Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Avril 2006
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Smiling Frog

han làààà lààààà....

message plutôt...

Old Post Apr-27-2006 14:25  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

très laid ce megamix, poubelle direct

Old Post Apr-27-2006 14:56  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by _ Andy _
très laid ce megamix, poubelle direct

arf le CD1 c'est vraiment pas mieux, purge

Old Post Apr-27-2006 15:15 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

06: Brenden LaBonte – Blueshift [Conspiracy]

Jon O'Bir playlisted

Dieu que ca roxxx

Old Post Apr-27-2006 16:36  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Très très surpris par le dernier Johan Gielen - Physical Overdrive , il refait dans la qualité dans un autre style il va tourner ce titre je pense.

Old Post Apr-28-2006 09:40  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Très très surpris par le dernier Johan Gielen - Physical Overdrive , il refait dans la qualité dans un autre style il va tourner ce titre je pense.

Il a juste mis son nom sur le titre, c'est pas lui qui l'a fait

Old Post Apr-28-2006 09:46  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by PEZ68

oui m'enfin... on se comprend

Old Post Apr-28-2006 09:48  Suriname
cottcott44
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:

Ne soit pas si affirmatif que ca
En effet il l'a pas fait a 100%, mais une grande partie du travail a été faite par lui (idées, sons etc ....) ensuite il a bien sûr été aidé par des gens qui se nomment Out

Back

Mais bon c comme tous les gros djs (tiesto par ex, je crois qu'on en a deja parler quelque part d'ailleurs)

Enfin en tout cas je l'aime bcp ce titre même si a la longue je pense qu'il va me saouler

Tim Fishbeck - React
D Nox & Beckers - Jet Lag Slave
Johan Gielen - Physical Overdrive

Most awaited tune atm
The Digital Blonde - Synthology [Album]

Old Post Apr-28-2006 10:06  France
Click Here to See the Profile for cottcott44 Click here to Send cottcott44 a Private Message Add cottcott44 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:

Pourquoi Tiesto il joue ce titre depuis 1 an et qu'il vient à peine de passer dans ASOT hier soir?? C'était toujours pas released et en plus c'est released chez BlackHole?

(Je fais les questions et le réponses je pense?

Old Post Apr-28-2006 10:07  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by BlackHole
Pourquoi Tiesto il joue ce titre depuis 1 an et qu'il vient à peine de passer dans ASOT hier soir?? C'était toujours pas released et en plus c'est released chez BlackHole?

(Je fais les questions et le réponses je pense?

Je savais même pas que tiësto le jouait, à vrai dire je ne suis pas vraiment les playlists de tiësto. N'empêche que le titre reste très bon.

J'ai pas trop aimé hier le remix d'Airbase du dernier Arksun, même si ça claque vachement plus et que la Parc aka Airbase touch est bien présente ça enlève tout à l'aspect émotionnel du titre.

Old Post Apr-28-2006 10:36  Suriname
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Je savais même pas que tiësto le jouait, à vrai dire je ne suis pas vraiment les playlists de tiësto. N'empêche que le titre reste très bon.

J'ai pas trop aimé hier le remix d'Airbase du dernier Arksun, même si ça claque vachement plus et que la Parc aka Airbase touch est bien présente ça enlève tout à l'aspect émotionnel du titre.

+1 j'ai même pas remarqué ce titre hier soir juste au moment de lire la track list...

Old Post Apr-28-2006 12:00  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

quote:

Ué je pense aussi
Markus aussi la jouait pas mal

Bref, je vois pas du tout Gielen sortir un (qui a dit bon ? ) titre comme ca ! D'ailleurs sur le thread Tracklist, Ijojs - Physical Overdrive

Trés bon début d'ASOT en fait, ca correspond mieux a mes gouts. La deuxieme heure jy arrive plus depuis 30 ASOTS

Old Post Apr-28-2006 14:24  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Avril 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor - MOS, London ID#1 (04-2009) [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnt & Nick Grater - Strontium 90 [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:52.

Forum Rules: