|
| quote: | Originally posted by RebeL9
Folkpartiet är fuckade och det känns så jävla skönt. Alltså SÅ JÄVLA SKÖNT.
inte bara skönt utan....
.... SÅ FUCKING JÄVLA SKÖNT |
Haha, kan väl hålla med dig, FP är ett alldeles för poppulistiskt parti för min smak. Å andra sidan är väl varenda parti det på ett eller annat sätt? Och framförallt vore det skönt om debatten fick handla mer om sakfrågor och mindre om "spionskandaler", vore även kul om folk kunde inse att det parti som lätt är mest korrupt och maktgalet i det här landet är socialdemokraterna, och knappast på något sätt fp...
Själv är jag inte 100% på vad jag ska rösta på, antingen blir det centern eller moderaterna. Men eftersom jag själv är, och har varit under hela valrörelsen, ganska aktiv för moderaterna så antar jag att det blir o rösta på dom, fast tycker även dom har lagt sig för det politiskt korrekta trycket i det här landet... Spännande är det iaf 
|