Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > שם לנרגילה
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אקס אני בעד שאנחנו ננסה את זה
[=


סבבה גיא, אבל אם התהליך מצריך פטיש אני אומר מוותרים
*והמבין יבין*


___________________

Old Post Jan-18-2002 17:23  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

מוריאנו למה לא אמרת לפני יומיים, יש לי איזה 4 ריקים בבית


___________________
Never again.

Old Post Jan-18-2002 17:33 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

לא קראתי את ה
THREAD
הזה עדיין כי כבר היה לנו איזה שניים על נרגילות
אבל אני יקרא יותר מאוחר

סתם משהוא שרציתי להגיד בקשר לאבוללה
אם מישהוא זוכר שהם נתנו את תואר יקירי אבוללה - אנחנו קיבלנו את התואר
היה שם תמונות שלנו והכל

אנחנו עלינו על הרעיון של נרגילה ממיכל של מיי עדן
ובגלל זה נבחרנו ליקירי האתר

עשינו נרגילה כזאת עם שתי ראשים ו5 צינורות

וכנראה שהולכים להיות שם עוד תמונות שלנו מפורים האחרון בשנה שעברה
הקמנו מאהל בדואי בבית ספר עם מלא נרגילות והתחפשנו לבדואים ושמנו שלט ענק
"מאהל אבוללה"
קיצר - יש לנו תמונות אבל עוד לא שלחנו להם - ברגע שנשלח ושהם יפרסמו אותם אני יכתוב פה


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Jan-18-2002 17:37  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Q-PiXeL
Turbocharged...



Registered: Nov 2001
Location: Israel

חחחח לאקי.... מאהל בדואי... איזה מגניב זה...
כל הכבוד לכם על הרעיון !

אני מחכה לתמונות!

Old Post Jan-18-2002 19:32  Israel
Click Here to See the Profile for Q-PiXeL Click here to Send Q-PiXeL a Private Message Add Q-PiXeL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

נשמע ממש פצצתי
אני רוצה לראות את התמונות


___________________
.

Old Post Jan-18-2002 19:38 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Moriano
Surfing AddicT



Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel

quote:
Originally posted by luckystrike
לא קראתי את ה
THREAD
הזה עדיין כי כבר היה לנו איזה שניים על נרגילות
אבל אני יקרא יותר מאוחר

סתם משהוא שרציתי להגיד בקשר לאבוללה
אם מישהוא זוכר שהם נתנו את תואר יקירי אבוללה - אנחנו קיבלנו את התואר
היה שם תמונות שלנו והכל

אנחנו עלינו על הרעיון של נרגילה ממיכל של מיי עדן
ובגלל זה נבחרנו ליקירי האתר

עשינו נרגילה כזאת עם שתי ראשים ו5 צינורות

וכנראה שהולכים להיות שם עוד תמונות שלנו מפורים האחרון בשנה שעברה
הקמנו מאהל בדואי בבית ספר עם מלא נרגילות והתחפשנו לבדואים ושמנו שלט ענק
"מאהל אבוללה"
קיצר - יש לנו תמונות אבל עוד לא שלחנו להם - ברגע שנשלח ושהם יפרסמו אותם אני יכתוב פה



מגניב לך
תעלה תמונות שנוכל לראות

Old Post Jan-18-2002 19:54  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Moriano Click here to Send Dj Moriano a Private Message Add Dj Moriano to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

quote:
Originally posted by luckystrike
לא קראתי את ה
THREAD
הזה עדיין כי כבר היה לנו איזה שניים על נרגילות
אבל אני יקרא יותר מאוחר

סתם משהוא שרציתי להגיד בקשר לאבוללה
אם מישהוא זוכר שהם נתנו את תואר יקירי אבוללה - אנחנו קיבלנו את התואר
היה שם תמונות שלנו והכל

אנחנו עלינו על הרעיון של נרגילה ממיכל של מיי עדן
ובגלל זה נבחרנו ליקירי האתר

עשינו נרגילה כזאת עם שתי ראשים ו5 צינורות

וכנראה שהולכים להיות שם עוד תמונות שלנו מפורים האחרון בשנה שעברה
הקמנו מאהל בדואי בבית ספר עם מלא נרגילות והתחפשנו לבדואים ושמנו שלט ענק
"מאהל אבוללה"
קיצר - יש לנו תמונות אבל עוד לא שלחנו להם - ברגע שנשלח ושהם יפרסמו אותם אני יכתוב פה


ראיתי!
זה נראה לי בפורומים שלהם או משהו, אבל אני זוכר שגיא ישב אצלי ועברנו על האתר פתאום אנחנו רואים חבורה של מסטולים שעשו נרגילה ממכל מי עדן או משהו
נקרענו מצחוק


___________________

Old Post Jan-18-2002 20:33  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariels
!Con La Nueva York!



Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York

כללי שפיצר להכנת נרגילה

אסור בתכלית האיסור לשטוף את הצינור - זה גורם לסליל מתכת להחליד

אסור להשתמש בגחלים של מדורה - הם גם לא נדלקים טוב והם גם פולטים חד תחמוצת הפחמן מי שזוכר את ההורים והבן שמתו בדירה ואף אחד לא ידע ממה זה מאותו גז בדיוק

אלכוהול בכד הורס את הטעם - אני אישית מערבב תה חם עם המון סוכר ומיץ שאני מכין במיקסר מתפוחים אדומים ומים רותחים

החירור נעשה בצורת ספירלה מהמרכז החוצה כשהמרחק בין החורים הוא בערך חצי סנטימטר ולחור אסור להיות גדול יותר מגודל של קיסם

את הטבק לא דוחסים - להיפך יש לגרום לו להיות מאוורר כמה שיותר אני מניח בכמויות הכי קטנות שאפשר ואחרי שאני שם נייר כסף אני גם מנער את הראש כדי שיתאוורר

יש שמועה שהגחלים של סטאר מסרטנים בכל מקרה הגחלים הכי טובים
זה הגחלים עם השקערורית באמצע הקטנים האלה שמוכרים בחבילות בצבע זהב שכתוב עליהן בערבית

את הגחל מניחים בהתחלה בצד מסוים ומעבירים על דפנות הראש רק בסוף שמים באמצע
(כדי שהטבק לא ישרף)

שיהיה לכם לבריאות


___________________

Old Post Jan-19-2002 05:05  United States
Click Here to See the Profile for Ariels Click here to Send Ariels a Private Message Visit Ariels's homepage! Add Ariels to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

quote:
Originally posted by Ariels
כללי שפיצר להכנת נרגילה

אסור בתכלית האיסור לשטוף את הצינור - זה גורם לסליל מתכת להחליד

אסור להשתמש בגחלים של מדורה - הם גם לא נדלקים טוב והם גם פולטים חד תחמוצת הפחמן מי שזוכר את ההורים והבן שמתו בדירה ואף אחד לא ידע ממה זה מאותו גז בדיוק

אלכוהול בכד הורס את הטעם - אני אישית מערבב תה חם עם המון סוכר ומיץ שאני מכין במיקסר מתפוחים אדומים ומים רותחים

החירור נעשה בצורת ספירלה מהמרכז החוצה כשהמרחק בין החורים הוא בערך חצי סנטימטר ולחור אסור להיות גדול יותר מגודל של קיסם

את הטבק לא דוחסים - להיפך יש לגרום לו להיות מאוורר כמה שיותר אני מניח בכמויות הכי קטנות שאפשר ואחרי שאני שם נייר כסף אני גם מנער את הראש כדי שיתאוורר

יש שמועה שהגחלים של סטאר מסרטנים בכל מקרה הגחלים הכי טובים
זה הגחלים עם השקערורית באמצע הקטנים האלה שמוכרים בחבילות בצבע זהב שכתוב עליהן בערבית

את הגחל מניחים בהתחלה בצד מסוים ומעבירים על דפנות הראש רק בסוף שמים באמצע
(כדי שהטבק לא ישרף)

שיהיה לכם לבריאות


פששששש יפה, טוב לדעת


___________________
Never again.

Old Post Jan-19-2002 09:35 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Moriano
Surfing AddicT



Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel

quote:
Originally posted by Ariels
כללי שפיצר להכנת נרגילה

אסור בתכלית האיסור לשטוף את הצינור - זה גורם לסליל מתכת להחליד

אסור להשתמש בגחלים של מדורה - הם גם לא נדלקים טוב והם גם פולטים חד תחמוצת הפחמן מי שזוכר את ההורים והבן שמתו בדירה ואף אחד לא ידע ממה זה מאותו גז בדיוק

אלכוהול בכד הורס את הטעם - אני אישית מערבב תה חם עם המון סוכר ומיץ שאני מכין במיקסר מתפוחים אדומים ומים רותחים

החירור נעשה בצורת ספירלה מהמרכז החוצה כשהמרחק בין החורים הוא בערך חצי סנטימטר ולחור אסור להיות גדול יותר מגודל של קיסם

את הטבק לא דוחסים - להיפך יש לגרום לו להיות מאוורר כמה שיותר אני מניח בכמויות הכי קטנות שאפשר ואחרי שאני שם נייר כסף אני גם מנער את הראש כדי שיתאוורר

יש שמועה שהגחלים של סטאר מסרטנים בכל מקרה הגחלים הכי טובים
זה הגחלים עם השקערורית באמצע הקטנים האלה שמוכרים בחבילות בצבע זהב שכתוב עליהן בערבית

את הגחל מניחים בהתחלה בצד מסוים ומעבירים על דפנות הראש רק בסוף שמים באמצע
(כדי שהטבק לא ישרף)

שיהיה לכם לבריאות



טוב תודה טוב לדעת.......

Old Post Jan-19-2002 11:04  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Moriano Click here to Send Dj Moriano a Private Message Add Dj Moriano to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by eXeTik


ראיתי!
זה נראה לי בפורומים שלהם או משהו, אבל אני זוכר שגיא ישב אצלי ועברנו על האתר פתאום אנחנו רואים חבורה של מסטולים שעשו נרגילה ממכל מי עדן או משהו
נקרענו מצחוק




היה ענק

עדיין יש לנו אותה בבית של חבר שלי
היא לא החזיקה מעמד הרבה זמן למרות שהיא עובדת עדיין

לי יש 11 נרגילות - שתיים מהם אצל חברים שלי והשאר בחדר

בכל אופן - אני באמת יסרוק את התמונות ויעלה אותם לפה אני מקווה שבשבוע הקרוב
.

ואריאל - עוד כמה טיפים :

* אחרי שאתם מכינים את הראש תקחו אותו ומהצד השני (הצר) תנשפו פנימה ואז זה יינפח את הנייר כסף ושתשימו את הגחל מלמעלה הוא יהיה יותר רחוק מהטבק וייקח יותר זמן עד שהטבק יישרף
הקטע הרע היחידי שבזה - זה שלוקח עוד דקה עד שהנרגילה נדלקת

* חורים לא עושים עם קיסם - רק עם קוץ של דורבן
ככה שולטים בגודל בדיוק שחבל על הזמן

* עוד שיטה להרחיק גחל מהטבק - לקחת נייר כסף ולגלגל אותו כמו שעשינו עם פלסטלינה שהיינו קטנים - לגלגל אותו למין מערוך כזה שלעשות עם המערוך הזה צורה של עיגול בגודל של הראש ולשים את זה מתחת לנייר כסף ועליו לשים את הנייר - ככה הגחל יותר רחוק מהטבק

* מי שלא סומך על הקטע עם הגולה (אתם יודעים הפתח בצד השני שכשיש יותר מדי עשן אז הוא מוציא קצת החוצה) שיסתום אותו עם שעווה של נר - זה יותר פשוט מסיליקון או ממדבקה שמתקלפת

* איזוליר באנד - זה הנשק הכי טוב לחורים בנרגילה - עוד משהוא שעוזר - מדבקות אלומינים - אוטם חבל על הזמן

* מי שרוצה להפוך את הנרגילה לאחת עם שתי צינורות - שיוצא את ההברגה של הפתח בצד השני (שוב פעם - הפתח איוורור שמול הצינור) ואחרי שהוצאתם אותו תחברו לשם צינור של מזגן - זה מתאים בול וזה עובד חבל על הזמן

אריאל - לגבי הגחלים - מה שאמרת לא כל כך נכון
שגחלים מהמדורה כבר דולקים והם ממש נהיים לבנים זה בסדר לשים אותם על הנרגילה וזה אפילו יותר טוב מהרגילים
הם הרבה יותר חמים ובגלל זה אפשר להרחיק אותם יותר מהטבק כדי שלא ישרפו אותו ויכנס גועל נפש לפה ובכל זאת הם עדיין יוציאו יותר עשן
חוץ מזה - שהייתי בסיניי עם חברים כל הערבים והבדואים שם מעשנים ככה - רק עם גחלים של מדורה


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Jan-19-2002 11:07  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

עם כל הטיפים שלכם, ותאמינו לי גם אני וגיא פעם היינו שמים לב לכל חור, ולצורת הטבק וכל זה
להיום- זורקים טבק, עושים 8 חורים ויאללה מעשנים
ויוצאות לנו נרגילות באמת חבל"ז!

לסיכום- זה הכל תלויי באיכות של הנרגילה- סטלה הנרגילה הסורית היצוקה שלי בחיים לא תאכזב אותי!


___________________

Last edited by eXeTik on Jan-19-2002 at 18:26

Old Post Jan-19-2002 17:56  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > שם לנרגילה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed prog trance tune IDed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDumonde vs Lange - "Memory" (JamX & De Leon Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:22.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!