|
|
|
|
 |
|
 |
 |
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Stephan B
Zal toch wel de nodige problemen zijn met copyrights en licensing en al die mikmak, kijk ook maar naar PvD's TPOD 2, dat was dan weer wél een aanzienlijk verouderde tracklist vind ik persoonlijk.
En kijk, als je alles mainstream noemt dat wereldwijd wordt gereleased vind ik te kort door te bocht. De verkochte aantallen zijn natuurlijk ook een belangrijke factor. En met alle respect denk ik dat Holden niet zo veel verkoopt als een Tijs. Achja, hoe t er in de progressive aan toe gaat is toch altijd hipper, beter en slimmer volgens sommigen he. Niks tegen progressive, goei spul, maar die kenners...azijnpissers van de eerste categorie hoor (u weet wie u bent) |
Het gaat mij in deze discussie niet over welke muziekstroom nu hipper, beter en slimmer is. Het gaat mij erom dat de ene dj het wel kan en de andere niet.
Het enige verschil is dat muziek iets anders klinkt maar het hele concept van marketing, distributie en licensing is voor elke muziekstijl hetzelfde.
Ik lees bijvoorbeeld dat: "Trance scene waar Tijs in opereert is een stuk commerciëler en communicatief sneller dan de 'underground' regionen van de dance waar de andere 2 bovengenoemde heren in zitten." dat is dikke bullshit, de bedrijven die deze cd's uitbrengen zijn net zo commercieel en communicatief als het bedrijf wat achter tiesto zit. Maar goed het zal best een leuke cd worden alleen ik zie de meerwaarde niet echt maar de cd zal ontzettend goed verkopen dat weet ik wel zeker en ach ja ik kan tiesto geen ongelijk geven. Ik ben benieuwd hoe lang ie zijn trucje nog kan volhouden 
Mar-24-2006 08:32
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
Mar-25-2006 11:09
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:03.
Forum Rules: