Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto - In Search Of Sunrise 5: Los Angeles
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

als tie maar niet weer zoo ongelooflijk bagger gemixed wordt, daar kan ik me echt aaan ergeren!!

Old Post Mar-23-2006 20:57 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Ik ken helemaal niets van die tracklist Als 'ie uit is zal ik hem even luisteren, maar ik ben bang dat ik het niets zal vinden. Hedendaagse trance doet me echt niets meer.

ISOS 1, 2 en 3 zijn classic cd's die ik nu nog met veel plezier opzet. Maar zo'n deel 4 vond ik echt niets meer met het concept ISOS van doen hebben. Ik kan zelfs zeggen dat Danny Howells' GU27 een groter ISOS-gevoel bij me opriep dan Tiësto's deel 4. En die GU heeft qua stijl natuurlijk helemaal niets met ISOS te maken, maar het bracht me wel datzelfde vrolijke (ietwat melancholische) zomerse gevoel. ISOS 1, 2 en 3 hebben wat dat betreft de kracht om in de herfst en winter het gevoel van de zomer daarvoor op te roepen

Ik ben alleen bang dat deel 5, net als deel 4, daar niet meer voor kan zorgen.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Mar-24-2006 00:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

ISOS4 had een geweldige vibe voor een groter publiek, de eerste 3 delen waren meer van die 'elite' tracks die een select gezelschap alleen weet te waarderen. Deel 4 was meer gemixt aan de hand van zn optredens, kijken op welke platen de toko los gaat, mik die op cd, en zorg dat er een bepaalde sfeer uitdraagt over de gehele cd, is hem zeer goed gelukt op 4. Krijg nogsteeds kippevel als Mads Arp voorbij hoor komen, perfecte cd imo.

Progressive met trance vergelijken tja.. een Seaman en een Tiesto, beetje Balkenende en Bos, allebei politici, allebei een andere mening

Old Post Mar-24-2006 06:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

Hoop niet dat Tiesto dan Bos is....

Old Post Mar-24-2006 08:30 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Stephan B
Zal toch wel de nodige problemen zijn met copyrights en licensing en al die mikmak, kijk ook maar naar PvD's TPOD 2, dat was dan weer wél een aanzienlijk verouderde tracklist vind ik persoonlijk.
En kijk, als je alles mainstream noemt dat wereldwijd wordt gereleased vind ik te kort door te bocht. De verkochte aantallen zijn natuurlijk ook een belangrijke factor. En met alle respect denk ik dat Holden niet zo veel verkoopt als een Tijs. Achja, hoe t er in de progressive aan toe gaat is toch altijd hipper, beter en slimmer volgens sommigen he. Niks tegen progressive, goei spul, maar die kenners...azijnpissers van de eerste categorie hoor (u weet wie u bent)

Het gaat mij in deze discussie niet over welke muziekstroom nu hipper, beter en slimmer is. Het gaat mij erom dat de ene dj het wel kan en de andere niet.

Het enige verschil is dat muziek iets anders klinkt maar het hele concept van marketing, distributie en licensing is voor elke muziekstijl hetzelfde.

Ik lees bijvoorbeeld dat: "Trance scene waar Tijs in opereert is een stuk commerciëler en communicatief sneller dan de 'underground' regionen van de dance waar de andere 2 bovengenoemde heren in zitten." dat is dikke bullshit, de bedrijven die deze cd's uitbrengen zijn net zo commercieel en communicatief als het bedrijf wat achter tiesto zit. Maar goed het zal best een leuke cd worden alleen ik zie de meerwaarde niet echt maar de cd zal ontzettend goed verkopen dat weet ik wel zeker en ach ja ik kan tiesto geen ongelijk geven. Ik ben benieuwd hoe lang ie zijn trucje nog kan volhouden

Old Post Mar-24-2006 08:32  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

Volgens mij kan Tiesto net zoals Seaman een hele cd vol knallen met nieuwe onbekende tracks alleen dat trekt het tiesto publiek niet. Zeker z'n grote wereldwijde release moet gewoon aanspreken dus daarom denk ik de bekende nummers op de ceedee die tried, tested en approved zijn.

De Seaman fans verwachten juist allemaal nieuwe zooi, het is gewoon een kwestie van weten wat je publiek wilt en niet wilt, doelgroep etc.

Old Post Mar-24-2006 13:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by basvh
Volgens mij kan Tiesto net zoals Seaman een hele cd vol knallen met nieuwe onbekende tracks alleen dat trekt het tiesto publiek niet. Zeker z'n grote wereldwijde release moet gewoon aanspreken dus daarom denk ik de bekende nummers op de ceedee die tried, tested en approved zijn.

De Seaman fans verwachten juist allemaal nieuwe zooi, het is gewoon een kwestie van weten wat je publiek wilt en niet wilt, doelgroep etc.

+1

btw...de eerste nummers van de nieuwe ITWT roepen bij mij ook een licht ISOS gevoel op, met name de eerste track

Old Post Mar-24-2006 18:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by basvh

klopt

Ik zal trouwens eerlijk zijn ik ken op 1 nummer na geen één van de tracks die op deze cd staat. Ik was een beetje onzinnig aan het replyen geloof ik Verbaasd me trouwens dat zoveel mensen isos 3 nog zo goed vonden, dat vond ik ook al een tranentrekker..kzet op dagen als deze nog graag deel 1 of 2 op

Old Post Mar-24-2006 19:36  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

http://www.insearchofsunrise.net/ --> ISOS 5

Sampletjes

Old Post Mar-25-2006 11:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Nice!

CD1 begint met een lekkere intro daarna vrij hard maar wordt wel een stuk rustiger op het eind van de cd. Toch wel lekkere cd hoor.

CD2 Intro is ook wel lekker en gaat gewoon door met waar cd 1 is geeindigd om het op te bouwen naar wat meer trancy tracks. En eindelijk Tales From The South erop!

Al met al toch best een lekkere cd. Beter dan isos 4 vind ik. Maar, zoals ik al zei, niet echt ISOS waardig.. Gewoon Nyana

Old Post Mar-25-2006 13:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Stephan B
Niks tegen progressive, goei spul, maar die kenners...azijnpissers van de eerste categorie hoor (u weet wie u bent)

Een beetje kritisch zijn kan geen kwaad Verder erg slappe opmerking. Ik heb jarenlang Tiësto gevolgd en kon hem zeer waarderen. Daarom ook dat ik na heel lang niet op ta geweest te zijn toch weer eens in deze thread kwam kijken, puur als muziek liefhebber. Tiësto is in staat om nog een super cd in elkaar te flansen dus was erg benieuwd naar deze cd. Als ik dan hier kijk en de tracks van ISOS5 zie en die me erg tegen vallen mag dat gewoon neergezet worden. Heeft verder ook niks met prog is beter dan trance en die flauwekul te maken (hoe je daar toch bijkomt mag Joost weten) het gaat er gewoon om dat ik naar zo'n cd luister (waar zeker ook goede tracks op staan, intro van cd 1 is inderdaad erg vet) maar hij niet echt het ISOS gevoel geeft. Dat anderen dat wel vinden is hardstikke tof

Sasha!

Old Post Mar-25-2006 16:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

En hoe vet blijft Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix) trouwens, hoorde hem voor het eerst toen Matthew hem draaide op Earth vorig jaar, heel de zaal LOS!

Sasha!

Old Post Mar-25-2006 17:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto - In Search Of Sunrise 5: Los Angeles
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksong played by dumonde @ trancemission [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTriple Seven - "One Perfect Sunrise" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:03.

Forum Rules: