Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Cherry Moon sluit
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by diddi
hahaha... das nu toch al het geval: Danyo & Styles draai(d)en iedere maand de pannen van het dak in Illusion met de beste en recente trance plaatjes... en hoeveel BETA's zitten daar?

Inderdaad klopt volledig eigenlijk. Zelfs zo weinig volk dat de avond al is afgeschaft. Doelde meer op het concept van united in trance. Nu kunnen die nog een club vrij vol krijgen. Maar doe elke week zo'n concept en het lukt ook niet meer.

Old Post Dec-21-2005 07:26  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by YDR
Zowel bonzaď stuff als dingen van NL... Als t maar lekker klinkt !

Dit noem ik nu eens een duidelijk antwoord.

Naar wat luister je?

"Wel euuuuuhm... ewel goeie liekes gemaakt op onze planeet!"

Old Post Dec-21-2005 08:42  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YDR
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2005

Er bestaat zoveel goeie trance muziek maar t word te weinig gedraaid naar mijn mening.

Old Post Dec-21-2005 11:10  Belgium
Click Here to See the Profile for YDR Click here to Send YDR a Private Message Visit YDR's homepage! Add YDR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

Ik ben wss wat laat me mijn reactie ma kom Ik vind het ook wel triestig dat zo'n club moet sluiten! Feit blijft dat er in België nog steeds een veel grotere rock/R&B/rap/pop - cultuur heerst dan trance... Wat ook een feit is, is dat mensen sneller naar een lokaal (dans)café gaan als ze iets te vieren hebben ofzo. Als je durft drinken wanneer je moet rijden, mag je gegarandeerd eens in het zakje blazen, meestel zonder BOB-sleutelhanger achteraf.
Ik zie trance een beetje als Drun 'n Bass... Het kan soms beter zijn in een kleine groep goeie muziek te draaien, dan dat je events gaat uitbuiten en er pseudo - wannabe - "trance" dj's op de affiche zet. Als ik bvb op een affiche zie staan JAN WAYNE en in het klein ernaast m.i.k.e ofzo, ga ik persoonlijk al minder geneigd zijn om er naartoe te gaan puur omdat je weet dat er meer commerciële "poging tot regi zen laatste cd na-apen" muziek zal gedraaid worden dan trance.
Daarom is het dubbel zo triest dat zo'n club de deuren sluit, want dit was een van de plaatsen waar el nog veel mensen met dezelfde muziekliefde binnen kwamen. Het sluiten ervan zegt dan ook veel over de achteruitgang van trance in belgië...

Old Post Dec-21-2005 12:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

quote:
Originally posted by YDR
Er bestaat zoveel goeie trance muziek maar t word te weinig gedraaid naar mijn mening.

Hmz.. Draai jij "altijd" trance? Allez ik bedoel, jij bent één van de meester dj's in BE. Draai jij soms geen andere stijlen?

Stel nu dat je geboekt wordt om ergens te draaien, maar het moet jump zijn. Aanvaard je dit? En zo ja, draai je dan toch trance?

Old Post Dec-21-2005 12:39  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by diddi

Stel nu dat je geboekt wordt om ergens te draaien, maar het moet jump zijn. Aanvaard je dit? En zo ja, draai je dan toch trance?

lol aanvaarden en dan iets anders gaan draaien

Old Post Dec-21-2005 12:47  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

quote:
Originally posted by The_G0dfather
lol aanvaarden en dan iets anders gaan draaien

kweet ni hč... kan toch gebeuren

Met YDR weet je nooit

Old Post Dec-21-2005 12:56  Belgium
Moondust
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by Dj LPG
Wat ook een feit is, is dat mensen sneller naar een lokaal (dans)café gaan als ze iets te vieren hebben ofzo. Als je durft drinken wanneer je moet rijden, mag je gegarandeerd eens in het zakje blazen, meestel zonder BOB-sleutelhanger achteraf.

100% met akkoord!!!

tegenwoordig is het té gevaarlijk om dronken achter het stuur te kruipen ( nee ben geen dronklap ) maar een ganse avond uitgaan en niks mogen drinken is zéker een reden om in het plaatselijk (dans)café te blijven hangen ipv de baan op te gaan
ik zeg ZEKER NIET dat dit DE reden is maar 't heeft er zéker met te maken. In de buurt is hier een klein clubje waar er 10 euro inkom is en ge moogt gans de avond a volonté drinken...is de muziek daar super? zeker niet slecht maar ik ken plaatsen met veel beter muziek...maar tegenwoordig is voor vele mensen de muziek bijzaak meesten willen zich amuseren, iets drinken en geen blauwe mannen teggenkomen met hunnen rode salami dus blijft iedereen daar hangen en ik kan u verzekeren die keet zit iedere week vol.

Old Post Dec-21-2005 13:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Moondust Click here to Send Moondust a Private Message Visit Moondust's homepage! Add Moondust to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict

Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by Moondust
In de buurt is hier een klein clubje waar er 10 euro inkom is en ge moogt gans de avond a volonté drinken...

Haha, da zouden ze hier nekeer moete proberen

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Dec-21-2005 13:58 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Moondust
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

ja iedereen was er in het begin met aan het lachen van "ik kom u arm drinken" en " hier gaat ge toch serieus u broek aan scheuren", ma ondertussen zit de keet wel vol en verlies doen ze er zich zeker niet op anders zouden ze het zo lang niet volhouden. Uitbater zei me onlangs dat hij op 95% van het volk winst heeft, er zijn er altijd die erin slagen 2 flessen whisky uit te drinken op 1 avond maar das een kleine minderheid

Pas op ik sta zeker niet achter zo'n concept omdat dit niks meer met muziek te maken heeft, maar ik kan die uitbater wel begrijpen als zoveel zaken moeten sluiten en bij hem iedere week stampvol zit dat hij voor zo'n oplossing kiest

voor de geďnteresserden op 21 januari en 11 februari draai ik daar, als ik nog in staat ga zijn natuurlijk

Old Post Dec-21-2005 14:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Moondust Click here to Send Moondust a Private Message Visit Moondust's homepage! Add Moondust to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YDR
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2005

Ik draai wat ik goed vind in combinatie met wat de mensen willen.

Old Post Dec-22-2005 03:10  Belgium
Click Here to See the Profile for YDR Click here to Send YDR a Private Message Visit YDR's homepage! Add YDR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by Moondust
ja iedereen was er in het begin met aan het lachen van "ik kom u arm drinken" en " hier gaat ge toch serieus u broek aan scheuren", ma ondertussen zit de keet wel vol en verlies doen ze er zich zeker niet op anders zouden ze het zo lang niet volhouden. Uitbater zei me onlangs dat hij op 95% van het volk winst heeft, er zijn er altijd die erin slagen 2 flessen whisky uit te drinken op 1 avond maar das een kleine minderheid

Pas op ik sta zeker niet achter zo'n concept omdat dit niks meer met muziek te maken heeft, maar ik kan die uitbater wel begrijpen als zoveel zaken moeten sluiten en bij hem iedere week stampvol zit dat hij voor zo'n oplossing kiest

voor de geďnteresserden op 21 januari en 11 februari draai ik daar, als ik nog in staat ga zijn natuurlijk

Is da in The Move in zottegem?

Old Post Dec-22-2005 12:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Cherry Moon sluit
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPQM feat CICA -Flying (REMIX? or Bootleg??) [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackXstasia - "Sweetness" (Katcha Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:37.

Forum Rules: