Registered: Dec 2001
boxen är fixad, pma på
var dock fullt medvetna om att om ni använder mig för att köpa biljet och sen inte kan komma av någon anledning så är ni fortfarande skylldiga mig för biljetten, jag tänker inte ta på ansvar att sälja vidare om något går fel utan det får ni ta hand om (nu hoppas jag att vi slipper sånt strul men så ni vet bara , e väl ganska självklart egentligen...)
jag fick förövrigt plåt nr. 200 så dom går onekligen snabbt åt
[edit]
och för att svara på tidigare fråga, givetvis gäller det bara förköp, blir lite svårt för mig att ställa mig i dörren å säga "tja här e 300 pix, de kommer en snubbe sen som jag betalar för nu"
batteries not included.
- dave
Sep-01-2005 17:38
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
ffs!! drog till pitch och skulle köpa, så säger dom att dom inte fått in några biljetter, och visste inte när dom skulle få in det heller.
står det förköp: cum + pitch så utgår man ju ifrån att det kommer in samtidigt !! bad bad bad..
Sep-02-2005 00:01
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by staz
ffs!! drog till pitch och skulle köpa, så säger dom att dom inte fått in några biljetter, och visste inte när dom skulle få in det heller.
står det förköp: cum + pitch så utgår man ju ifrån att det kommer in samtidigt !! bad bad bad..
Det står inte att det är förköp på både C.U.M. och Pitch
Till alla det är enbart förköp på C.U.M. !
Monday Bar kommer tills vidare inte har förköp på Pitch. Deras kontakt där, Andreas har fått kicken för det inte går bra för dom.
Pitch försäljning går ner med ca. 20% per år.
inte så konstigt med tanke på var deras butik ligger.. får ju åka runt halva sverige för o komma dit.
Sep-02-2005 13:37
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Jag har två biljetter, jag har två biljetter...
Sep-02-2005 16:15
staz
Supreme tranceaddict
va inne o köpte 4 tickets precis.
Sep-02-2005 18:48
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Aendy
Jag har två biljetter, jag har två biljetter...
Mötte din syrra idag när hon köpte dom Som synd var så skulle inte hon med... men ja hon berättade varför och det verkade inte helt fel de heller...
WTF!!! I've missed!!! Biljetterna e väl inte slut???
I need a ticket! Om någon ska ner hit imorgon från stockholm och har tid och köpa en ticket så är det en gratis runda i baren som gäller
Originally posted by anuga
WTF!!! I've missed!!! Biljetterna e väl inte slut???
I need a ticket! Om någon ska ner hit imorgon från stockholm och har tid och köpa en ticket så är det en gratis runda i baren som gäller
Kan dra en vända då mitt jobb ligger 1km från C.U.M.
adda mig på MSN (PMar adressen)
Btw. efter helgen kommer det finnas massa nya kläder, måste ner å kika.
Niklas och Dominica är i London i helgen och shoppar