|
| quote: | Originally posted by Eagle`
Aan wa dan wel eh, aan de duivestront da smorgens op de voorruit van uwen oto plakt misschien.
highlite
sensation
tomorrowland
18 years Illusion
Tiesto @ Marktrock
Illusion @ the beach (hangar 1 oostende)
Cor Fijneman & Peter Luts @ The Mixx (Hasselt)
Yves Deruyter @ Cherry Moon - YDR Anniversary
...
en nog veel meer
clubavonden @ Illusion, Kokorico, sotto's, versuz ..met blackhole nights, matt darey, danjo & styles, Cor fijneman
rotationz op topradio
dees jaar konde gerust elke vrijdag en zaterdag avond wel ergens terecht waar ze trance draaien. Underground verre van twordt tegenwoordig al bijna door u strot geduwd |
Ik wou gewoon zeggen dat de bekendheid van Tiësto niet representatief is voor de gekendheid van huidige trance nrs. Heel veel mensen kennen Tiësto ondertss zonder voor de rest naar trance te luisteren.
Ik moet u wel een beetje gelijk gaan geven ivm die evenementen, ik dacht enkel aan diegene die meteen in mij opkwamen. Maar ik heb wel een paar opmerking bij sommige van die events. Tiësto @ Marktrock vind ik geen apart evenement hoor, dat is een klein onderdeel van Markrock en dat is nog steeds geen trance-evenement. En de opmerkingen over Sensation, Tommorowland en de Illusionparty's zijn ook al gemaakt. 18 yrs Illusion ben ik niet geweest, maar Illusion @ the beach wel. En mss had ik de slechtse dag uitgekozen, maar op Danjo&Styles na was er daar niet veel trance te horen. Jump ea. nemen dikwijls een groter deel in dan trance op zo'n avond. Ik ben ook nog niet in alle clubs geweest die ge opsomt, maar bv Sotto's en trance is toch een minderheid van de tijd. Kokorico valt idd goed mee kwa trancegehalte, de andere 2 ben ik nog niet geweest, maar als ik afga op wat er verteld wordt is trance daar toch ook niet meer de populairste stijl.
Maar like I said, ik vind niet dat trance nu underground is, maar het is helemaal niet zo populair als jij voorstelt, vind ik.
|