Khad ook wel beter verwacht
___________________
et is van de kaka oui?
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
Kan ni altijd feest zijn e !!! hehe....
^ ah daar seh. komt er weer 'n feestje aan ofzo? allei manne, begin maar allemaal te slijmen
quote:Originally posted by Xilver ^ ah daar seh. komt er weer 'n feestje aan ofzo? allei manne, begin maar allemaal te slijmen haha, kwas net hetzelfde aant denken
quote:Originally posted by Xilver allei manne, begin maar allemaal te slijmen Beetje respect voor de levende legende aub De vocals missen wel een beetje... diepgang
quote:Originally posted by Belgian Bonzai Beetje respect voor de levende legende aub De vocals missen wel een beetje... diepgang die vocal moest er niet zijn, is beetje cheezy
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA