|
|
|
|
 |
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003
|
|
|
Dat van dat werk afnemen is dikke zever. Precies of we het werkloosheidsprobleem gaan oplossen door iedereen op 50 op pensioen te sturen. Seniors hebben nu eenmaal meer ervaring en in sommige beroepen heb je die ervaring nu eenmaal nodig. Neen, nu gaat ge zeggen: we zetten een junior naast die senior, en dan kan die na x jaar dat werk overnemen!" Lolz, de WG gaan er dan 2 moeten betalen.
En wat dat management betreft : ook dikke zever. Ik zit hier dagelijks tussen managers. Die mannen werken 12 uur per dag, zonder daarvoor meer betaald te worden. En ik kan u verzekeren, hier zijn arbeiders van mijn leeftijd die er meer verdienen dan ik. Hoort ge die managers daarover klagen? Denkt ge dat die mensen niet liever vroeger naar huis gaan?
En als ge dan toch zo jaloers zijt op "die managers", ga terug naar school en school u bij. Niets houdt u tegen... "Ama nee, da gaat niet, dan moet ik meer werken..." Of nog beter: wordt zelfstandige, dan moet ge ni meer zeveren, dan zult ge ne keer zelf aan den andere kant staan. Ik wil u dan wel eens zien tijdens een staking.
Neen, we moeten iedereen op 50 op pensioen sturen en wij, de jeugd, zullen ervoor wel werken en later op ons 65e niets meer kunnen genieten.
Be realistic...
En als die stakers nu beginnen zagen over hun pensioen, dan hadden beter eens kunnen nadenken vooraleer ze in het stemhokje stonden.
en als ge "genaait" wordt, ga dan werken waar ze niet kunnen "naaien"

|
|
Oct-28-2005 11:31
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
|
|
|
Oct-28-2005 11:55
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by diddi
Dat van dat werk afnemen is dikke zever. Precies of we het werkloosheidsprobleem gaan oplossen door iedereen op 50 op pensioen te sturen. Seniors hebben nu eenmaal meer ervaring en in sommige beroepen heb je die ervaring nu eenmaal nodig. Neen, nu gaat ge zeggen: we zetten een junior naast die senior, en dan kan die na x jaar dat werk overnemen!" Lolz, de WG gaan er dan 2 moeten betalen. |
Jij trekt het nu weer iets in het extreme. Ik zeg niets over leeftijd van 50 jaar. Zeg ook niet dat alle senioren er uit gewerkt moeten worden. Dan moet er inderdaad maar voor 2 betaald worden. dat heet investeren. Dat zit blijkbaar niet in jouw manier van zaken doen. Er blijven altijd senior mensen, er is er niet 1.
En wat dat management betreft : ook dikke zever. Ik zit hier dagelijks tussen managers. Die mannen werken 12 uur per dag, zonder daarvoor meer betaald te worden. En ik kan u verzekeren, hier zijn arbeiders van mijn leeftijd die er meer verdienen dan ik. Hoort ge die managers daarover klagen? Denkt ge dat die mensen niet liever vroeger naar huis gaan? |
Ik heb niet gezegt dat een manager niet werkt, het ging er mij om dat mensen beslissen en dat je het daar mee moet doen. Dan kan je naar de vakbond stappen. Ben geen n00ob in het bedrijfsleven hoor knullie. Je interpreteerd mijn hele tekst verkeerd knul.
En als ge dan toch zo jaloers zijt op "die managers", ga terug naar school en school u bij. Niets houdt u tegen... "Ama nee, da gaat niet, dan moet ik meer werken..." Of nog beter: wordt zelfstandige, dan moet ge ni meer zeveren, dan zult ge ne keer zelf aan den andere kant staan. Ik wil u dan wel eens zien tijdens een staking.
|
Ik ben niet jaloers op managers, sterker nog, ik zou nooit een manager willen worden. zeker niet in mijn vakgebied. Snap niet waar je die conclusie van daan haald.
Naar school gaan zal ik nooit meer doen, ik heb namelijk mijn droombaan al.
Als het nodig is om te gaan staken dan zal ik dat zeker doen. En nu doe je enkel 'blablabla' maar ik zie jou ook wel een keer met een bordje tussen duizenden mensen staan. Allemaal stoere praatjes van jullie maar als jullie er zelf mee geconfronteerd worden dan hebben jullie wel hulp nodig van andere. Want door die paar jaar langer werken zal het heus niet oplossen. Sterker nog, het zal allemaal erger worden.
Oct-28-2005 12:01
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Oct-28-2005 13:19
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:27.
Forum Rules: