|
| quote: | Originally posted by Meltdown
מבלי להבין יותר מדי בסוגי המוזיקה השונים, האוס לסוגיו, טראנס לסוגיו וכו', דווקא קפה ברזילי שנחשב מעוז האנדרגראונד תופס תאוצה פחות או יותר מאז שנפתח, למרות כל הבעיות עם העירייה.
הערבי טכנו וברייק ביט שם הולכים טוב מאוד, ומה שהלך שם במייהם היה פשוט פיצוץ אוכלוסין, וגם במסיבות אחרות שהייתי בהן שם
|
הליין ברייקס של קפה ברזילי אחד האיכותיים שיש היום,
הייתי בהופעה שלהם בקומה התחתונה של האומן חיפה,
היה פשוט סופני, האנרגיה של ברייקס לא נורמלית.
אני שמח שאלקטרו תפס באזור שלכם,
כי בצפון לא ממש ידוע לי על התפתחות בכיוון..
יהיה נחמד לשמוע סט במועדון, שיהיה בנוי כמו שצריך
ולא מיקסים של 10 שניות וכאלה.. אבל על מי אני עובד, הסצצנה עוד לא בנוייה לזה..
הלוואי שיהיה ליין אחד קבוע של פרוגרסיב טראנס בצפון,
שישימו בחלק השני של הערב אפליפטינג לא איכפת לי.. העיקר שיהיה משהו
___________________
*** sig edited -> image exceeds 50k byte size restriction + way too big
http://images.imvu.com/userdata/00/59/00/29/userpics//normal_lavache3dj.jpg
|