|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
deefje
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2005
|
|
|
Vet feesje!
Na larocca wast aftelle voor illusion en twas meer dan de moeite!
Wij waren der vrij vroeg, nog stuk van nico gehoord, die al lekker bezig was, derna Brian Cross, had ik nog nooit gehoord, vrij stevig wa zeker ne goeie zet was in illusion verwijzend naar het jonge illusion publiek en hunne stijl . Markus Schulz echt vet! Na trance energy, illusion, die mag wel is wa meer naar Belgie komen.
Van mike maar half uurke gehoord, moest nogwel ff me auto.
Tgeen wel opviel over de ganse avond waren de verschillende retro plaatjes, zowel cross als schultz, ma kom we zijn al content datter nog is iets deftigs te doen was in Belgie 
Tege de morgend de tranceaddict bende nog tegengekomme, namen herinneren blijft toch lastig zulle, dries wa isser me u haar gebeurd? of beter waar is da éné 
btw: die beelden van amnesia ne ganse nacht doen u wel goesting te krijgen om naar ibiza te gaan 
Nu ff poging 2 ondernemen tot slaap, de plaatselijke fanfare in leuven had blijkbaar zin om hier een half uur te staan trommele *aahh*
Greetz
deefje
May-01-2006 11:53
|
|
|
 |
 |
Nyah

Registered: Dec 2003
|
|
|
May-01-2006 13:30
|
|
|
 |
 |
Solar1
Senior tranceaddict
Registered: May 2004
|
|
|
Geslaagde avond voor mij, we hebben ons wééral super geamuseerd.
Weet iemand wat er mis was in de DJ-booth bij de start van Markus' set? Leek of er geen platenspeler meer werkte, en hij dus hele set met CD's heeft moeten afwerken?
|
|
May-01-2006 15:03
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:30.
Forum Rules: