Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הבאת אמנים מחול
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com



Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono

האמת אני רק יכול להגיד לכם..תזדיינו בסובלנות
כי משהו מתרחש פה
אה ומי שמעוניין לדעת.. פרי קורסטן נוחת בארץ לאירוע של פסח


___________________
*** Sig edited -> no banner ads in sig (Rule #2)
http://img113.**************/img113/6323/1ej5.gif

Old Post Mar-22-2006 23:34 
Click Here to See the Profile for Black Dragon Click here to Send Black Dragon a Private Message Visit Black Dragon's homepage! Add Black Dragon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gErver
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham

quote:
Originally posted by Meltdown
מבלי להבין יותר מדי בסוגי המוזיקה השונים, האוס לסוגיו, טראנס לסוגיו וכו', דווקא קפה ברזילי שנחשב מעוז האנדרגראונד תופס תאוצה פחות או יותר מאז שנפתח, למרות כל הבעיות עם העירייה.
הערבי טכנו וברייק ביט שם הולכים טוב מאוד, ומה שהלך שם במייהם היה פשוט פיצוץ אוכלוסין, וגם במסיבות אחרות שהייתי בהן שם


הליין ברייקס של קפה ברזילי אחד האיכותיים שיש היום,
הייתי בהופעה שלהם בקומה התחתונה של האומן חיפה,
היה פשוט סופני, האנרגיה של ברייקס לא נורמלית.


אני שמח שאלקטרו תפס באזור שלכם,
כי בצפון לא ממש ידוע לי על התפתחות בכיוון..

יהיה נחמד לשמוע סט במועדון, שיהיה בנוי כמו שצריך
ולא מיקסים של 10 שניות וכאלה.. אבל על מי אני עובד, הסצצנה עוד לא בנוייה לזה..

הלוואי שיהיה ליין אחד קבוע של פרוגרסיב טראנס בצפון,
שישימו בחלק השני של הערב אפליפטינג לא איכפת לי.. העיקר שיהיה משהו


___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg

Old Post Mar-23-2006 08:03  Israel
Click Here to See the Profile for gErver Click here to Send gErver a Private Message Add gErver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJMIKE
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2003
Location: HAIFA, ISRAEL

quote:
Originally posted by gErver
הליין ברייקס של קפה ברזילי אחד האיכותיים שיש היום,
הייתי בהופעה שלהם בקומה התחתונה של האומן חיפה,
היה פשוט סופני, האנרגיה של ברייקס לא נורמלית.


אני שמח שאלקטרו תפס באזור שלכם,
כי בצפון לא ממש ידוע לי על התפתחות בכיוון..

יהיה נחמד לשמוע סט במועדון, שיהיה בנוי כמו שצריך
ולא מיקסים של 10 שניות וכאלה.. אבל על מי אני עובד, הסצצנה עוד לא בנוייה לזה..

הלוואי שיהיה ליין אחד קבוע של פרוגרסיב טראנס בצפון,
שישימו בחלק השני של הערב אפליפטינג לא איכפת לי.. העיקר שיהיה משהו


יש לך את ליין שבת בסיטי הול בחיפה כל שבוע משהו אחר
היה שבוע שעבר אלקטרו
לפני שבועיים דראם אנד בייס
כניסה 20 ש"ח


___________________
[.URL=http://**************][.IMG]http://img223.**************/img223/5818/omahabeach3ob6yx.gif[/IMG][/URL]
Please edit your sig using the guidlines provided. Thanks.

Old Post Mar-23-2006 08:15  Israel
Click Here to See the Profile for DJMIKE Click here to Send DJMIKE a Private Message Add DJMIKE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
omergunr
Supreme tranceaddict



Registered: May 2005
Location:

חיחיחי אילן טיעתי

http://www.hommega.com/artist.php?c...&artistID=28448

Old Post Mar-23-2006 14:27  Israel
Click Here to See the Profile for omergunr Click here to Send omergunr a Private Message Add omergunr to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gErver
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2006
Location: kann, vesham

quote:
Originally posted by DJMIKE
יש לך את ליין שבת בסיטי הול בחיפה כל שבוע משהו אחר
היה שבוע שעבר אלקטרו
לפני שבועיים דראם אנד בייס
כניסה 20 ש"ח


נשמע טוב

יש לך מושג מה הליין השבוע ?


___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg

Old Post Mar-23-2006 19:02  Israel
Click Here to See the Profile for gErver Click here to Send gErver a Private Message Add gErver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJMIKE
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2003
Location: HAIFA, ISRAEL

השבוע יש מסיבת רגאיי ודאנסהול משהו טירוף

ואתה יכול להתעדכן פה
http://www.brokenfingaz.com/


___________________
[.URL=http://**************][.IMG]http://img223.**************/img223/5818/omahabeach3ob6yx.gif[/IMG][/URL]
Please edit your sig using the guidlines provided. Thanks.

Old Post Mar-23-2006 22:12  Israel
Click Here to See the Profile for DJMIKE Click here to Send DJMIKE a Private Message Add DJMIKE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
שמע הם באמת ירדו מהאיכות והרגישו את זה כשהם הביאו את אינר אנד אווטר
אבל מצד שני
אי אפשר לצפות שהם יביאו כל הזמן את ארמין ומרקו וי
הם רצו להתחיל להביא עוד הרכבים
השאלה איך עושים את זה בלי שהקהל פתאום יתחיל לברוח

ולמה לא פנו לקהל הנכון?


