Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > I Love Techno 2006
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

*muggenzift mode on*

ik zag net dit op de site van ILT

bij James Holden staat er label = cocoon
en zetten ze in de music player 'James Holden - Nothing'

no can do
no can do

cocoon verzorgt de bookings van Holden wereldwijd, maar zen label blijft natuurlijk Border Community
en Nothing (eigenlijk Holden & Thompson) is nu niet echt representatief aan zen oeuvre

*muggenzift mode off*

Old Post Oct-21-2006 14:19  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RadiantB
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

uhm
Gisteren was het op TMF "Top 10 I Love Techno"

De volgorde weet ik niet meer precies, maar het zag er ongeveer zo uit

Soulwax - NY Excuse
Tiefschwarz - Wait And See
Tiga - You Gonna Want Me
Carl Craig - Televised Green Smoke
Cassius - The Sound Of Violence
Laurent Garnier - The Man With The Red Face
Kraftwerk - Aerodynamik
Dave Clarke & Chicks On Speed - What Was Her Name
+ 2 andere, die me niet te binnen schieten, het waren alleszins beide electro/house nummers

Dat is pas een schande

Last edited by RadiantB on Oct-21-2006 at 15:41

Old Post Oct-21-2006 14:26  Belgium
Click Here to See the Profile for RadiantB Click here to Send RadiantB a Private Message Add RadiantB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

tja, hoeveel technoartiesten brengen een videoclip uit?

ik erger mij allang niet meer aan zo'n dingen

Old Post Oct-21-2006 15:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Soliplex
tranceaddict

Registered: Nov 2003

yegshemesh, what childrens are going to i loves teknos? it will be naais! why not?happy time!

Old Post Oct-21-2006 15:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Soliplex Click here to Send Soliplex a Private Message Add Soliplex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dev
tranceaddict

Registered: Oct 2006

Sexytime! :unsure:

On-topic: Lektroluv is lekkere plaatjes aan't draaien, maar was precies even paniek met zijn mixer (voor hij begon)?
Videostream aant volgen dus

Old Post Oct-21-2006 17:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Dev Click here to Send Dev a Private Message Visit Dev's homepage! Add Dev to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

Dev jong, stomme penis! Wa doet gij hier? Ge zou beter meer op LnW poste

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Oct-21-2006 21:56 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dev
tranceaddict

Registered: Oct 2006

Tis al goed, kben hier weg, onbekende persoon.

(lees: pm mij eens wie gij zijt, want kzou't ni weten)

Old Post Oct-21-2006 22:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Dev Click here to Send Dev a Private Message Visit Dev's homepage! Add Dev to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

Haha sgoed, kvind het grappig da we mekaar hier tegenkome

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Oct-21-2006 22:33 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by RadiantB

Laurent Garnier - The Man With The Red Face

Zo maar wat voor een plaat !!

Net terug van Gent
Was me een heftig dagje: zaterdag om 7u op (na 5,5 uur slaap) om naar Utrecht te gaan voor examen. Daarna door naar Den Haag en na een Belgisch bodempje te hebben gelegd op naar Flanders Expo.
Parking was goed geregeld! Bass was km verderop al hoorbaar
Strakke organisatie (waar menig Ollandse organisatie nog veel van kan leren!). De gasten uit Hamont gemeet in The Red Room waar Voorn al gepassioneerd de boel had opgezweept
Was de eerste keer ILT en dat ik Voorn eindelijk live heb mogen aanschouwen en horen en geheel tot mijn tevredenheid!! Technasia was al wat meer hak-en beuq-werk hetgeen bij het begin van Clarke's set resulteerde in een opleving van de hoofdpijn (voorhoofdsholte-ontsteking). Ff naar de EHBO voor een pijnstiller: goed geroutineerde en ge-utiliseerde EHBO met deugdelijk triage-beleid!! Nou kom ik nooit op EHBO-posten op events maar het viel echt op dat het liep als een ge-oliede machine: chapeau! Snel en accuraat voorzien van het gewenste medicijn en snel weer via de toiletten rechts van de zaal (wat nou: vol is vol? ) terug naar Clarke. Clarke begon met wat verrukkelijke melodieuze tracks maar ging al spoeding over op het wat op de verdere nacht herkenbare beuq-werk
Ward en Alexander (The_GOdfather) bij toeval nog in The Red Room getroffen. Halverwege de set van Clarke glibberend over de spekgladde vloer in de Centrale Hal effe de Chillout ingedoken waar vette ambient de boventoon voerde
Uiteindelijk tot uurtje of 4:30 ofzo in de Switch Video "Room" blijven plakken waar uiteindelijk Booka Shade mij iig zeer content stemde.
Nog ff ceedeetje ILT2006 voor vertrek mee om vervolgens terug te (laten) rijden richting Den Haag-Leiden.
Paul: petje af voor je chauffeurs-kunsten! Was een bere-gezellige nacht; genoten, me kostelijk vermaakt en m'n ogen uitgekeken

Voorn _0_

Last edited by Loraine on Oct-22-2006 at 06:42

Old Post Oct-22-2006 06:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tomorrow Traxx
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2005

Ook net terug...

Ben omstreeks 23u10 aangekomen in flanders expo en direct op zoek gegaan naar de zaal waar Kraftwerk bezig was. Enorm genoten van de liveact van de vier, toch iets dat ge minstens één keer zou moeten gezien hebben, imo. Verder nog een deel van de set van Clarke gezien, die zeker niet slecht bezig was. Verder kon ook James Holden mij wel bekoren. Een verrassing was toch wel Ellen Alien & Apparat die imo ook wel een geslaagde liveact gaven. Na 4 uur nog even voorbij Laurent Garnier gepasseerd, om uiteindelijk bij Ortin Cam te eindigen.

Was best wel een geslaagde nacht

Old Post Oct-22-2006 06:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Tomorrow Traxx Click here to Send Tomorrow Traxx a Private Message Visit Tomorrow Traxx's homepage! Add Tomorrow Traxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Politie doet drugsvangst bij I Love Techno in Gent
I Love Techno in Gent telde zaterdagnacht zo'n 13.000 bezoekers. De politie arresteerde 83 personen, van wie er vijf uiteindelijk voorgeleid zullen worden voor de onderzoeksrechter voor drugshandel, zo maakte het parket bekend. Er werden 410 XTC-pillen in beslag genomen en zes flesjes vloeibare XTC. Ook ruim 9 gram cocaïne en 8 gram speed werden aangetroffen, naast 115 gram marihuana, 260 gram hasj en zestien joints. De federale politie voerde controles uit op de openbare weg. Eén persoon is aangehouden en zal worden voorgeleid voor het bezit van 133 XTC-pillen. Er werd ook een 15-tal pv's opgesteld. (belga/hln)

"Amper" 13000 bezoekers, paar jaar geleden waren dat er nog meer dan 30.000

Old Post Oct-22-2006 10:18  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by MikeVee
Politie doet drugsvangst bij I Love Techno in Gent
I Love Techno in Gent telde zaterdagnacht zo'n 13.000 bezoekers. De politie arresteerde 83 personen, van wie er vijf uiteindelijk voorgeleid zullen worden voor de onderzoeksrechter voor drugshandel, zo maakte het parket bekend. Er werden 410 XTC-pillen in beslag genomen en zes flesjes vloeibare XTC. Ook ruim 9 gram cocaïne en 8 gram speed werden aangetroffen, naast 115 gram marihuana, 260 gram hasj en zestien joints. De federale politie voerde controles uit op de openbare weg. Eén persoon is aangehouden en zal worden voorgeleid voor het bezit van 133 XTC-pillen. Er werd ook een 15-tal pv's opgesteld. (belga/hln)

"Amper" 13000 bezoekers, paar jaar geleden waren dat er nog meer dan 30.000

Uhm dat moeten er 31.000 zijn...

Het was weer een leuk feestje. We hebben met z'n allen gespoten, gesnoven, geslikt, geblowed dat het niet normaal was, wat zouden we anders kunnen doen? Oooh? Er was ook muziek ofwat???

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Oct-22-2006 10:26  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > I Love Techno 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse track help ! [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMonika Kruse - "Highway Number 4" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:35.

Forum Rules: