producties van orkidea rulen zoiezo
Klinkt weer goed allemaal (ben niet anders gewend van Intuition / Menno). Ben hier dan ook ongetwijfeld weer bij! Ook erg benieuwd naar Orkidea. Die paar setjes die ik heb zijn wel mijn ding, wil 'm graag eens live horen. Andy Moor trouwens ook.
___________________ Greetz from the M-Peror (Map of all Dutch TA members!)
quote:Originally posted by M_Peror Klinkt weer goed allemaal (ben niet anders gewend van Intuition / Menno). Ben hier dan ook ongetwijfeld weer bij! Ook erg benieuwd naar Orkidea. Die paar setjes die ik heb zijn wel mijn ding, wil 'm graag eens live horen. Andy Moor trouwens ook. Helemaal mee eens! het duurt nog ff, maar ik heb er zéker zin in!!
Tis maar wat je risico noemt,volgens mij zijn deze feesten altijd wel positief verlopen met een "prettig" gevulde Asta.
___________________ *Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
FF pimpen hoor: Alsof we ze zonder die picas niet zouden herkennen, hahahahaha ?!
quote:Originally posted by Loraine Alsof we ze zonder die picas niet zouden herkennen, hahahahaha ?! Ik niet in ieder geval, op Menno na dan
Ziet er weer prima uit! Het is tijd voor een nieuwe generatie, als iemand het voortouw moet nemen dan is de kans groot dat het de intuition crew is!
___________________ http://www.rubenderonde.nl http://www.myspace.com.rubender
quote:Originally posted by MdJ .....en ik ga gewoon verder met andere gigs, produkties, en onzin. Dussss... roll call dan maar? MdJ Bij deze gaan we weer verder quote:Originally posted by Loraine ROLL CALL: MdJ Estuera Siesta Zzandirt Loraine Stephan B Ei (met dank voor de kleverige post !) jp @win HardKiller MaGiK54 Muppy Jay M (Yarune ) Tom Lont bloesem
Naast die twee extra lasers, komen er ook misschien wat exotische danseressen om de boel op te luisteren? Zo niet moeten Donna en Loraine maar wat improviseren
quote:Originally posted by Loraine Loraine ditmaal "on ze reskjoe" ROLL CALL: MdJ Estuera Siesta Zzandirt Loraine Stephan B Ei (met dank voor de kleverige post !) jp @win HardKiller MaGiK54 Muppy Jay M (Yarune ) Tom Lont bloesem RubendeRonde
quote:Originally posted by jp Naast die twee extra lasers, komen er ook misschien wat exotische danseressen om de boel op te luisteren? Zo niet moeten Donna en Loraine maar wat improviseren Intuition de Erotic Edition
quote:Originally posted by MdJ Intuition de Erotic Edition Dammit SPAMMO...ga jij nog us ff fijn de boel opjutten jah !! Dat verjaardagskadootje kun je anders wel shaken hoor !! Enne, btw: Whale (NZ-Fan) staat toch al gepland om achter jou en Frietje op het blok in de DJ BOOFF te gaan dansen ??? De sub-titel van dit feest IS EN BLIJFT: INTUITION DRINKING CONTEST ...al verliep mijn training afgelopen donderdag in Studio 80 niet geheel volgens de planning...