 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium
|
|
|
Phortastic en Jasper hebben gelijk. Het gaat hier wel inderdaad over de DJ die 3 keer op rij op nr 1 stond in de DJ-Mag poll, die dj-sets en concerten over heel de wereld geeft, die het geld en de capaciteiten heeft om de beste CD's uit te brengen, en toch kan die kerel nog geen foutloze CD uitbrengen. Als ge hoort dat er zo'n fouten inzitten, dan doet ge die toch opnieuw, tot hij goed zit? Of maak hem met Ableton, daar kan evengoed gevoel inzitten.
Die gast zou met die CD nog niet eens door de eerste ronde van onze beta dj-contest geraken. En ik snap dus helemaal niet hoe al de fanboys kunnen zeggen van "och ja een paar mindere overgangen, de tracklist is super". Precies of dat alles goed maakt. Neen, Tiësto is de grootste en populairste dj ter wereld, hoe kan iemand nu minder verwachten dan het beste van hem? For fucks sake, er zijn duizenden bedroom dj's die 100 keer beter kunnen draaien dan hem. Maar omdat dit Tiësto is, wordt het maar getolereerd? Bullshit.
Respect voor Tiësto, het is door hem dat ik in de trance ben gerold, maar CD's uitbrengen met duidelijk hoorbare mixfouten, dat kan ECHT NIET.
___________________
https://soundcloud.com/xilvr
|
|
Mar-28-2006 12:01
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by Xilver
Phortastic en Jasper hebben gelijk. Het gaat hier wel inderdaad over de DJ die 3 keer op rij op nr 1 stond in de DJ-Mag poll, die dj-sets en concerten over heel de wereld geeft, die het geld en de capaciteiten heeft om de beste CD's uit te brengen, en toch kan die kerel nog geen foutloze CD uitbrengen. Als ge hoort dat er zo'n fouten inzitten, dan doet ge die toch opnieuw, tot hij goed zit? Of maak hem met Ableton, daar kan evengoed gevoel inzitten.
Die gast zou met die CD nog niet eens door de eerste ronde van onze beta dj-contest geraken. En ik snap dus helemaal niet hoe al de fanboys kunnen zeggen van "och ja een paar mindere overgangen, de tracklist is super". Precies of dat alles goed maakt. Neen, Tiësto is de grootste en populairste dj ter wereld, hoe kan iemand nu minder verwachten dan het beste van hem? For fucks sake, er zijn duizenden bedroom dj's die 100 keer beter kunnen draaien dan hem. Maar omdat dit Tiësto is, wordt het maar getolereerd? Bullshit.
Respect voor Tiësto, het is door hem dat ik in de trance ben gerold, maar CD's uitbrengen met duidelijk hoorbare mixfouten, dat kan ECHT NIET. |
Ik denk niet dat er veel échte TA's zijn die hem dan ook aanzien als °1 van de wereld hoor; ik aanzie hem ook totaal nie zo. Die Dj Mag Poll is dan ook je reinste zever... ATB staat op 9 en verder staan Dj Sammy; Dj Vibe Gigi D'Agostino er nog in
Het is een pop-poll hé.
Maar je hebt een punt natuurlijk...
|
|
Mar-28-2006 12:48
|
|
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by Bertn
Luister naar ASOT 2004: daar is niks van mixfoutje op aan te merken, die CD was gewoon perfect gemixt (en dat voor de tijd van ableton). Ik spreek me nu ff niet uit over de trackselectie van Armin, maar feit is dat die tenminste moeite doet om een perfect foutloze mix af te leveren.
Trouwens, ik vind wel dat tiesto minder naast de beat mixt dan bv op Nyana, en ik blijf erbij dat zijn trackkeuze uitmuntend is, maar geef die hoop tracks aan een Armin, en die mixt daar een stukken betere compilatie mee. |
Ongetwijfeld Maar dit is Armin's stijl van muziek nie echt.
Nu, voor een CD release mag is het mixen idd best wel deftig zijn IMO. Qua beatmatchen is dit idd beter dan Nyana; en eigenlijk ook beter dan zijn recentste livesets hoor... Maar dat Armin beter kan mixen dan Tiësto das een feit daje nie kan wegsteken, dus die zou deze cd wel beter kunnen afleveren...
Maar neem nu Markus Schulz. Op GDJB mixed die deftig maar maakte live op trance energy 2 enorme kemels van fouten, echt hoorbaar, maar so what, ik ga die man nu totaal nie beginnen aanvallen want het was de beste set van TE. Bij livesets domineert tracklist voor mij sowieso boven het technische.
Er was veel commotie rond ISOS 4, maar nu precies weer. Dit is toch amper slechter gemixed dan ISOS 4 ?
Tiësto is geen mixmachine; maar PvD is nu ook nie bepaald een productiemachine, die zit toch ook al lang in de scene hé. Ze hebben elk wel ergens goeie en slechte dingen; feit is da Tiësto het wel altijd moet bekopen met het meeste kritiek...
|
|
Mar-28-2006 13:33
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 17:32.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|