Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by severnayaprods
pas de folie @ Dam le 3 Juin malheureusement, je serais deja la bas 2 semaines avant et je retourne à Dan Haag 2 semaines apres...

ouh la la mais je viens de me rendre compte qu'il y a conflit de soirée le we du 16/17 juin. Avec tiesto à londres le 16 et le lendemain la soirée à l'asta. Je me disais bien que j'avais un truc mi juin aussi...

pffff ce dilemne

Old Post Mar-23-2006 23:43 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by anne348

pffff ce dilemne

bein Tiesto le 03/06 et Intuition le 17, y'a plus de problème

(Defcon_7, fervent partisan du HMH, surtout pour le premier H )

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-24-2006 18:40  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Premiers indices pour Dance Valley...

More info soon comme ils disent

Old Post Mar-27-2006 06:51 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

Y'a Sasha qui passe à Rouen en Avril

C'est pas forcement une blague hein
http://www.sortons.net/gfx/publicit...200604_sobe.jpg
Dimanche 16 ... mais bon house rules, ca doit pas être trop trop celui dont on parle ici

Old Post Mar-29-2006 07:59  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Pour les grands voyageurs vu sur le forum UK:
Colourfest

Old Post Mar-29-2006 14:04  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
astateofitaly
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Info (+39) 328 9650326
Mail: [email protected]
Web: www.trancegate.tk

Old Post Mar-29-2006 16:00  Italy
Click Here to See the Profile for astateofitaly Click here to Send astateofitaly a Private Message Visit astateofitaly's homepage! Add astateofitaly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by oxy
Y'a Sasha qui passe à Rouen en Avril

C'est pas forcement une blague hein
http://www.sortons.net/gfx/publicit...200604_sobe.jpg
Dimanche 16 ... mais bon house rules, ca doit pas être trop trop celui dont on parle ici

C'est pas lui, je te le confirme !!!

Old Post Mar-29-2006 16:16  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002
Love

01.04.06 Brian Cross @ Pacha - Barcelona (ES)

vivement samedi j'ai hate d'y etre

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-30-2006 20:30  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Nightflowers

t'y vas ?

prend ton pied man, la bise aux serveuses

Old Post Mar-30-2006 20:45  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

16.04.06 Spring: Chus Soler (Matinée Group) @ Villa Garden - Toulouse
16.04.06 Electro'n'Roll: Vitalic (live), The Hacker, David Caretta (live), Andro Gerii, Electroluxe @ Inox Electronic Club - Toulouse

et Armin van Buuren et Paul van Dyk en 2006-07 à la Dune ou l'Inox Club. Sven Vath et Richie Hawtin entre autres à la rentrée.

Old Post Apr-02-2006 14:17  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Nightflowers

Petite review de la soirée.

On peux le dire, on est des aventuriers. Partir à Barcelone en ayant un sens de l'orientation proche du zéro absolut, sans carte, et sans l'adresse de la boite, faut vraiment etre cinglés !!!
Après une arrivée à Barcelone plus que foireuse (classique ^^), l'achat d'une carte, et un bon coup de google (qui j'espere me sera pas facturé trop cher ^^), un peu de vodka pour se réchauffer, et direction le Pacha.

00h00, seuls devant l'entrée, on se pose quelques questions mais bon, Brian est bien là donc tout devrait bien se passer.
Nous entrons donc, et on se pose pour ecouter le son que le résident mixe rien que pour nous et les serveurs/veuses, tendance electro/house. La loose complète, pas grand monde jusqu'a 2h environs.

03h00 on se décide à danser un peu en compagnie de la petite poignée d'autres clubbers motivés, une salle à peine à moitié remplie, et encore on avais largement la place de faire chacun le grand ecart. La salle ne se remplira d'ailleurs pas plus que ca par la suite.
Bri prend finalement les platines. On se dit qu'il va enfin relever le niveau de la soirée et faire bouger tout ca. C'etais trop demandé en fait.

Il nous a pondu un set assez percussif ce qui n'est pas pour me deplaire, mais trop orienté electro. Extremement peu de trance. On a juste eu droit au rework 2006 de Open your Eyes, pas fameux d'ailleurs, ainsi qu'a Energy 52 - Cafe Del Mar (Three n one rmx) qui je doit dire etais comme un ange tombé du ciel
A part ca, un set très décousu, ca passe un peu du coq à l'ane, les enchainements sont pas trop mauvais a part un incident en debut de set, mais pas d'ame, la selection des morceaux assez aléatoire, on c'est tapé enormément de breaks longs. Brian n'a pas réussi à fidéliser son public, les gens allant et venant de ci de là. il a bien essayer de les faire bouger mais le peu de monde qui etait présent n'etais pas tres motivé, a part un petit groupe de 5 ou 6 qui se dechainaient pas mal.

Ambience vraiment pas terrible donc. apres ca le resident reprend les platines pour la derniere heure et nous file de l'electro de bout en bout, avec tout de meme un bon ptit Faithless - Insomnia qui fait du bien par ou ca passe.

Les + de la soirée : Salle tres bien ventillé, il faisais bon, je crache pas mes poumons malgres que les fringues puent la cloppe, de belles serveuses, le son fort mais ca cassais pas les oreilles non plus, et les clubbeuses espagnoles

Les - : la selection musicale, le peu de monde, le public mou et peu motivé.

Ca vallais pas le déplacement en tout cas. J'ai pris l'appareil photo pour rien en plus, juste une maigre photo pour le plaisir vu qu'on se faisais chier et les serveuses aussi. Vous voyez je pense à vous lol.

Cela dit avec mon espagnol fabuleux je crois qu'elles m'ont pris pour un roumain

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Apr-03-2006 07:57  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Overseas
Party Traveller

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Overseas
I will be in nice Wednesday to Sunday, and I am planning to go to this party:

Vendredi, 24 mars 2006
Mirko Loko (Border Community / Loft Lausanne)
Minimal House Club
2, Av Guy de Maupassant
Juan-les-Pins
www.minimal-club.com

Any FR-TA's going to be there?

quote:
Originally posted by matvei
I'm from Nice. I know this club, it's pretty cool. Have fun (without me )

Thanks. I can report thoguh that the party was a complete flop. When I got there at 12:30, there were 5 (FIVE = cinq !!!) people there The music was pretty good so I stayed, hoping it would fill up a little later. By 2 am there were 20 or 30 people, at which point I gave up and left. Oh well. At least I had a superb dinner Saturday night at Le Romantic in Antibes

GTA#34
Efficiency is the key to successful laziness. (R.A.)
45rpm

Old Post Apr-03-2006 17:29  Germany
Click Here to See the Profile for Overseas Click here to Send Overseas a Private Message Add Overseas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack from 96 (?) - played by Marko (La Rocca) [2013] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNalin & Kane - "Open Your Eyes" (El Barco Para Es Vedra Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:46.

Forum Rules: