24
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by pooley
Zocola, die nieuw avb+fred
omg zo mooi :/
lol Armin Van Buuren with Gabriel & Dresden- Zocalo
Aug-19-2005 11:02
Push2005
Sidechain'd
Allé mensen, ik had mijn hoop volledig op jullie gevestigd.Komen er geen nieuwe ID's meer uit de bus ?
Aug-19-2005 11:06
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Push2005
12) Sasha: ID PLZ
13) Sasha: ID PLZ
Ik zou erg graag die Sasha's filmpjes zien! iemand die ze voor me op yousendit kan zetten en dan op de manier die CygnusX zei want anders worden ze meteen weer geblokkeerd...
Aug-20-2005 10:12
Hydra
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik zou erg graag die Sasha's filmpjes zien! iemand die ze voor me op yousendit kan zetten en dan op de manier die CygnusX zei want anders worden ze meteen weer geblokkeerd...
+1
Aug-20-2005 19:37
Push2005
Sidechain'd
De website waarop ze stonden ( lycos.nl ) noemt dit "misbruik" en heeft mijn websites geblokkeerd !
Ik zal die Sasha filmpjes maandag voor je uploaden naar yousendit.com op de goeie manier, de anderen laat ik dan maar voor wat ze zijn.
Oja dit nog, ik heb dan maar aan Jon O Bir himself gevraagd wat die track uit de video was en hij antwoordde me nog ook . Het is Jorio - Remember Me; een track uit 2001.
Aug-20-2005 20:27
Hydra
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Ik kan de komende dagen amper op men pc, en volgens mij blijven die filmkes op yousendit niet lang beschikbaar. Laat ze op je harde schijf staan, ik ga er na mijn herexamens nog eens naar vragen