דווקא להביא את אינר אנד אאוטר היה אחד הצעדים היותר נכונים שלהם לדעתי
ואני לא מבין למה אתה אומר שטות כזאת
הרי אתה מסכים שהם לא יכולים להביא אמנים מחול כל שבוע
משאומר שהבסיס צריך להיות די גיים מהארץ
ואיזה די גיים בארץ כבר מנגנים קלאב טראנס?
נכון הם מוכרים כיוצרים וכך הם קנו לעצמם תשם אבל תן להם לצמוח עם ניגונים קבועים איפשהו בארץ והם כבר יספקו את הסחורה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Mar-24-2006 00:36 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
דווקא להביא את אינר אנד אאוטר היה אחד הצעדים היותר נכונים שלהם לדעתי
ואני לא מבין למה אתה אומר שטות כזאת
הרי אתה מסכים שהם לא יכולים להביא אמנים מחול כל שבוע
משאומר שהבסיס צריך להיות די גיים מהארץ
ואיזה די גיים בארץ כבר מנגנים קלאב טראנס?
נכון הם מוכרים כיוצרים וכך הם קנו לעצמם תשם אבל תן להם לצמוח עם ניגונים קבועים איפשהו בארץ והם כבר יספקו את הסחורה


מה פתאום זה לא מה שאמרתי בכלל
אמרתי שאי אפשר להביא את ארמין ומרקו וי כי זה יתחיל להמאס
למרות שארמין לא ימאס עלי
אבל לא נראה לי שיש להם תקציב לזה
אני התכוונתי שהם היו צריכים להתחיל להביא אחרים כמו מנו, מרקוס, אסטוארה...כאאלה..

לא אמרתי בשום מקום שהבסיס צריך להיות מהארוץ
ולאינר אנד אווטר אין מספיק שם בשביל להביא קהל וראינו את זה לפי זה שב 4:30 המסיבה כבר הייתה סגורה

quote:
Originally posted by Black Dragon
האמת אני רק יכול להגיד לכם..תזדיינו בסובלנות
כי משהו מתרחש פה
אה ומי שמעוניין לדעת.. פרי קורסטן נוחת בארץ לאירוע של פסח


יש פרטים?

Old Post Mar-24-2006 11:02 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hydroid
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location:

quote:
Originally posted by Shahar
מה פתאום זה לא מה שאמרתי בכלל
אמרתי שאי אפשר להביא את ארמין ומרקו וי כי זה יתחיל להמאס
למרות שארמין לא ימאס עלי
אבל לא נראה לי שיש להם תקציב לזה
אני התכוונתי שהם היו צריכים להתחיל להביא אחרים כמו מנו, מרקוס, אסטוארה...כאאלה..

לא אמרתי בשום מקום שהבסיס צריך להיות מהארוץ
ולאינר אנד אווטר אין מספיק שם בשביל להביא קהל וראינו את זה לפי זה שב 4:30 המסיבה כבר הייתה סגורה



יש פרטים?



הדבר שאתה לא מבין זה שאסטוארה מנו ואינר אנד אווטר בארץ זה אותו דבר...
זה כמו שאתה אומר עליי אחי בארץ מי סופר אותי בכלל? שום דבר אבל בחו"ל הרבה סופרים....אנשים פה לא מבינים כלום זה או שאתה מביא סופר סטאר כמו ארמין פרי טיאסטו פי וי די וכו' או שאתה לא מביא זהו!

אם אתה רוצה להביא אומנים פחות מוכרים זה יהיה מסיבות יותר קטנות קהל יותר מצומצם אבל איכותי....זה רק הפקות פרטיות לדעתי לא משהו גדול כמו נקסט.


___________________
http://www.myspace.com/hydroid

Old Post Mar-24-2006 12:26 
Click Here to See the Profile for Hydroid Click here to Send Hydroid a Private Message Add Hydroid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koby
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2005
Location: Netanya

quote:
Originally posted by Hydroid
אם אתה רוצה להביא אומנים פחות מוכרים זה יהיה מסיבות יותר קטנות קהל יותר מצומצם אבל איכותי....זה רק הפקות פרטיות לדעתי לא משהו גדול כמו נקסט.

זה החלום שלי..מסיבות גדולות לא חסר כמו שהיו בתקופה של נקסט..ועכשיו באומן והייניקן..והן תמיד היו מעורבות עם מסחרה כדי להביא כמה שיותר קהל..חבל שאין ליין לטראנס במועדון נחשב כמו הווקס למשל שמצליח להרים מסיבות האוס ומביא די ג'יים מחול בימי חמישי..

Old Post Mar-24-2006 12:44  Israel
Click Here to See the Profile for Koby Click here to Send Koby a Private Message Add Koby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltdown
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan

בזמנו, הביאו את דיגוויד למועדון התעשייה בירושלים, והתרסקו על הפנים מבחינה כלכלית, האנשים שהביאו אותו לשם


___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!

Old Post Mar-24-2006 22:04  Israel
Click Here to See the Profile for Meltdown Click here to Send Meltdown a Private Message Add Meltdown to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by Hydroid
זה כמו שאתה אומר עליי אחי בארץ מי סופר אותי בכלל? שום דבר אבל בחו"ל הרבה סופרים....


פשוט בלתי ניתפסת העובדה שאדם כמו סאבלימינאל או עופר ניסים מושך קהל או מועדון מלא ואתה לא מוזמן להופיע פשוט בלתי ניתפס...
צריך להקים מפלגה שתיזרוק את שלמה ארצי מקסריה ותיתן לך להופיע שם

Old Post Mar-24-2006 23:41 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הבאת אמנים מחול
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this killer techno track (Eric Prydz @ MondayBar Spring Cruise) [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackdj digress - follow up [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:26.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!