Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > RoomService Tråden
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Jofawe.

Riktigt nice kök ! (y)

Aendy.

Spelade Helga när den bilden du målar av togs ?

Old Post Apr-14-2006 13:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Braxen
Spelade Helga när den bilden du målar av togs ?

Nä, bilden är från förra sommaren. Hon gick till Falun på våren. Dessutom var det juniorlaget dessa spelare spelade i då.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Apr-14-2006 13:16  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Aendy
Nä, bilden är från förra sommaren. Hon gick till Falun på våren. Dessutom var det juniorlaget dessa spelare spelade i då.

Oki på så vis, hon e überduktig, + söt

..sorry för lite offtopic ..

Old Post Apr-14-2006 13:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Håller på och ska göra om lite ute på balkongen (15kvm inglasad ).
Tanken är att göra lite "djungeltema" men bastmattor på golvet, täcka ena väggen med bamburör och sen smälla in nån större växt.

Problemet är att jag inte har hittat nånstans man kan köpa bamburör. Letar efter lite störrevarianten, runt 10-20cm i diameter och helst kapade på mitten. Har kollat lite byggvaruhus och googlat utan lycka.

Någon som har tips vart jag kan få tag i detta?

Old Post May-03-2006 20:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snakebyte
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by mr_fisken
Använde bara två nyanser, väggen är den ena och målningen är den andra som är brun.

Sånt här är jäkligt snyggt alltså. Jag har en tom plats ovanför min tv som jag tänkte göra nåt liknande med...brunt är förövrigt jäkligt snyggt!

Old Post May-06-2006 12:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Kunde inte lägga ner hammaren efter mitt köksprojekt så av bara farten fick min balkong en släng av snickarglädje oxå under devisen hellre än väl :)

Före (som egentligen är en under konstruktion-bild):

och så här blev det:

Skivan i mitten ska ersättas av 10 mm tjockt rökfärgat glas, just nu ligger där bara i en plexiskiva...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-22-2006 22:36  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Oj, snyggt! Nu kanske man tom vågar sig ut på den

Old Post Jun-23-2006 07:50 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

mysigt

Old Post Jun-24-2006 22:05  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

Hittade en post på ett annat forum om tips på tidningsställ

En tjej från beckmans som gjort den men den skulle vara nice för 12"

Old Post Aug-09-2006 13:52  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag håller på med min hall nu
Den kommer bli grym, hoppas jag..

Den är rätt stor för att vara så liten, emn jag ska ha vita väggar, en orange rand runt allt och svart högblank färg på gardroberna.. kan nog bli bra
Sen trägolv, såklart!

Old Post Aug-10-2006 09:11  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

nu är jag på gång med hallen, hör å häpna!

Tänkte testa en grej jag snappat upp på lite olika bloggar.. tacka gud för alla designbloggar som finns nu!

Lite inspiration:

http://www.hemfeber.se
http://saarisvagen.blogspot.com
http://missk.blogg.se

http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=2704
http://www.svt.se/nyarum

Nån som kan nån mer?

Old Post Sep-13-2006 18:21  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Jag har tvärr inge koll på designbloggar så kan inte ge något tips.
Men jag kan gnälla på dig! Usch! Nu vill jag ju också göra om något!
Tyvärr har jag ju inget eget hem att göra om, och där jag bor nu finns det massa att göra om men det är lixom inte mitt hem utan någon annas!

jag tycker för övrigt att din tanke på färger i hallen låter fint

Old Post Sep-14-2006 08:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > RoomService Tråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID nr 4 day 2 Tiesto In Concert 2004 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBK & Dave Randall - "Ascension" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:03.

Forum Rules: